MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.
|
4 |
5 581,00 |
Neuvedené |
EUR |
29. December 2023 |
370395 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8774279/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.16 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.16SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.16 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Mlieko a smotana", "con_name"=>"Mlieko a smotana", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15510000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0037/2023", "final_value"=>5581.0, "con_win_date"=>"2023-12-19T00:00:00", "lowest_offer"=>5581.0, "highest_offer"=>7042.0} |
|
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.
|
2 |
770,00 |
Neuvedené |
EUR |
21. December 2023 |
370394 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8754665/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.15 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.15 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.15 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Nealkoholické nápoje", "con_name"=>"Nealkoholické nápoje", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15980000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0036/2023", "final_value"=>770.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>770.0, "highest_offer"=>1121.0} |
|
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.
|
1 |
1 994,00 |
Neuvedené |
EUR |
21. December 2023 |
370393 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8754395/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.14 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.14 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.14 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Rôzne potravinové výrobky a sušený tovar", "con_name"=>"Rôzne potravinové výrobky a sušený tovar", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15890000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0035/2023", "final_value"=>1994.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>1994.0, "highest_offer"=>1994.0} |
|
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.
|
1 |
11 100,00 |
Neuvedené |
EUR |
21. December 2023 |
370392 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8753396/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.13 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.13 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.13 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Koreniny a chuťové prísady", "con_name"=>"Koreniny a chuťové prísady", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15870000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0034/2023", "final_value"=>11100.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>11100.0, "highest_offer"=>11100.0} |
|
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.
|
1 |
1 768,00 |
Neuvedené |
EUR |
21. December 2023 |
370391 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8753975/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.12 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode 37.2\nSP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.12 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.12 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.\nVzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.", "title"=>"Káva, čaj a príbuzné produkty", "con_name"=>"Káva, čaj a príbuzné produkty", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15860000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0033/2023", "final_value"=>1768.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>1768.0, "highest_offer"=>1768.0} |
|
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.
|
4 |
1 990,00 |
Neuvedené |
EUR |
21. December 2023 |
370390 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8752987/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.11 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.11 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.11 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Cukor a jemu príbuzné výrobky", "con_name"=>"Cukor a jemu príbuzné výrobky", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15830000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0032/2023", "final_value"=>1990.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>1990.0, "highest_offer"=>2282.0} |
|
Bidvest Slovakia s. r. o.
|
1 |
75,00 |
Neuvedené |
EUR |
21. December 2023 |
370389 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8753419/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.10 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.10 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.10 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Raňajkové pečivo", "con_name"=>"Raňajkové pečivo", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15813000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0031/2023", "final_value"=>75.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>75.0, "highest_offer"=>75.0} |
|
Bidvest Slovakia s. r. o.
|
1 |
2 293,00 |
Neuvedené |
EUR |
21. December 2023 |
370388 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8753141/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.8 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.8 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.8 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.\nVzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.", "title"=>"Sladké koláče", "con_name"=>"Sladké koláče", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15812122", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0030/2023", "final_value"=>2293.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>2293.0, "highest_offer"=>2293.0} |
|
TLB Group, s. r. o.
|
1 |
50 141,00 |
Neuvedené |
EUR |
28. December 2023 |
370387 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8772981/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.6 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.6 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.6 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Koláče", "con_name"=>"Koláče", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15812120", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0029/2023", "final_value"=>50141.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>50141.0, "highest_offer"=>50141.0} |
|
DEMIFOOD spol. s r.o.
|
4 |
12 298,00 |
Neuvedené |
EUR |
28. December 2023 |
370386 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8774961/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.4 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.4 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.4 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Mlynské výrobky", "con_name"=>"Mlynské výrobky", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15610000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0028/2023", "final_value"=>12298.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>12298.0, "highest_offer"=>14704.0} |
|
DEMIFOOD spol. s r.o.
|
4 |
2 364,00 |
Neuvedené |
EUR |
28. December 2023 |
370385 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8774890/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného sortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.3 súťažných podkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.3 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.3 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Mliečne výrobky rôznych druhov", "con_name"=>"Mliečne výrobky rôznych druhov", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15550000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0027/2023", "final_value"=>2364.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>2364.0, "highest_offer"=>2761.0} |
|
Bidvest Slovakia s. r. o.
|
3 |
19 046,00 |
Neuvedené |
EUR |
21. December 2023 |
370384 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8752499/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.4 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.4 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.4 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Syrárske výrobky", "con_name"=>"Syrárske výrobky", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15540000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0026/2023", "final_value"=>19046.0, "con_win_date"=>"2023-11-20T00:00:00", "lowest_offer"=>19046.0, "highest_offer"=>20975.0} |
|
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.
|
4 |
4 173,00 |
Neuvedené |
EUR |
29. December 2023 |
370383 |
https://www.crz.gov.sk/zmluva/8774540/ |
{"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pod názvom Potraviny 2 pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v\nzmysle požadovaného sortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v\nPrílohe č.3.1 súťažných podkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode 37.2\nSP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.1 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.1 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Maslo", "con_name"=>"Maslo", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15530000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0025/2023", "final_value"=>4173.0, "con_win_date"=>"2023-12-19T00:00:00", "lowest_offer"=>4173.0, "highest_offer"=>5112.0} |
|