Obstarávanie

Tabletový systém rozvozu stravy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica Martin
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
564 853,00
Konečná suma(Bez DPH):
564 853,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39221000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka tabletového systému rozvozu stravy, vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, spracovania technologického projektu, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané zariadenie pre potreby príslušného pracoviska UNM - Oddelenie liečebnej výživy a stravovania. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky: Tabletový systém rozvozu stravy tak, ako je podrobne vymedzený v časti C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Multi CZ s.r.o. 1 564 853,00 Neuvedené EUR 29. December 2020 294718

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Prípravné trhové konzultácie 22. Október 2019 22. Október 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3062613/content/998190/download","filename":"Prípravné trhové konzultácie.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 22. Október 2019 22. Október 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3062490/content/997965/download","filename":"Súťažné podklady.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3062490/content/997970/download","filename":"Kúpna zmluva s prílohami.docx"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3062490/content/997976/download","filename":"Prílohy súťažných podkladov.docx"}]
Iný dokument k zákazke Oznámenie o predĺžení lehoty viazanosti ponúk 24. November 2020 24. November 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3118792/content/1112646/download","filename":"Oznámenie o predĺžení lehoty viazanosti ponúk 4.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Kúpna zmluva č. 701/2020 29. December 2020 29. December 2020 []
Iný dokument k zákazke Jednotný európsky dokument 22. Október 2019 22. Október 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3062493/content/997983/download","filename":"JED.doc"}]
Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu 1. Júl 2020 1. Júl 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3098241/content/1072199/download","filename":"Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 5. Február 2021 5. Február 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3129248/content/1134194/download","filename":"Správa o zákazke.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 1. Júl 2020 1. Júl 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3098242/content/1072201/download","filename":"Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Oznámenie o predĺžení lehoty viazanosti ponúk 21. Máj 2020 21. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092728/content/1059967/download","filename":"Oznámenie o predĺžení lehoty viazanosti ponúk.pdf"}]
Zmluva Kúpna zmluva 701/2020 29. December 2020 29. December 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3123663/content/1123214/download","filename":"Zmluva na zverejnenie.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Oznámenie o predĺžení lehoty viazanosti ponúk 30. Október 2020 30. Október 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3115523/content/1105881/download","filename":"Oznámenie o predĺžení lehoty viazanosti 3.pdf"}]
Jednotný európsky dokument - výzva Tabletový systém rozvozu stravy 22. Október 2019 22. Október 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3062567/content/998064/download","filename":"jed-vyzva.xml"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3062567/content/998065/download","filename":"jed-vyzva.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Oznámenie o predĺžení lehoty viazanosti ponúk 25. August 2020 25. August 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3105804/content/1086379/download","filename":"Oznámenie o predĺžení lehoty viazanosti.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.