Vyhlásené obstarávanie

Levoča, Námestie Majstra Pavla 58 - rekonštrukcia, modernizácia objektu, posilnenie kultúrneho potenciálu mesta - interiér


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Levoča
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
146 486,63
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. Apríl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Apríl 2015
Dátum otvárania ponúk:
21. Apríl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
LEGAL TENDER s.r.o., Ružová dolina 8, 821 09 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie interiérového vybavenia pre rokovaciu sálu, informačné centrum, šatňu, kinosálu, divadelné šatne, foyer, čitáreň, knižnicu a premietaciu miestnosť. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

VI.2.1. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. VI.2.2. V prípade, že sa jedná o skupinu dodávateľov, každý člen skupiny predloží vyhlásenie, ktoré musí byť podpísané osobou oprávnenou konať za člena skupiny, že za predpokladu, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, sa zaväzujú vytvoriť právne vzťahy pred podpisom zmluvy. VI.2.3. Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale rozdelenú na dve časti: osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Kritéria a osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Ostatné. Okrem písomnej formy predloží uchádzač každú časť ponuky aj v elektronickej podobe, každú na samostatnom CD, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Všetky súbory na CD musia byť vo formáte pdf. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu kontaktného miesta. VI.2.4. Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota uvedená pre daný predmet zákazky. VI.2.5. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov, podpísanú štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. VI.2.6 Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. VI.2.7 Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. VI.2.8 V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH),