Vyhlásené obstarávanie

Rozvoj platformy integrácie údajov (centrálna integračná platforma) a Manažment osobných údajov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
15 803 125,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
6. Máj 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Máj 2019
Dátum otvárania ponúk:
31. Máj 2019
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 30

Výsledky

Rozvoj platformy integrácie údajov (centrálna integračná platforma) a Manažment osobných údajov

Opis obstarávania

Časť I: Rozvoj platformy integrácie údajov (centrálna integračná platforma) Rozšírenie a vylepšenie GUI pre zobrazenie a prístup k údajom a referenčným údajom, Vytvorenie služby pre priamy push model distribúcie údajov, Podporné služby -Vytvorenie zápisovej služby pre komunikáciu zdrojového a referenčného registra (respektíve registra všeobecne), -Rozšírenie modulu vyhľadávania v registroch pre prístup k údajom, -Vytvorenie služby anonymizácie dát a jej rozhrania na Portál otvorených údajov Obslužná zóna: Modul pre riadenie dátovej integrácie, ktorý umožní publikovanie a evidenciu oprávnení pre získavanie údajov, a žiadostí pre získavanie údajov pre zníženie administratívnej náročnosti procesu integrácie, ako i monitoring integračných väzieb a zobrazenie metaúdajov. Vytvorenie a sprístupnenie služby PaaS pre manažment údajov poskytujúca podporné platformové služby (PaaS) pre konzumentov údajov a poskytovateľov údajov (dostupné vo vládnom cloude) pre inštitúcie verejnej správy riešiace Manažment údajov: služby integrácie údajov, služby pre riadenie kvality údajov, služby pre riadenie kmeňových údajov, služby pre tvorbu a prevádzku registrov. Časť II: Manažment osobných údajov nástroje pre riešenie požiadaviek GDPR na správu a ochranu osobných údajov (ide o riešenie požiadaviek na realizáciu práv: právo dotknutej osoby na prístup k údajom, právo na opravu, právo na obmedzenie spracúvania, oznamovacia povinnosť v súvislosti s opravou alebo vymazaním osobných údajov alebo obmedzením spracúvania a právo na prenosnosť údajov) PIMS (personal information management system), na jednom mieste sa zabezpečí dostupnosť relevantných údajov každej fyzickej a právnickej osoby, umožnenie zobrazenia všetkých prístupov k dátam osoby a zobrazenie jednotlivých logov pre oprávnené fyzické alebo právnické osoby (logy budú obsahovať informácie o skutočnostiach, kto pristupoval k údajom, kedy pristupoval k údajom a za akým účelom pristupoval k údajom o osobe evidovaným), umožnenie sprístupnenia dát osoby ako vlastníka dát pre ďalšie oprávnené osoby, zavedenie podporných nástrojov pre Manažment osobných údajov poskytnutie metaúdajov a údajov o osobe, údajov o oprávneniach prístupu k údajom, API pre prístup k údajom osôb pre osoby mimo verejnej správy na základe oprávnenia.. Časť I: Rozvoj platformy integrácie údajov (centrálna integračná platforma) Rozšírenie a vylepšenie GUI pre zobrazenie a prístup k údajom a referenčným údajom, Vytvorenie služby pre priamy push model distribúcie údajov, Podporné služby -Vytvorenie zápisovej služby pre komunikáciu zdrojového a referenčného registra (respektíve registra všeobecne), -Rozšírenie modulu vyhľadávania v registroch pre prístup k údajom, -Vytvorenie služby anonymizácie dát a jej rozhrania na Portál otvorených údajov Obslužná zóna: Modul pre riadenie dátovej integrácie, ktorý umožní publikovanie a evidenciu oprávnení pre získavanie údajov, a žiadostí pre získavanie údajov pre zníženie administratívnej náročnosti procesu integrácie, ako i monitoring integračných väzieb a zobrazenie metaúdajov. Vytvorenie a sprístupnenie služby PaaS pre manažment údajov poskytujúca podporné platformové služby (PaaS) pre konzumentov údajov a poskytovateľov údajov (dostupné vo vládnom cloude) pre inštitúcie verejnej správy riešiace Manažment údajov: služby integrácie údajov, služby pre riadenie kvality údajov, služby pre riadenie kmeňových údajov, služby pre tvorbu a prevádzku registrov.Časť II: Manažment osobných údajov nástroje pre riešenie požiadaviek GDPR na správu a ochranu osobných údajov (ide o riešenie požiadaviek na realizáciu práv: právo dotknutej osoby na prístup k údajom, právo na opravu, právo na obmedzenie spracúvania, oznamovacia povinnosť v súvislosti s opravou alebo vymazaním osobných údajov alebo obmedzením spracúvania a právo na prenosnosť údajov) PIMS (personal information management system), na jednom mieste sa zabezpečí dostupnosť relevantných údajov každej fyzickej a právnickej osoby, umožnenie zobrazenia všetkých prístupov k dátam osoby a zobrazenie jednotlivých logov pre oprávnené fyzické alebo právnické osoby (logy budú obsahovať informácie o skutočnostiach, kto pristupoval k údajom, kedy pristupoval k údajom a za akým účelom pristupoval k údajom o osobe evidovaným), umožnenie sprístupnenia dát osoby ako vlastníka dát pre ďalšie oprávnené osoby, zavedenie podporných nástrojov pre Manažment osobných údajov poskytnutie metaúdajov a údajov o osobe, údajov o oprávneniach prístupu k údajom, API pre prístup k údajom osôb pre osoby mimo verejnej správy na základe oprávnenia.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na zabezpečenie ponuky uchádzačov. 2.1.Zábezpeka pre časť I. predmetu zákazky Rozvoj platformy integrácie údajov (centrálna integračná platforma) je stanovená vo výške 250 000, 00 EUR. 2.2.Zábezpeka pre časť II. predmetu zákazky Manažment osobných údajov je stanovená vo výške 230 000, 00 EUR. 2.3.Bližšie podrobnosti sú k zábezpekám pre obe časti uvedené v súťažných podkladoch. 3.Verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej zákazky použije postup nadlimitnej užšej súťaže, podľa § 67 - 69 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení nesk. predpisov. Postup zadávania nadlimitnej zákazky bude realizovaný s využitím modernizovaného systému EVO. 4.Verejný obstarávateľ oznamuje, že záujemcovia môžu použiť na preukázanie splnenia podmienok účasti elektronický formulár JED. Verejný obstarávateľ obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu. 5. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad - ekvivalent, ktorý bude predložený záujemcom. 6.Postup pre záujemcu/uchádzača: 6.1 V prípade, ak ste používateľ, ktorý nemá konto v IS EVO je potrebné vytvoriť si účet. 6.2 V prípade, ak hospodársky subjekt, za ktorého predkladáte dokumenty/ponuky ešte nie je registrovaný v IS EVO, je potrebné ho zaregistrovať. 6.3 V prípade, ak je to potrebné môžete zaevidovať ďalších používateľov, ktorí budú za registrovaný hospodársky subjekt komunikovať s verejným obstarávateľom/obstarávateľom elektronicky. 6.4 Cez IS EVO je možné následne zaevidovať Vaše podanie k danej zákazke (budete notifikovaný o zmenách vykonaných na danej zákazke). 6.5 Príručky pre používateľov modernizovaného systému EVO je možné nájsť v časti záujemca/uchádzač: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html 6.6.Video návody pre používateľov modernizovaného systému EVO je možné nájsť v časti záujemca/uchádzač: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html 7. Záujemca predloží žiadosť o účasť, vrátane dokladov na preukázanie splnenia stanovených podmienok účasti v zmysle dokumentu "Podmienky účasti" v určenej lehote, t. j. v lehote v zmysle bodu IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť do 31.05.2019 do 10:00 hod.. 8. Verejný obstarávateľ neuplatňuje kritériá pre obmedzenie počtu záujemcov. Verejný obstarávateľ na základe vyhodnotenia stanovených podmienok účasti zašle všetkým záujemcom, ktorí splnili požadované podmienky účasti, výzvu na prekladanie ponúk.