Obstarávateľ

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Prešov

Prešov

Profil obstarávateľa na UVO
Index kvality

Úspešné obstarávania

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní
2015 39 000,00 EUR 1
2016 92 373,00 EUR 11
2017 47 200,00 EUR 3
2018 46 800,00 EUR 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ, krajina), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Hodnoty zmlúv podľa krajín

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Počty zmlúv podľa krajín

Dodávatelia pre obstarávateľa

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Dodávateľ Počet zmlúv s dodávateľom Celková suma Mena
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o. 2 81 332,58 EUR
LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o 2 37 802,00 EUR
Ing. Peter Gerši - GC Tech. 1 954,10 EUR
MARTEK MEDICAL a. s. - organizačná zložka 1 1 083,33 EUR
STEPA Slovakia s.r.o. 1 520,00 EUR
KRIDLA s.r.o 1 916,67 EUR
Ing. Ľudovít Paulina MIPA 2 1 890,58 EUR
Magdaléna Kokoruďová - REPROS 2 2 385,41 EUR
TOWDY s. r. o. 1 709,99 EUR
Unicomp s.r.o. 1 2 024,17 EUR
Ing. Igor Liba - Bali 1 458,72 EUR

Zoznam obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné Detaily
Zabezpečenie stravovania formou stravných lístkov 39 000,00 2,50 0.0% EUR 2015 Služby Nie 1 Áno
Kancelársky papier 1 500,00 795,08 53.0% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Kultivačné média, suplementy a bioindikátory 2 600,00 1 686,80 64.87% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Membránové filtre 750,00 382,26 50.96% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Kancelárske potreby 1 500,00 769,23 51.28% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Čistiace a hygienické prostriedky 1 500,00 433,33 28.88% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Alternatívne tonery 2 500,00 591,65 23.66% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Čistiace prostriedky 2 300,00 1 111,00 48.3% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Čistiace a hygienické prostriedky 1 500,00 876,84 58.45% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Dezinfekčné prostriedky 1 300,00 902,77 69.44% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov 38 461,50 37 799,00 98.27% EUR 2016 Služby Nie 1 Áno
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov 38 461,50 37 800,00 98.28% EUR 2016 Služby Nie 1 Áno
Kancelársky papier 1 200,00 763,89 63.65% EUR 2017 Tovary Nie 1 Áno
Kancelárske potreby 1 800,00 806,25 44.79% EUR 2017 Tovary Nie 1 Áno
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov 44 200,00 43 532,58 98.49% EUR 2017 Tovary Nie 1 Áno
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov 46 800,00 % EUR 2018 Tovary Nie 0 Áno




+421917765110
+421917765110


lasachisro@gmail.com

Zoznam všetkých zmlúv obstarávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena obstarávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných obstarávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 93 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily

Zoznam výberových konaní obstarávateľa podľa registra výberových konaní

Pozor! Zoznam obsahuje výberové konania, ktoré našiel podľa názvu obstarávateľa. V prípade, že existuje výberové konanie, kde bola použitá iná forma zápisu tohto obstarávateľa, výberové konanie sa tu nemusí zobraziť. Pre zoznam všetkých (aktuálne vyhlásených, aj uzavretých) výberových konaní prejdite na Zoznam výberových konaní.
Meno Stav Služobný úrad Organizačný útvar Druh výberového konania Dátum vyhlásenia Termín na podanie žiadosti