Vyhlásené obstarávanie

Inžinierske a projekčné služby so zameraním na pozemné stavby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 320 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71000000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
11. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
Dátum neuvedený
Dátum otvárania ponúk:
Dátum neuvedený
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť

Názov podmienky účasti:

Podmienky účasti osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 ZVO

Popis podmienky účasti:

Podmienky účasti osobného postavenia sú v úplnom rozsahu zverejnené v súťažných podkladoch (konkrétne v časti B, bod 1), ktoré sú voľne prístupné v profile verejného obstarávateľa a na url. adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/55000/summary

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) ZVO

Popis podmienky účasti:

Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO záujemca preukáže predložením údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požaduje sa predložiť údaje o odbornej kvalifikácii osôb, ktoré budú zodpovedné za poskytnutie služby a budú určené na plnenie zmluvy. Minimálna úroveň predmetnej podmienky účasti je uvedená v súťažných podkladoch (konkrétne v časti B, bod 3), ktoré sú voľne prístupné v profile verejného obstarávateľa a na url. adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/55000/summary

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia celková cena kompletných služieb vyjadrená v EUR s DPH podľa typu Výzvy.

Opis obstarávania

Verejný obstarávateľ zriaďuje dynamický nákupný systém, ktorý bude slúžiť na zadávanie jednotlivých zákaziek na poskytnutie služieb súvisiacich s vypracovaním rôznych stupňov projektových dokumentácií, ktoré budú slúžiť ako podklady pre verejné obstarávanie na výstavbu/rekonštrukciu pozemných stavieb. Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tohto DNS bude vypracovanie dokumentácie na výstavbu alebo rekonštrukciu pozemných stavieb v jednom z nasledujúcich stupňov Architektonická štúdia, Dokumentácia na územné rozhodnutie, Dokumentácia pre stavebné povolenie, Dokumentácia na realizáciu stavby. Predmetom týchto zákaziek môže byť aj - inžinierska činnosť, t.j. zabezpečenie komplexných služieb v rozsahu platnej legislatívy, vrátane zabezpečenia zapracovania stanovísk dotknutých orgánov do dokumentácie, dohodnutie riešení a postupov s objednávateľom stavby, dodávateľom stavby a dotknutými orgánmi štátnej správ a samosprávy, zabezpečenie ostatných vstupov potrebných pre spracovanie dokumentácie, prípadne vybavenie právoplatného stavebného povolenia spolu s vyjadreniami všetkých dotknutých orgánov a zapracovaním podnetov do dokumentácie, ktoré boli deklarované v jednotlivých stanoviskách. - autorský dohľad, t.j. zabezpečenie dohľadu pri dodržiavaní projektu v priebehu jeho realizácie zúčastňovaním sa na kontrolných dňoch, vyjadrovaním sa k požiadavkám na zmenu materiálového a technického riešenia, kontrolovaním dodržiavania podmienok stanovených v dokumentácii k stavbe, vo všeobecne záväzných právnych predpisoch a technických normách a podobne. Rozsah dokumentácie, inžinierskej činnosti a autorského dohľadu bude špecifikovaný v príslušnej zákazke. Informatívne dokumenty tvoria prílohy týchto súťažných podkladov. Presná špecifikácia predmetu jednotlivých zákaziek ako aj ostatné doplňujúce informácie budú súčasťou jednotlivých výziev v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým kvalifikovaným záujemcom. Ďalšie informácie súvisiace s opisom sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Dynamický nákupný systém je elektronický postup zadávania nadlimitnej zákazky. Verejný obstarávateľ bude pri prijímaní žiadostí o zaradenie do DNS a následnom zasielaní výziev komunikovať so záujemcami/uchádzačmi prostredníctvom systému JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com. 2. Žiadosť o zaradenie do DNS je žiadosť o zaradenie do procesu verejného obstarávania, ktorou záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti v znení oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a týchto súťažných podkladov. Žiadosť o zaradenie do DNS je možné predkladať počas celej doby trvania DNS. 3. Verejný obstarávateľ použije na zadanie konkrétnych zákaziek výzvy v rámci vytvoreného DNS v súlade s § 58-61 ZVO. Výzvu bude zasielať všetkým kvalifikovaným záujemcom. 4. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že údaje uvedené v informatívnych dokumentoch súťažných podkladov (najmä v opise a v zmluve) budú menené v závislosti od predmetu jednotlivých čiastkových zákaziek a jednotlivých stupňov projektových dokumentácií. Z uvedeného dôvodu sa budú zmluvné podmienky a opis upravovať podľa požiadaviek jednotlivých zákaziek zadávaných v DNS, to znamená, že nebude každá zákazka obsahovať všetky stupne projektovej dokumentácie. 5. V zmysle § 39 ods. 1 ZVO, hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením jednotného európskeho dokumentu. V takomto prípade súčasťou jeho žiadosti o zaradenie bude vyplnený jednotný elektronický dokument. 6. Do DNS bude zaradený každý záujemca, ktorý požiadal o zaradenie a splnil podmienky účasti. Počet záujemcov nie je obmedzený. 7. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t. j. pred aj po zaradení do DNS a pred aj po lehote na predkladanie ponúk viažucej sa ku konkrétnej zákazke postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. 8. Doba/dĺžka trvania DNS je vymedzená od dátumu jeho zriadenia na 60 mesiacov alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty predmetného DNS podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 9. Informácie o elektronickej aukcii. Verejný obstarávateľ rozhodne o použití elektronickej aukcie individuálne pri každej zákazke zadávanej v rámci zriadeného DNS. 10. Všetky ďalšie informácie, požiadavky a podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných ustanoveniach ZVO. 11. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/55000/summary, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 12. Predkladanie žiadostí o účasť je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi: a) registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID) v systéme JOSEPHINE. V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 – 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 – 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. c) vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 – 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. d) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 – 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. 13. Predmetné verejné obstarávanie (zriadenie DNS) nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Verejný obstarávateľ nevylučuje, že konkrétne zákazky zadávané v rámci DNS budú obsahovať sociálne alebo environmentálne aspekty.