Vyhlásené obstarávanie

Obnova verejnej budovy pre kultúrne podujatia v obci Beluša


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Beluša
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
570 874,25
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Jún 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Júl 2017
Dátum otvárania ponúk:
24. Júl 2017
Ponuka musí platiť do:
28. December 2018
Miesto otvárania ponúk:
VOLUMA SK, s.r.o. Cesta na Senec 2/A Shopping Palace 821 04 Bratislava Kancelária na I.poschodí č.dv. 2.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie časti ponuky označenej ako časť Ostatné je neverejné, bude bez účasti uchádzačov. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom účasť na otváraní častí ponúk, označených ako časť "Kritériá". Na otváraní ponúk sa uchádzač preukáže dokladom totožnosti, zástupca uchádzača sa preukáže dokladom totožnosti a originálom, alebo úradne osvečeným splnomocnením uchádzača.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Áno
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 210

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dvojpodlažný objekt, zastrešený plochou strechou, na katastrálnom území Beluša, parcela č. 25/1, a parcela č. 25/2, na ktorom sa budú realizovať nasledovné práce:- Búracie práce - Vymena okien za plastové - Vymena vstupnych dverí a zasklenych stien za plastové - Zateplenie obvodového plášťa budovy - Vonkajšie nátery a vysieťkovanie vonkajších časti objektu - Rekonštrukcia zdravotechniky - Inštalácia ústredného vykurovania s príslušenstvom - Rekonštrukcia vnútornych silnoprúdovych rozvodov a osvetlenia - Rekonštrukcia bleskozvodov na novej fasáde CPV kódy: 45000000-7 Stavebné práce, 4530000-0 Stavebno-inštalačné práce, 45310000-3 Elektroinštalačné práce, 39715210-2 Ústredné kúrenie, 45333000-0 Inštalovanie plynovej prípojky, 44221000-5 Okná, dvere a súvisiace prvky.. 1.SO Stavebné objekty: 1.1Architektonicko-stavebné riešenie 1.5 Zdravotechnika 1.6 Vykurovanie 1.7 Umelé osvetlenie 1.9 Bleskozvod 1.10 Plynoinštalácia 1.11 Prípojka plynu Ďalšie podrobné informácie o opise predmetu zákazky sú uvedené v prílohach súťažných podkladov, v projektovej dokumentácii, technickej správe, vo výkaz výmer.

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese:mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/5115/zakazky V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je doporučené uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasne bude verejný obstarávateľ všetky ďalšie informácie, alebo vysvetlenia súťažných podkladov zverejňovať v profile. 3.Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky na predmet zákazky, ale plánuje ich získať z prostriedkov EÚ. Ak ich do 36 mesiacov nezíska, zmluva o dielo uzatvorená s úspešnym uchádzačom nenadobudne účinnosť a zanikne. 4. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 5. Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 6. Verejný obstarávateľ upozorňuje na dodržanie § 12a) zákona, Konečny užívateľ vyhod, resp. na zákon č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora. 7. Verejný obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky. 8. V prípade ak úspešny uchádzač využíva kapacity tretích osôb, ktorými preukazoval technickú alebo odbornú spôsobilosť, zodpovedajú tretie osoby spolu s úspešným uchádzačom za plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne. 9.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom uchádzačom z predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom. 10. Lehota na požiadanie súťažnych podkladov je identická s lehotou na predkladanie ponúk.12. V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 10,13 a 14 na viac ako 10 pracovnych dní. 12. Jedna z požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky je predloženie certifikátu OHSAS 18001. Podmienky a pravidlá neuvedené v oznámení a v súťažných podkladoch sa riadia ZVO. 13. Doplňujúce kódy CPV: 45310000-3, 45421100-5, 45331100-7, 45300000-0.