Dodávateľ

AKD s.r.o.

Galanta
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: AKD s.r.o.

IČO: 44865058

Adresa: Hodská 370/44, Galanta

Registračné číslo: 2018/3-PO-E7661

Stav: Zapísaný

Záznam platný od: 28. Marec 2018

Záznam platný do: 28. Marec 2021

Posledná zmena: 29. Marec 2018


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 7 647,92 EUR 10 10
2017 32 570,47 EUR 18 18
2018 6 290,82 EUR 7 7
2019 1 499,97 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 7 647,92 EUR 10 10
2017 32 570,47 EUR 18 18
2018 6 290,82 EUR 7 7
2019 1 499,97 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Mena
Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - fakultná nemocnica 1 589,99 EUR
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik 2 1 139,90 EUR
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina 1 3 350,00 EUR
Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 1 1 100,00 EUR
Trenčiansky samosprávny kraj 1 1 083,33 EUR
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne 1 624,92 EUR
Dopravný úrad 1 515,00 EUR
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice 3 1 588,90 EUR
Katolícka univerzita v Ružomberku 1 1 666,60 EUR
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja 2 681,67 EUR
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky 9 10 816,97 EUR
Okresný súd Banská Bystrica 1 0,00 EUR
Spojená škola Banská Bystrica 1 1 249,99 EUR
Ústav na výkon trestu odňatia slobody 1 675,00 EUR
Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Rača 1 583,00 EUR
Okresný súd Dunajská Streda 1 14 166,67 EUR
Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok 4 2 348,91 EUR
"VEK NÁDEJE", Zariadenie sociálnych služieb Nové Zámky 2 3 184,16 EUR
Obchodná akadémia 1 2 125,00 EUR
Stredná odborná škola polytechnická 1 519,17 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Šatňová skrinka kovová dvojoddielová SAS 32A - respektíve jeho ekvivalent LESY Slovenskej republiky, štátny podnik 1 050,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Bezpečnostná protipožiarna skriňa Trenčiansky samosprávny kraj 1 764,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Liekové skrinky Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky 474,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Knižné regály Katolícka univerzita v Ružomberku 1 666,66 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kovová skriňa dvojdverová Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky 424,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kartotékové skrine Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - fakultná nemocnica 950,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Liekové skrinky, kovová šatňová skriňa Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky 999,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kovová kartotéková skriňa pre formát A4, kovová skriňa dvojdverová Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky 1 463,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Trezor Okresný súd Banská Bystrica 1 699,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Oceľová skriňa s plechovými krídlovými dverami Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja 240,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Zváraná skriňa a celokovový policový regál Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja 580,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kovová skriňa spisová BISLEY E782A04 1950 x 914 x 400 mm LESY Slovenskej republiky, štátny podnik 340,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Skrine Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina 3 950,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Liekové skrinky, kovové skrine Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky 3 207,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Dodávka a montáž posuvných archívnych regálov Okresný súd Dunajská Streda 36 680,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kovová nízka skriňa uzamykateľná do kancelárskych priestorov Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok 160,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kovová šatňová skriňa Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky 278,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Nerezový regál do školskej jedálne (gastro) Stredná odborná škola polytechnická 650,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
vybavenie pracoviska Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Rača 700,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Liekové skrinky, kovové skrine Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky 2 434,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Skrinka na inštrumenty a lieky do vyšetrovní Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok 2 050,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Skriňa kovová -spisová Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice 450,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kartotečná skrinka kovová Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice 300,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Plechové kancelárske skrine Dopravný úrad 825,60 EUR 2017 Tovary Nie 1
Nákup a dodanie kovových kartoték "VEK NÁDEJE", Zariadenie sociálnych služieb Nové Zámky 583,20 EUR 2017 Tovary Nie 1
Nákup a dodanie šatníkových skríň "VEK NÁDEJE", Zariadenie sociálnych služieb Nové Zámky 4 649,76 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kartotečná skrinka kovová- 4 zásuvková Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice 840,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Nábytok kovový Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky 740,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kovové regály pozinkované Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne 761,23 EUR 2018 Tovary Nie 1
Kovová šatníková skriňa pre žiakov Obchodná akadémia 3 600,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Dielenská skriňa s perforovanými dverami Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 1 450,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Kartotéková skriňa Ústav na výkon trestu odňatia slobody 860,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Kovová šatňová skriňa s uzamykaním na kódovací zámok Spojená škola Banská Bystrica 1 500,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Skrinka na inštrumenty a lieky do vyšetrovní Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok 320,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Vyšetrovacie lehátko v.01 Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok 300,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Nábytok kovový Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky 1 500,00 EUR 2019 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 59 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Viac info na webe Ministerstva spravodlivosti.

Osobné údaje konečných užívateľov výhod sú spracúvane na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Dávid Kontár
Adresa:
178 Horné Saliby 92503
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
2. Január 1991
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
14. September 2017

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
JUDr. Dagmar Hudecová
Adresa:
Dunajská 8 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81108

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 14.09.2017 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac dolárov mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.

Prihlás sa cez Patreon

Podporte UVOstat pre dobrý pocit, prémiové funkcie a všetko bez reklám.

Become a patron button@2x
×