Obstarávanie

Potraviny 2 pre ŠJ ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Konečná suma(Bez DPH):
113 593,00
Zaplatené:
0%
Mena:
Hlavný CPV kód:
15000000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
13

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie potravín pod názvom Potraviny 2 pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného sortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.1 súťažných podkladov(ďalej len SP). Predpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v zmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode 37.2 SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby objednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú predpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Prílohe č.3.1 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky s ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie ekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov. Uchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných technických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické požiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo znehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.1 SP. Tovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne záväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom. Uchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom liste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať nečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných predpisov. V prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov, môže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi jemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o. 4 5 581,00 Neuvedené EUR 29. December 2023 370395 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8774279/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.16 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.16SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.16 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Mlieko a smotana", "con_name"=>"Mlieko a smotana", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15510000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0037/2023", "final_value"=>5581.0, "con_win_date"=>"2023-12-19T00:00:00", "lowest_offer"=>5581.0, "highest_offer"=>7042.0}
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o. 2 770,00 Neuvedené EUR 21. December 2023 370394 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8754665/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.15 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.15 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.15 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Nealkoholické nápoje", "con_name"=>"Nealkoholické nápoje", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15980000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0036/2023", "final_value"=>770.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>770.0, "highest_offer"=>1121.0}
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o. 1 1 994,00 Neuvedené EUR 21. December 2023 370393 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8754395/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.14 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.14 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.14 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Rôzne potravinové výrobky a sušený tovar", "con_name"=>"Rôzne potravinové výrobky a sušený tovar", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15890000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0035/2023", "final_value"=>1994.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>1994.0, "highest_offer"=>1994.0}
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o. 1 11 100,00 Neuvedené EUR 21. December 2023 370392 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8753396/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.13 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.13 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.13 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Koreniny a chuťové prísady", "con_name"=>"Koreniny a chuťové prísady", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15870000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0034/2023", "final_value"=>11100.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>11100.0, "highest_offer"=>11100.0}
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o. 1 1 768,00 Neuvedené EUR 21. December 2023 370391 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8753975/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.12 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode 37.2\nSP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.12 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.12 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.\nVzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.", "title"=>"Káva, čaj a príbuzné produkty", "con_name"=>"Káva, čaj a príbuzné produkty", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15860000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0033/2023", "final_value"=>1768.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>1768.0, "highest_offer"=>1768.0}
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o. 4 1 990,00 Neuvedené EUR 21. December 2023 370390 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8752987/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.11 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.11 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.11 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Cukor a jemu príbuzné výrobky", "con_name"=>"Cukor a jemu príbuzné výrobky", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15830000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0032/2023", "final_value"=>1990.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>1990.0, "highest_offer"=>2282.0}
Bidvest Slovakia s. r. o. 1 75,00 Neuvedené EUR 21. December 2023 370389 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8753419/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.10 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.10 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.10 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Raňajkové pečivo", "con_name"=>"Raňajkové pečivo", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15813000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0031/2023", "final_value"=>75.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>75.0, "highest_offer"=>75.0}
Bidvest Slovakia s. r. o. 1 2 293,00 Neuvedené EUR 21. December 2023 370388 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8753141/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.8 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.8 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.8 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.\nVzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.", "title"=>"Sladké koláče", "con_name"=>"Sladké koláče", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15812122", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0030/2023", "final_value"=>2293.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>2293.0, "highest_offer"=>2293.0}
TLB Group, s. r. o. 1 50 141,00 Neuvedené EUR 28. December 2023 370387 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8772981/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.6 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.6 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.6 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Koláče", "con_name"=>"Koláče", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15812120", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0029/2023", "final_value"=>50141.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>50141.0, "highest_offer"=>50141.0}
DEMIFOOD spol. s r.o. 4 12 298,00 Neuvedené EUR 28. December 2023 370386 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8774961/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.4 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.4 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.4 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Mlynské výrobky", "con_name"=>"Mlynské výrobky", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15610000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0028/2023", "final_value"=>12298.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>12298.0, "highest_offer"=>14704.0}
DEMIFOOD spol. s r.o. 4 2 364,00 Neuvedené EUR 28. December 2023 370385 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8774890/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného sortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.3 súťažných podkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.3 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.3 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Mliečne výrobky rôznych druhov", "con_name"=>"Mliečne výrobky rôznych druhov", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15550000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0027/2023", "final_value"=>2364.0, "con_win_date"=>"2023-12-01T00:00:00", "lowest_offer"=>2364.0, "highest_offer"=>2761.0}
Bidvest Slovakia s. r. o. 3 19 046,00 Neuvedené EUR 21. December 2023 370384 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8752499/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného\nsortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.4 súťažných\npodkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode\n37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.4 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.4 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Syrárske výrobky", "con_name"=>"Syrárske výrobky", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15540000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0026/2023", "final_value"=>19046.0, "con_win_date"=>"2023-11-20T00:00:00", "lowest_offer"=>19046.0, "highest_offer"=>20975.0}
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o. 4 4 173,00 Neuvedené EUR 29. December 2023 370383 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8774540/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie potravín pod názvom Potraviny 2 pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v\nzmysle požadovaného sortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v\nPrílohe č.3.1 súťažných podkladov(ďalej len SP).\nPredpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v\nzmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12\nmesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode 37.2\nSP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr.\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením\ndodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými\nobjednávkami.\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby\nobjednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú\npredpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je\ndefinovaný v Prílohe č.3.1 SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný\npostup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky\ns ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie\nekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov.\nUchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných\ntechnických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické\npožiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo\nznehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.1 SP.\nTovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne\nzáväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom.\nUchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom\nliste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať\nnečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z.\no potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných\npredpisov.\nV prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov,\nmôže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi\njemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky.", "title"=>"Maslo", "con_name"=>"Maslo", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15530000", "addon_cpv"=>["60100000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č.9711/0025/2023", "final_value"=>4173.0, "con_win_date"=>"2023-12-19T00:00:00", "lowest_offer"=>4173.0, "highest_offer"=>5112.0}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk- 2. časť predmetu zákazky "Potraviny 2 pre ŠJ ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave" 20. November 2023 20. November 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3350562/1613082?cHash=7391b4c26fb78af549adaa13983eae59","filename":"Informácia o výsledku hodnotenia ponúk-2.časť predmetu zákazky.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Rámcová dohoda č.9711/0037/2023 - 16. časť 29. December 2023 29. December 2023 []
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Rámcová dohoda č.9711/0035/2023 - 14. časť 29. December 2023 29. December 2023 []
Súťažné podklady 25. August 2023 25. August 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3328626/1562601?cHash=876a4cf693f497a434c41676fa3ec76f","filename":"Súťažné podklady-profil.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Rámcová dohoda č.9711/0032/2023 - 11. časť 29. December 2023 29. December 2023 []
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Rámcová dohoda č.9711/0025/2023 - 1. časť 29. December 2023 29. December 2023 []
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia č.2 o výsledku vyhodnotenia ponúk - 1.,16. časť 18. December 2023 18. December 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3357800/1629850?cHash=08ffb54b5a831f49751517b90623e5f2","filename":"Informácia č.2 o výsledku hodnotenia ponúk-1.,16.časť.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk- 5., 7. časť predmetu zákazky "Potraviny 2 pre ŠJ ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave" 10. November 2023 10. November 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3348470/1608346?cHash=0cfcd89e15ace791e2299c54a6b0dde9","filename":"Informácia o výsledku hodnotenia ponúk - 5., 7. časť.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Rámcová dohoda č.9711/0030/2023 - 8. časť 29. December 2023 29. December 2023 []
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Rámcová dohoda č.9711/0036/2023 - 15. časť 29. December 2023 29. December 2023 []
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk-3. až 16.časť-Potraviny 2 pre ŠJ ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave 1. December 2023 1. December 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3353738/1620796?cHash=bacffb14da4c977db130078c1e77fa5f","filename":"Informácia o výsledku hodnotenia ponúk-3 až 16.časť.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ 29. December 2023 29. December 2023 []
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ 29. December 2023 29. December 2023 []
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Rámcová dohoda č.9711/0028/2023 - 4. časť 29. December 2023 29. December 2023 []
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Rámcová dohoda č.9711/0034/2023 - 13. časť 29. December 2023 29. December 2023 []
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ 29. December 2023 29. December 2023 []
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk- 1. časť predmetu zákazky "Potraviny 2 pre ŠJ ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave" 20. November 2023 20. November 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3350561/1613081?cHash=39f9d97de9e97e2c1444c954eddbaf15","filename":"Informácia o výsledku hodnotenia ponúk-1.časť predmetu zákazky.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ 29. December 2023 29. December 2023 []
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia č.3 o výsledku vyhodnotenia ponúk - 1.,16. časť 19. December 2023 19. December 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3358054/1630443?cHash=e0af0ec3402d91be0ee5ec8f8068f970","filename":"Informácia č.3 o výsledku hodnotenia ponúk-1.,16.časť.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Rámcová dohoda č.9711/0031/2023 - 10. časť 29. December 2023 29. December 2023 []

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.