Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie podporných služieb pre zabezpečenie prevádzky informačného systému JRUZ


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národné centrum zdravotníckych informácií
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
8 331 250,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
18. Február 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Apríl 2020
Dátum otvárania ponúk:
1. Apríl 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: V zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložia ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 120

Výsledky

Poskytovanie podporných služieb pre zabezpečenie prevádzky informačného systému JRUZ

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie prevádzky Informačného systému JRUZ (ďalej len IS) na základe dohodnutých cieľových úrovni podporných služieb (ServiceLevelTarget SLT) Podporné služby zahrnuté do mesačného paušálu: 1. Servisná podpora Správa Incidentov/Problémov 2. Upgrade/Update vyplývajúci zo servisnej podpory 3. Prevádzková podpora Konzultácia 4. Prevádzková podpora Administrácia 5. Reporting / Hodnotenie Podporné služby nezahrnuté do mesačného paušálu 1. Prevádzková podpora Školenie 2. Zmenová podpora Správa zmien, Upgrade / Update 3. Prevádzková podpora - Profylaktika. Predmetom zákazky je poskytnutie podporných služieb ktoré pozostávajú zo: Podporné služby zahrnuté do mesačného paušálu: 1. Servisná podpora Správa Incidentov/Problémov 2. Upgrade/Update vyplývajúci zo servisnej podpory 3. Prevádzková podpora Konzultácia 4. Prevádzková podpora Administrácia 5. Reporting / Hodnotenie Podporné služby nezahrnuté do mesačného paušálu 1. Prevádzková podpora Školenie 2. Zmenová podpora Správa zmien, Upgrade / Update 3. Prevádzková podpora - Profylaktika

Doplňujúce informácie

1. Uchádzač nie je povinný predkladať všetky doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť niektoré údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2, akými sú: - výpisy z OR SR, alebo ŽR SR - potvrdenie o nedoplatkoch na sociálnom a zdravotnom poistení - potvrdenie o nedoplatkoch voči daňovému a colnému úradu 2) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 Zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. 3) Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o VO. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie na žiadosť aj po uvedenej lehote, ale v takom prípade zváži predĺženie lehoty na predkladanie ponúk. 4) Doručovanie podaní - v IS JOSEPHINE sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. 5) Záujemca môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v ods. III.1) predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). Podrobnosti o možnosti predbežne nahradiť doklady JED-om sú uvedené v súťažných podkladoch. Umožňuje sa vyplniť globálny údaj. 6) Ak uchádzač použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. 7) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre jedného člena skupiny dodávateľov, ktorý bude oprávnený na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov týkajúcich sa ponuky, ktorú táto skupina dodávateľov predloží do verejného obstarávania a účasti tejto skupiny dodávateľov vo verejnom obstarávaní. 8) Záujemca predkladá ponuku elektronicky do virtuálneho priestoru zákazky v JOSEPHINE. Podrobné informácie určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom sú uvedené v súťažných podkladoch. 9) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám verejného obstarávateľa alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia výšku PHZ. 10) Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača aj vtedy, ak nastanú skutočnosti podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO.