Obstarávanie

Zabezpečenie elektronických stravovacích kariet pre zamestnancov MIRRI


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
188 819,00
Konečná suma(Bez DPH):
47 330,00
Zaplatené:
25.06%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služby, spočívajúcej v sprostredkovaní stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa po dobu 12 mesiacov, prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet zároveň aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. Celkové maximálne množstvo stravných jednotiek počas účinnosti rámcovej dohody je 40 600 ks.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o 5 47 330,00 Neuvedené EUR 15. Júl 2021 333357

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Oznámenie o úprave súťažných podkladov 8. Marec 2021 8. Marec 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3133488/1143062?cHash=b4c97d6b4e449ff4909f41da1d898d53","filename":"Oznamenie o uprave sutaznych podkladov_08032021.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 427470.pdf 8. Február 2021 8. Február 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3129475/1134638?cHash=290eaf4c28bf7fbdd20fc55f9bbce178","filename":"Odpovede na otázky VO 427470.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 29. Marec 2021 29. Marec 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3136520/1150649?cHash=b0acc13ba700b0d21bff7d304c62bec4","filename":"Zápisnica z otvárania ponúk.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady - Zabezpečenie elektronických stravovacích kariet pre zamestnancov MIRRI 27. Január 2021 27. Január 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3127580/1130817?cHash=e72032585d89c5c4158d20373c04cf02","filename":"SP_el. stravovacie karty_27012021.docx"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 14. Apríl 2023 14. Apríl 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3293244/1479959?cHash=4787db12beb9213e8f509c84d607aad5","filename":"SPRÁVA o zákazke.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady - Aktualizácia - 08022021 8. Február 2021 8. Február 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3129477/1134640?cHash=b2ee467fe05e1b272add451b41258fbe","filename":"sp_el._stravovacie_karty_AKTUALIZACIA_08022021.docx"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady - Aktualizácia - 08032021 8. Marec 2021 8. Marec 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3133489/1143065?cHash=0b43da74495b2009184efa2e8ea3f5f2","filename":"sp_el._stravovacie_karty_aktualizacia_08032021.docx"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 29. Marec 2021 29. Marec 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3136514/1150641?cHash=2d34ea17c5151c859b4ff98dfd9082a7","filename":"Zápisnica z otvárania ponúk.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzačov 6. Apríl 2021 6. Apríl 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3137701/1153631?cHash=46fd0d45b5cf3707da5a03a0eea890bb","filename":"Informácia o vysledku vyhodnotenia ponuk a poradie uchadzacov-profil.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia 14. Apríl 2023 14. Apríl 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3293233/1479913?cHash=8dff8fd168ff5c94d02c8f3776a600be","filename":"SUMA SKUTOČNE UHRADENÉHO PLNENIA ZO ZMLUVY.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Rámcová dohoda o poskytnutí služieb hromadného stravovania zamestnancov formou elektronických stravovacích kariet č. 621/2021 14. Apríl 2023 14. Apríl 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3293198/1479826?cHash=34326e967278ad7638ce777f0329b951","filename":"RD_621-2021.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka úspešného uchádzača - UP Slovensko, s. r. o. 14. Apríl 2023 14. Apríl 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3293213/1479897?cHash=a5c879ee84f84abd00b3b6326c8cdaa2","filename":"Ponuka_UP Slovensko_sro11.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Oznámenie o úprave súťažných podkladov 8. Február 2021 8. Február 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3129476/1134639?cHash=29b3cf54ccbc55e36bad8bfdac5b6a50","filename":"Oznamenie o uprave sutaznych podkladov_08022020.doc"}]
Zápisnica o vyhodnotení ponúk Zápisnica z vyhodnotenia ponúk 14. Apríl 2023 14. Apríl 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3293206/1479834?cHash=0db10b93565959534e8e9699b939f362","filename":"Zapisnica z vyhodnotenia ponúk.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.