Obstarávanie

Prevádzkové služby informačného systému na správu registratúry, elektronických služieb Trnavského samosprávneho kraja a zabezpečenie plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trnavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
806 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
803 008,00
Zaplatené:
99.62%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie a zabezpečenie služieb spojených s údržbou informačného systému, prevádzkových služieb informačného systému na správu registratúry, elektronických služieb Trnavského samosprávneho kraja, zabezpečenie plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a integrácia pre referenčné a štátne registre pre TTSK a OvZP.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Asseco Central Europe, a. s. 1 803 008,00 Neuvedené EUR 22. Február 2024 379667 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8963394/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je poskytnutie a zabezpečenie služieb spojených s údržbou informačného systému, prevádzkových služieb informačného systému na správu registratúry, elektronických služieb Trnavského samosprávneho kraja, zabezpečenie plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a integrácia pre referenčné a štátne registre pre TTSK a OvZP.\n", "title"=>"Prevádzkové služby informačného systému na správu registratúry, elektronických služieb Trnavského samosprávneho kraja a zabezpečenie plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností", "con_name"=>"Zmluva o prevádzkových službách informačného systému na správu registratúry, elektronických služieb Trnavského samosprávneho kraja a o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"72222300", "addon_cpv"=>["72267000", "72261000"], "con_crz_id"=>"8963394", "final_value"=>803008.0, "con_win_date"=>"2023-12-14T00:00:00", "lowest_offer"=>803008.0, "highest_offer"=>nil}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.