Vyhlásené obstarávanie

Elektronizácia služieb Mesta Dunajská Streda


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Dunajská Streda
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 186 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72200000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Otvorená
Dátum vyhlásenia:
10. Jún 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
23. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Dunajská Streda, Mestský úrad, Hlavná 50/16, 929 01 Dunajská Streda.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Neuvedené
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Doba trvania

V intervale:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je implementácia a udržateľnosť projektu ,,Elektronizácia služieb Mesta Dunajská Streda", ktorý v rámci implementácie bude pozostávať z analýzy prostredia a vybudovania integrovaného informačného systému s podporou systémom projektového riadenia implementácie projektu a v rámci udržateľnosti projektu zo servisnej podpory a ďalšieho rozvoja integrovaného informačného systému na Mestskom úrade v Dunajskej Strede. Predmet zákazky pozostáva z dvoch častí: Časť I. predmetu zákazky Implementácia projektu ,,Elektronizácia služieb Mesta Dunajská Streda" Predmetom zákazky pre časť I. je sprístupnenie navrhnutých povinných a voliteľných elektronických služieb s prepojením na ÚPVS a centrálne registre s komplexnou podporou systémom projektového riadenia projektov financovaných zo štrukturálnych fondov. K sprístupneniu navrhnutých povinných a voliteľných elektronických služieb a ich prepojenie na ÚPVS a centrálne registre je požiadavka verejného obstarávateľa na realizáciu analýzy procesov, rozšírenie súčasných informačných systémov o moduly a komponenty o čo najširšiu mieru elektronizácie pre sprístupnenie navrhnutých povinných a voliteľných elektronických služieb pre vybudovanie integrovaného informačného systému na Mestskom úrade v Dunajskej Strede v rámci implementovaného projektu ,,Elektronizácia služieb Mesta Dunajská Streda, a na implementáciu projektu riadenú systémom projektového riadenia pre projekty financované zo štrukturálnych fondov v súlade s predloženou Technickou dokumentáciou a v súlade s Koncepciou rozvoja informačných systémov Mesta Dunajská Streda. Časť II. predmetu zákazky Udržateľnosť projektu ,,Elektronizácia služieb Mesta Dunajská Streda" Časťou II. predmetu zákazky je servisná podpora prevádzky integrovaného IS v rámci časti I predmetu zákazky pre udržateľnosť projektu ,,Elektronizácia služieb Mesta Dunajská Streda" a jeho ďalší rozvoj na Mestskom úrade v Dunajskej Strede. Poskytovanie servisnej podpory pre udržateľnosť projektu ,,Elektronizácia služieb Mesta Dunajská Streda" musí vychádzať z požiadaviek stanovených v Technickej dokumentácii, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou projektu ,,Elektronizácia služieb Mesta Dunajská Streda". Cieľom servisnej podpory bude zabezpečiť udržateľnosť projektu ,,Elektronizácia služieb Mesta Dunajská Streda" po zrealizovaní časti I. predmetu zákazky, a to v podobe nepretržitej dostupnosti a plnej funkčnosti dodaných informačných systémov. Bude zahŕňať predovšetkým tieto činnosti poskytovateľa: - podporu licencií dodaného licenčného softvéru (zahŕňa dodávku nových verzií všetkých licenčných softvérov v termínoch ich vydania), - podporu dodaného aplikačného softvéru (zahŕňa priebežné vykonávanie zmien, vyplývajúcich zo zmien všeobecne platnej legislatívy v termínoch ich vydania, zaisťovanie kompatibility s novými verziami operačného systému, opravy chýb, nasadzovanie nových verzií, zapracovanie opisu zmien do dokumentácie, ...), - zabezpečenie plnej funkčnosti dodaných technických prostriedkov, - hot-line podporu, - technickú podporu, - metodickú podporu. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 - Opis predmetu zadávania zákazky a B.2 Obchodné podmienky poskytnutia predmetu zákazky týchto súťažných podkladov..

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.