Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, ZŠ Grundschule Hradné námestie 38 a ZŠ Nižná brána 8 v Kežmarku, konkrétne dodávka vnútorného vybavenia učební, rozdelená na 11 častí v závislosti od ich využitia ako aj ich konečného umiestnenia v nasledovnom rozsahu: Časť 1: Didaktické pomôcky ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok Časť 2: Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok Časť 3: Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok Časť 4: Didaktické pomôcky - ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok Časť 5: Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok Časť 6: Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok Časť 7: Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok Časť 8: Didaktické pomôcky - ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok Časť 9: Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok Časť 10: Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok Časť 11: Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.. Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Didaktické pomôcky ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Didaktické pomôcky - ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Didaktické pomôcky - ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
1. Táto zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 2. K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a plný priamy prístup elektronickými prostriedkami prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5970/summary. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi, s výnimkou prípadov, kedy to výslovne vylučuje zákon. 4. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú prístupné prostredníctvom: https://josephine.proebiz.com/. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme JOSEPHINE, a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky. 6. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 7. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 8. V prípade, ak nebude verejnému obstarávateľovi doručené oznámenie o kladnom výsledku kontroly dokumentácie z verejného obstarávania poskytovateľom pomoci, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť kúpnu zmluvu s úspešným uchádzačom a verejné obstarávanie zruší.