Vyhlásené obstarávanie

Tabletový systém rozvozu stravy


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica Martin
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
568 273,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39221000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
23. Október 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
21. November 2019
Dátum otvárania ponúk:
21. November 2019
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní neverejné z dôvodu, že verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej verejnej súťaže použije elektronickú aukciu. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 84

Výsledky

Tabletový systém rozvozu stravy

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka tabletového systému rozvozu stravy, vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, spracovania technologického projektu, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané zariadenie pre potreby príslušného pracoviska UNM - Oddelenie liečebnej výživy a stravovania. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky: Tabletový systém rozvozu stravy tak, ako je podrobne vymedzený v časti C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je dodávka tabletového systému rozvozu stravy - 1 celok, vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, spracovania technologického projektu, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané zariadenie pre potreby príslušného pracoviska UNM - Oddelenie liečebnej výživy a stravovania. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.1 Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 1.2 Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Verejný obstarávateľ všetky tieto podklady/dokumenty bude zverejňovať ako elektronické dokumenty v profile verejného obstarávateľa na stránke https://www.uvo.gov.sk/... a zároveň v príslušnej časti zákazky v systéme JOSEPHINE. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Súčasťou predloženej ponuky musí byť zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 5 000,- EUR slovom päťtisíc eur. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3.1 Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie a dodania predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie a dodania predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. 3.2 Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta realizácie a dodania predmetu zákazky, sa prihlásia písomne prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE najneskôr do 31.10.2019. 3.3 Obhliadka miesta realizácie a dodania predmetu zákazky sa uskutoční v dňoch 05.11.2019 - 06.11.2019. Jednotlivým záujemcom bude presný termín obhliadky upresnený zodpovednou osobou: Ing. Monika Klobušická, resp. Mgr. Andrea Lojšová prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. 4. Uchádzač pri predkladaní ponuky môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bodoch 1 až 3 časti F. Podmienky účasti... predložením jednotného európskeho dokumentu podľa bodu 18.14 časti A. týchto súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov, ktorá nemá vytvorenú určitú právnu formu na účely účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, ak ponuku do verejnej súťaže predloží skupina dodávateľov a ponuka skupiny bude prijatá, verejný obstarávateľ vyžaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie právnych vzťahov pred podpisom zmluvy. Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť také právne vzťahy, ktoré jej umožnia ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom a budú zaväzovať členov skupiny dodávateľov, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. 6. Predmet zákazky bude financovaný z kapitálových výdavkov Ministerstva zdravotníctva SR. 7. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. 8.1 Verejný obstarávateľ zruší verejné obstarávanie, ak bude splnená niektorá z podmienok uvedených v § 57 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a môže zrušiť verejné obstarávanie za okolností podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 8.2 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo podpísať zmluvu s úspešným uchádzačom až po pridelení kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR. 9. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených.