Vyhlásené obstarávanie

Revitalizácia štrkoviska Veľký Draždiak – Hygienické zázemie SEVER“ – časť: SO 01 – SO 04


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Petržalka
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
244 021,79
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
21. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
12. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční online.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO

Popis podmienky účasti:

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO

Popis podmienky účasti:

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Celková cena stavebných prác v EUR s DPH

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je doprava, dodávka a montáž stavebných objektov SO 01, SO 01-A, SO 02, SO 03 (hygienické kontajnery) a SO 04 (kontajnerové stojisko) pre akciu „Revitalizácia štrkoviska Veľký Draždiak – Hygienické zázemie SEVER“ v areáli štrkoviska Veľký Draždiak (severná pláž) pri Tematínskej ul. v Bratislave-Petržalke. Kompletná projektová dokumentácia obsahuje aj iné stavebné objekty, ktoré nie sú súčasťou tohto predmetu zákazky, keďže budú realizované samostatne v inom čase. Napojenie hygienických kontajnerov na areálové rozvody inžinierskych sietí bude realizované v zmysle koordinačnej situácie s výnimkou SO 01-A, ktorý nie je vyznačený v PD v koordinačnej situácii a bude umiestnený na základe požiadaviek definovaných Objednávateľom. Vnútorné vybavenie hygienických kontajnerov, úpravu obvodového plášťa a strechy a vnútornú inštaláciu požadujeme naceniť podľa špecifikácie v zmysle PD a podľa výkazu výmeru pre jednotlivé SO. Presné špecifikácie technických popisov pre jednotlivé SO sú uvedené v projektovej dokumentácii. V súvislosti s výrobou a dodaním hygienických kontajnerov SO 01, SO 01-A, SO 02 a SO 03 odporúčame zhotoviteľovi zrealizovať výrobu vonkajšieho obvodového plášťa (fasády) a vegetačnej strechy s fotovoltickými panelmi rozdelením na etapy a uvedené vonkajšie prvky realizovať až po osadení jednotlivých SO na mieste. Konečné umiestnenie všetkých kontajnerov zadefinuje Objednávateľ. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladov a ich prílohách.

Doplňujúce informácie

Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronického Informačného systémupreelektronické verejné obstarávanie (IS EVO), ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len Úrad vlády SR) s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne naadrese: www.isepvo.sk V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzačipožiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.skalebo telefonicky načísle: + 421 2 209 25 100. Verejný obstarávateľ nevyžaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifi kácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifi kácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zameraným na sociálne aspekty. Elektronickými platbami sa rozumie bankový prevod cez internetbanking