Dodávateľ

VAŠA Slovensko, s. r. o.

Bratislava
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: VAŠA Slovensko, s. r. o.

IČO: 35683813

Adresa: Račianske mýto 1/B, Bratislava

Registračné číslo: 2017/2-PO-C5140

Stav: Zapísaný

Záznam platný od: 8. Február 2017

Záznam platný do: 8. Február 2020

Posledná zmena: 10. Január 2018


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2012 7 496 478,00 EUR 8 8
2014 1 240 577,00 EUR 12 12
2015 25 451 970,00 EUR 16 16
2016 167 656 841,98 EUR 14 14
2017 878 980,00 EUR 10 10
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 1 124 902,00 EUR 10 10
2015 18 694 614,00 EUR 23 23
2016 139 525 441,98 EUR 11 11
2017 34 470 947,00 EUR 14 14
2018 8 908 942,00 EUR 2 2

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Mena
Nitriansky samosprávny kraj 2 360 321,00 EUR
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky 1 133 990,00 EUR
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 10 197 207 361,00 EUR
Košický samosprávny kraj 1 953 315,00 EUR
Ekonomická univerzita v Bratislave 1 203 412,00 EUR
Stredná odborná škola 2 30 970,00 EUR
Mesto Tornaľa 3 135 280,00 EUR
Okresný súd Pezinok 1 5 742,00 EUR
Krajský súd v Bratislave 1 206 999,00 EUR
Okresný súd Žiar nad Hronom 1 185 656,00 EUR
Gréckokatolícka charita Prešov 1 55 705,00 EUR
Zoologická záhrada Košice 2 156 010,00 EUR
Slovenská inovačná a energetická agentúra 1 193 973,98 EUR
Okresný súd Skalica 1 123 873,00 EUR
Diamant J&D n.o. 1 170 824,00 EUR
Okresný súd Brezno 1 166 706,00 EUR
Krajská prokuratúra 3 561 298,00 EUR
Úrad pre verejné obstarávanie 17 1 079 183,00 EUR
Výskumná agentúra 8 739 865,00 EUR
Stredná odborná škola stavebná Emila Belluša Trenčín 1 39 277,00 EUR
Stredoslovenské osvetové stredisko 1 15 086,00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Stravné lístky Stredná odborná škola 30 100,00 EUR 2015 Služby Nie 1
STRAVNÉ POUKÁŽKY PRE ZAMESTNANCOV MESTSKÉHO ÚRADU TORNAĽA, Mesto Tornaľa 28 335,00 EUR 2016 Služby Nie 1
Zabezpečenie poskytovania stravovania pre zamestnancov Ekonomickej univerzity v Bratislave formou stravovacích poukážok Ekonomická univerzita v Bratislave 204 135,00 EUR 2014 Služby Nie 1
Stravovanie zamestnancov Okresného súdu Žiar nad Hronom formou stravovacích poukážok Okresný súd Žiar nad Hronom 185 656,00 EUR 2014 Služby Nie 1
Poskytovanie stravovania formou stravných poukážok pre zamestnancov Gréckokatolíckej charity Prešov. Gréckokatolícka charita Prešov 55 200,00 EUR 2014 Služby Nie 1
Stravné poukážky Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky 133 990,00 EUR 2014 Služby Nie 1
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov Okresného súdu Skalica formou stravných poukážok. Okresný súd Skalica 122 550,00 EUR 2014 Služby Nie 1
Zabezpečenie stravovania zamestnancov Krajského súdu v Bratislave formou stravovavcích poukážok. Krajský súd v Bratislave 206 999,00 EUR 2014 Služby Nie 1
Zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravných lístkov Diamant J&D n.o. 145 385,00 EUR 2015 Služby Áno 1
Dodávka stravných lístkov pre zamestnancov Ponitrianskeho múzea v Nitre Nitriansky samosprávny kraj 49 200,00 EUR 2015 Služby Nie 1
ZOO Košice - stravné poukážky Zoologická záhrada Košice 104 500,00 EUR 2015 Služby Nie 1
Stravné poukážky pre zamestnancov Mestského úradu Tornaľa Mesto Tornaľa 24 334,00 EUR 2015 Služby Nie 1
Stravovanie zamestnancov Okresného súdu Brezno formou stravovacích poukážok Okresný súd Brezno 165 500,00 EUR 2015 Služby Nie 1
Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok Úrad pre verejné obstarávanie 28 132,00 EUR 2012 Služby Áno 1
Zabezpečenie stravovania formou stravných lístkov (poukážok) Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 124 800 000,00 EUR 2016 Služby Neuvedené 1
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok Výskumná agentúra 32 783,00 EUR 2014 Služby Áno 1
Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok Úrad pre verejné obstarávanie 32 472,00 EUR 2012 Služby Áno 1
Služby hromadného stravovania Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 14 328 166,00 EUR 2015 Služby Nie 1
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok Výskumná agentúra 24 308,00 EUR 2015 Služby Áno 1
Zabezpečovanie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok Úrad pre verejné obstarávanie 41 112,00 EUR 2016 Služby Neuvedené 1
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok Výskumná agentúra 173 726,00 EUR 2014 Služby Áno 1
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok Výskumná agentúra 10 842,00 EUR 2014 Služby Áno 1
Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok Úrad pre verejné obstarávanie 30 525,00 EUR 2012 Služby Áno 1
Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok Úrad pre verejné obstarávanie 29 838,00 EUR 2012 Služby Áno 1
Zabezpečovanie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok Úrad pre verejné obstarávanie 652 608,00 EUR 2015 Služby Nie 1
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok Výskumná agentúra 384 615,00 EUR 2015 Služby Áno 1
Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok Úrad pre verejné obstarávanie 22 544,00 EUR 2012 Služby Áno 1
Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok Úrad pre verejné obstarávanie 33 376,00 EUR 2012 Služby Áno 1
Služby hromadného stravovania Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 1 656 707,00 EUR 2015 Služby Nie 1
Zabezpečenie stravovania formou stravovacích poukážok pre zamestnancov DAB v Nitre Nitriansky samosprávny kraj 340 833,00 EUR 2015 Služby Nie 1
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok Výskumná agentúra 36 979,00 EUR 2014 Služby Áno 1
Služby hromadného stravovania Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 6 573 159,00 EUR 2015 Služby Nie 1
Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok Úrad pre verejné obstarávanie 33 013,00 EUR 2012 Služby Áno 1
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok Výskumná agentúra 36 743,00 EUR 2014 Služby Áno 1
Zabezpečenie poskytovania služieb hromadného stravovania pre zamestnancov KSK prostredníctvom stravných lístkov Košický samosprávny kraj 953 315,00 EUR 2015 Služby Nie 1
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravovacích poukážok Okresný súd Pezinok 275 654,00 EUR 2015 Služby Nie 1
Služby hromadného stravovania Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 7 385 720,00 EUR 2012 Služby Nie 1
Zabezpečovanie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok Úrad pre verejné obstarávanie 17 035,00 EUR 2015 Služby Nie 1
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok Výskumná agentúra 39 869,00 EUR 2014 Služby Áno 1
Zabezpečovanie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok Úrad pre verejné obstarávanie 38 364,00 EUR 2016 Služby Neuvedené 1
Zabezpečovanie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok Úrad pre verejné obstarávanie 39 314,00 EUR 2016 Služby Neuvedené 1
Zabezpečovanie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok Úrad pre verejné obstarávanie 37 300,00 EUR 2016 Služby Nie 1
Zabezpečenie stravovania formou stravných lístkov (poukážok) Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 10 936 269,00 EUR 2016 Služby Neuvedené 1
Zabezpečovanie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok Úrad pre verejné obstarávanie 37 737,00 EUR 2017 Služby Neuvedené 1
Zabezpečenie stravovania formou stravných lístkov (poukážok) Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 8 033 275,00 EUR 2016 Služby Neuvedené 1
Zabezpečovanie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok Úrad pre verejné obstarávanie 36 339,00 EUR 2017 Služby Nie 1
Zabezpečenie stravovania formou stravných lístkov (poukážok) Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 7 013 541,00 EUR 2016 Služby Nie 1
Zabezpečenie stravovania Krajská prokuratúra 443 620,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Zabezpečovanie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok Úrad pre verejné obstarávanie 34 264,00 EUR 2017 Služby Nie 1
Zabezpečenie stravovania formou stravných lístkov (poukážok) Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 7 605 937,00 EUR 2016 Služby Nie 1
Zabezpečovanie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok Úrad pre verejné obstarávanie 34 355,00 EUR 2017 Služby Nie 1
Zabezpečenie stravovania formou stravných lístkov (poukážok) Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 8 874 587,00 EUR 2016 Služby Nie 1
Stravovanie zamestnancov prostredníctvom stravovacích poukážok. Slovenská inovačná a energetická agentúra 194 568,00 EUR 2016 Služby Nie 1
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok - výška poplatku za poskytnuté služby Stredná odborná škola 500,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok Stredoslovenské osvetové stredisko 15 120,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov Krajská prokuratúra 119 952,00 EUR 2017 Služby Nie 1
Zabezpečenie stravovania zamestnancov Mestského úradu v Tornali prostredníctvom stravných poukážok Mesto Tornaľa 84 522,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Stravné poukážky Zoologická záhrada Košice 55 100,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Stravné poukážky Stredná odborná škola stavebná Emila Belluša Trenčín 40 435,95 EUR 2017 Tovary Nie 1
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok Krajská prokuratúra 453 600,00 EUR 2017 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 294 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Viac info na webe Ministerstva spravodlivosti.

Osobné údaje konečných užívateľov výhod sú spracúvane na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Cyril Marc Marie Favel
Adresa:
R. Artur de Azevedo, Apt.61-C 166 Sao Paulo 05404-000
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
24. Máj 1976
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
12. December 2017

Meno:
Ing. Petr Špaček
Adresa:
Herčíkova 1 Brno, Královo Pole 61200
Krajina:
Česká republika
Dátum narodenia:
28. Február 1962
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
19. Júl 2017
Záznam do:
12. December 2017

Meno:
Ing. Libor Daněk
Adresa:
Karla Čapka 4 Šlapanice 664 51
Krajina:
Česká republika
Dátum narodenia:
3. August 1970
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
19. Júl 2017
Záznam do:
12. December 2017

Meno:
Ing. Libor Daněk
Adresa:
Karla Čapka 4 Šlapanice 664 51
Krajina:
Česká republika
Dátum narodenia:
3. August 1970
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
19. Júl 2017

Meno:
Petr Špaček
Adresa:
Herčíkova 2491/1 Brno 61200
Krajina:
Česká republika
Dátum narodenia:
Neuverejnený
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
19. Júl 2017

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Advokátska kancelária Paul Q, s. r. o.
Adresa:
Karadžičova 2 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 09
Meno:
JUDr. Igor Augustinič Ph.D.
Adresa:
Europeum Business Center, Suché mýto 1 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 03

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 12.12.2017 do:

Stiahni



Záznam platný od: 19.07.2017 do: 12.12.2017

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac dolárov mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.

Prihlás sa cez Patreon

Podporte UVOstat pre dobrý pocit, prémiové funkcie a všetko bez reklám.

Become a patron button@2x
×