Vyhlásené obstarávanie

Materiálne vybavenie odborných učební


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Senec
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
131 053,68
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39162200-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. August 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
17. September 2018
Dátum otvárania ponúk:
17. September 2018
Ponuka musí platiť do:
31. December 2018
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Senec, Mierové námestie 8, 903 01 Senec
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
v súlade s § 52 ods. 6 ZVO: verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 120

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je materiálne vybavenie odborných učební pre projekt: Zriadenie odborných učební na ZŠ s VJM Alberta Molnára Szencziho v Senci a pre projekt: Zriadenie odborných učební na ZŠ J.G.Tajovského v Senci.. Predmetom zákazky je dodanie IKT do jazykovej učebne, IKT učebne a do biologicko chemickej učebne v množstve a podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky je dodanie nábytku do jazykovej učebne, polytechnickej učebne, IKT učebne a biologicko chemickej učebne v množstve a podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky je dodávka odborných pomôcok do polytechnickej učebne v množstve a podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky je dodanie odborných pomôcok do biologicko chemickej učebne v množstve a podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. 2.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanoviskom UVO č. 3/2018. 3.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému JOSEPHINE. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE, kontaktná osoba: Mgr. Silvia Grunzweigová, +421 904 821 119, grunzweigova@vosk.sk. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme JOSEPHINE. Obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8- 16 hod., alebo - prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto spoločnosti alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla. Lehota na tento úkon je 3 pracovné dni a je potrebné s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/933/summary , čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.