Vyhlásené obstarávanie

FNsP Prešov - Zriadenie nemocničnej kuchyne


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 725 077,75
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39221000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
16. Júl 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
15. August 2019
Dátum otvárania ponúk:
15. August 2019
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude v súlade § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, t.j. vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje, zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 30

Výsledky

FNsP Prešov - Zriadenie nemocničnej kuchyne

FNsP Prešov - Zriadenie nemocničnej kuchyne

FNsP Prešov - Zriadenie nemocničnej kuchyne

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zriadenie nemocničnej kuchyne - dodávka technológie podľa vypracovaného projektu pre potreby pacientskej kuchyne Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov. Predmet zákazky je rozdelený do 2 samostatných ucelených častí. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do dohodnutého miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky, zaškolenie personálu o správnom užívaní predmetu zákazky s vydaním potvrdenia o zaškolení obsahujúceho menný zoznam zaškoleného personálu a zabezpečenie služieb servisu počas záručnej doby. Uchádzač zabezpečí trvalú prítomnosť aspoň jednej odborne spôsobilej osoby po dobu jedného mesiaca, ktorá bude prítomná v mieste dodania a inštalácie predmetu zákazky po uvedenú dobu k dispozícii nepretržite každý pracovný deň v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod. za účelom odborného dohľadu a pomoci prítomnému personálu verejného obstarávateľa pri obsluhe a používaní predmetu zákazky po všetkých jeho stránkach. Ak sú v súvislosti s riadnym a bezproblémovým užívaním predmetu zákazky právnymi predpismi vyžadované úradné kontroly, merania alebo certifikáty kvality, súčasťou záväzku uchádzača je taktiež vydanie alebo zabezpečenie vydania certifikátov alebo potvrdení o vykonaní týchto právnymi predpismi požadovaných kontrol a meraní. Uchádzač sa v tejto súvislosti osobitne zaväzuje dodať aj dokumentáciu tzv. správnej výrobnej praxe, teda analýzu nebezpečenstiev a metódu kritických kontrolných bodov (HACCP - Hazard Analysis and Critical Control Points). Ak sú pre uvedenie predmetu zákazky do prevádzky a jeho riadne užívanie potrebné softvérové ovládače a licencie k nim, súčasťou záväzku uchádzača je rovnako poskytnutie týchto softvérových ovládačov a udelenie všetkých licencií k nim v rozsahu potrebnom pre riadne, nerušené a neobmedzené užívanie predmetu zákazky vrátane jeho softvérových súčastí a príslušenstva. Súčasťou zákazky je poskytnutie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky. Všetky písomné doklady musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je zriadenie nemocničnej kuchyne - dodávka gastro technológie bez chladenia podľa vypracovaného projektu pre potreby pacientskej kuchyne Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do dohodnutého miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky, zaškolenie personálu o správnom užívaní predmetu zákazky s vydaním potvrdenia o zaškolení obsahujúceho menný zoznam zaškoleného personálu a zabezpečenie služieb servisu počas záručnej doby. Uchádzač zabezpečí trvalú prítomnosť aspoň jednej odborne spôsobilej osoby po dobu jedného mesiaca, ktorá bude prítomná v mieste dodania a inštalácie predmetu zákazky po uvedenú dobu k dispozícii nepretržite každý pracovný deň v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod. za účelom odborného dohľadu a pomoci prítomnému personálu verejného obstarávateľa pri obsluhe a používaní predmetu zákazky po všetkých jeho stránkach. Ak sú v súvislosti s riadnym a bezproblémovým užívaním predmetu zákazky právnymi predpismi vyžadované úradné kontroly, merania alebo certifikáty kvality, súčasťou záväzku uchádzača je taktiež vydanie alebo zabezpečenie vydania certifikátov alebo potvrdení o vykonaní týchto právnymi predpismi požadovaných kontrol a meraní. Uchádzač sa v tejto súvislosti osobitne zaväzuje dodať aj dokumentáciu tzv. správnej výrobnej praxe, teda analýzu nebezpečenstiev a metódu kritických kontrolných bodov (HACCP - Hazard Analysis and Critical Control Points). Ak sú pre uvedenie predmetu zákazky do prevádzky a jeho riadne užívanie potrebné softvérové ovládače a licencie k nim, súčasťou záväzku uchádzača je rovnako poskytnutie týchto softvérových ovládačov a udelenie všetkých licencií k nim v rozsahu potrebnom pre riadne, nerušené a neobmedzené užívanie predmetu zákazky vrátane jeho softvérových súčastí a príslušenstva. Súčasťou zákazky je poskytnutie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky. Všetky písomné doklady musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je zriadenie nemocničnej kuchyne - dodávka chladiacej gastro technológie podľa vypracovaného projektu pre potreby pacientskej kuchyne Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do dohodnutého miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky, zaškolenie personálu o správnom užívaní predmetu zákazky s vydaním potvrdenia o zaškolení obsahujúceho menný zoznam zaškoleného personálu a zabezpečenie služieb servisu počas záručnej doby. Uchádzač zabezpečí trvalú prítomnosť aspoň jednej odborne spôsobilej osoby po dobu jedného mesiaca, ktorá bude prítomná v mieste dodania a inštalácie predmetu zákazky po uvedenú dobu k dispozícii nepretržite každý pracovný deň v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod. za účelom odborného dohľadu a pomoci prítomnému personálu verejného obstarávateľa pri obsluhe a používaní predmetu zákazky po všetkých jeho stránkach. Ak sú v súvislosti s riadnym a bezproblémovým užívaním predmetu zákazky právnymi predpismi vyžadované úradné kontroly, merania alebo certifikáty kvality, súčasťou záväzku uchádzača je taktiež vydanie alebo zabezpečenie vydania certifikátov alebo potvrdení o vykonaní týchto právnymi predpismi požadovaných kontrol a meraní. Uchádzač sa v tejto súvislosti osobitne zaväzuje dodať aj dokumentáciu tzv. správnej výrobnej praxe, teda analýzu nebezpečenstiev a metódu kritických kontrolných bodov (HACCP - Hazard Analysis and Critical Control Points). Ak sú pre uvedenie predmetu zákazky do prevádzky a jeho riadne užívanie potrebné softvérové ovládače a licencie k nim, súčasťou záväzku uchádzača je rovnako poskytnutie týchto softvérových ovládačov a udelenie všetkých licencií k nim v rozsahu potrebnom pre riadne, nerušené a neobmedzené užívanie predmetu zákazky vrátane jeho softvérových súčastí a príslušenstva. Súčasťou zákazky je poskytnutie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky. Všetky písomné doklady musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na https://fnsppresov.eranet.sk (ďalej len ERANET). Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET na URL adrese: https://fnsppresov.eranet.sk. Komunikácia sa bude uskutočňovať výhradne v slovenskom jazyku prípadne v českom jazyku a to písomnou formou v elektronickej podobe prostredníctvom systému ERANET. Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania v systéme ERANET, t.j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta v systéme ERANET. Uplatňuje sa ustanovenie § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, teda verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. Požadovaná zábezpeka pre časť 1: 50 000,00 eur, pre časť 2: 8 000,00 eur. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Formulár JED vo formáte .rtf umožňujúci jeho priame vypĺňanie si môže záujemca/uchádzač stiahnuť z webového sídla ÚVO (http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika dohlad/jednotnyeuropsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html), pričom údaje uvedené v Časti I: Informácie týkajúce sa postupu verejného obstarávania a verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, v dokumente JED prenesie/prepíše záujemca/uchádzač do editovateľného formulára, ktorý vypĺňa. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://fnsppresov.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.