Vyhlásené obstarávanie

"Poskytovanie upratovacích, čistiacich a dezinfekčných služieb"


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 199 485,23
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90900000-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
30. September 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
4. November 2019
Dátum otvárania ponúk:
4. November 2019
Ponuka musí platiť do:
31. Júl 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude v súlade § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, t.j. vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje, zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Výsledky

Poskytovanie upratovacích, čistiacich a dezinfekčných služieb

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie upratovacích, čistiacich a dezinfekčných služieb vo vnútorných priestoroch (lôžkové oddelenia, ambulancie, administratívne, spoločné a ostatné priestory) a vonkajších priestoroch (balkóny, rampy) Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov, v súlade s hygienickými požiadavkami zodpovedajúcimi potrebám zdravotníckeho zariadenia, vrátane vynášania ostatného odpadu do kontajnerov určených na zber ostatného odpadu, ako aj zabezpečenia čistiacich a dezinfekčných prostriedkov, priesvitných plastových vriec slúžiacich na vynášanie ostatného odpadu a technického vybavenia nevyhnutného pre zabezpečenie požadovaných služieb. Predmetom zákazky je aj poskytovanie mimoriadnych služieb, ktoré budú poskytované na základe písomnej objednávky. Ide najmä o služby upratovania po maľovaniach, drobných stavebných úpravách, haváriách a iných náhlych znečisteniach alebo neprimeraných znečisteniach. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je poskytovanie upratovacích, čistiacich a dezinfekčných služieb vo vnútorných priestoroch (lôžkové oddelenia, ambulancie, administratívne, spoločné a ostatné priestory) a vonkajších priestoroch (balkóny, rampy) Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov, v súlade s hygienickými požiadavkami zodpovedajúcimi potrebám zdravotníckeho zariadenia, vrátane vynášania ostatného odpadu do kontajnerov určených na zber ostatného odpadu, ako aj zabezpečenia čistiacich a dezinfekčných prostriedkov, priesvitných plastových vriec slúžiacich na vynášanie ostatného odpadu a technického vybavenia nevyhnutného pre zabezpečenie požadovaných služieb. Predmetom zákazky je aj poskytovanie mimoriadnych služieb, ktoré budú poskytované na základe písomnej objednávky. Ide najmä o služby upratovania po maľovaniach, drobných stavebných úpravách, haváriách a iných náhlych znečisteniach alebo neprimeraných znečisteniach. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na https://fnsppresov.eranet.sk. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET na URL adrese: https://fnsppresov.eranet.sk. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez prihlásenia verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení nebudú informovaní. Verejný obstarávateľ preto záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému. Komunikácia sa bude uskutočňovať výhradne v slovenskom jazyku prípadne v českom jazyku a to písomnou formou v elektronickej podobe prostredníctvom systému ERANET. Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania v systéme ERANET, t.j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta v systéme ERANET. Uplatňuje sa ustanovenie § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, teda verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 20 000,00 EUR. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Formulár JED vo formáte .rtf. umožňujúci jeho priame vypĺňanie si môže záujemca/uchádzač stiahnuť z webového sídla ÚVO (http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie553.html), pričom údaje uvedené v Časti I: Informácie týkajúce sa postupu verejného obstarávania a verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, v dokumente JED prenesie/prepíše záujemca/uchádzač do editovateľného formulára, ktorý vypĺňa. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 32.0 a vyššie, Chrome 40 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky v súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: Činnosti, ktoré tvoria predmet zákazky spolu navzájom súvisia, nakoľko sa jedná o podobné služby z hľadiska funkčného, ekonomického, miestneho aj časového.Rozdelenie zákazky na časti by mohlo predstavovať hrozbu, že vykonanie zákazky sa stane nadmerne technicky obťažným a finančne nákladným, alebo že potreba koordinácie jednotlivých potenciálnych poskytovateľov častí zákazky a náročnej kontroly poskytovaných služieb, by mohla predstavovať výrazné riziko ohrozenia riadneho plnenia predmetu zákazky.Je možné jednoznačne preukázať, že na trhu pôsobí viacero subjektov, ktoré dokážu poskytnúť upratovacie, čistiace a dezinfekčné služby a disponujú potrebnými kapacitami na realizáciu predmetu zákazky. V dôsledku nerozdelenia zákazky na časti teda verejný obstarávateľ nediskriminuje hospodárske subjekty a neobmedzuje čestnú hospodársku súťaž. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Verejný obstarávateľ umožní záujemcom obhliadku miesta poskytnutia predmetu zákazky. Bližšie informácie k účasti na obhliadke sú uvedené v časti II. súťažných podkladov.