Vyhlásené obstarávanie

Projektová dokumentácia usporiadanie uličného priestoru na ulici Sasinková v Malackách


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Malacky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
92 025,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
19. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
28. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
MÚ Malacky
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Technická spôsobilosť

Popis podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) zákona -Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za uvedené obdobie, t. j predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania spolu v objeme minimálne 90 000,00 € bez DPH. Súčasne z tohto musí byť preukázané, že uchádzač realizoval aspoň 1 zákazku projektové práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky s hodnotou minimálne 25 000,00 € bez DPH. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. -Zo zoznamu poskytnutej služby predloženej uchádzačom, musia vyplývať vyššie uvedené požiadavky, a to tak po formálnej ako aj obsahovej stránke bude obsahovať minimálne nasledovné údaje: názov alebo obchodné meno uchádzača, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania, názov alebo obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania, názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého musí vyplývať, že zákazka bola rovnakého alebo podobného charakteru, uvedenie ceny služby bez DPH uvedenie lehôt dodania, meno a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa, pre overenie si uvedených informácií Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti uvedených údajov. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ dokladom je referencia. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka verejného obstarávania.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Odborná spôsobilosť

Popis podmienky účasti:

§ 3ods. 1 písm. g) zákona Uchádzač uvedie údaje (zoznam) o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zodpovedná osoba za plnenie predmetu zákazky (hlavný inžinier) musí predložiť osvedčenie o odbornej spôsobilosti, autorizáciu stupňa A2-Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo (vykonávanie komplexných služieb a súvisiaceho technického poradenstva s výnimkou architektonických služieb), alebo kategórie inžinierske stavby dopravné stavby podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky (autorizačné osvedčenie) alebo ekvivalentným dokladom. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže predložiť iný ekvivalentný doklad preukazujúci požadované skutočnosti a oprávňujúci uchádzača podieľať sa na plnení predmetu zákazky. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v bode 1. a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovaných minimálnych úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad/doklady na splnenie podmienok účasti preukazujúci/ce požadované skutočnosti

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • 100% EUR s DpH

Opis obstarávania

Navrhovaná úprava usporiadania uličného priestoru začína na úrovňovej svetelnej riadenej križovatke Sasinkova – Na brehu (c. II /503) a pokračuje v úseku existujúcej ul. Sasinkova až po križovatku s ulicami Jána Kollára – 1. mája – Vajanského. Predmetný úsek cyklotrasy bude nadväzovať na priľahlé plánované úseky. Vypracovanie v rozsahu - Projektová dokumentácia pre územné rozhodnutie Na stavbu usporiadanie uličného priestoru na ulici Sasinková, Malacky v rozsahu podľa: „Sadzobník pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností“, novela 2023, UNIKA Bratislava s.r.o, stŕ. 99-100. Termín dodania dokumentácie pre územné rozhodnutie je 12 týždňov od účinnosti zmluvy o dielo. Požadovaný počet pare: 8 x v tlačenej forme, 1 x elektronicky v editovateľnej forme (PDF,DWG) Verejný obstarávateľ požaduje vlastné obstaranie geodetického zamerania s vytýčenými sieťami. - Projektová dokumentácia pre stavebné rozhodnutie Na stavbu usporiadanie uličného priestoru na ulici Sasinková, Malacky v rozsahu podľa: „Sadzobník pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností“, novela 2023, UNIKA Bratislava s, r. o., str. 101-102. Termín dodania dokumentácie pre územné rozhodnutie je 22 týždňov od účinnosti zmluvy o dielo. Požadovaný počet pare; 8 x vtlačenej forme, 1x elektronicky v editovateľnej forme (PDF,DWG) - Projektová dokumentácia pre realizáciu stavby Na stavbu usporiadanie uličného priestoru na ulici Sasinková, Malacky v rozsahu podľa: „Sadzobník pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností“, novela 2023, UNIKA Bratislava s.r.o,, stŕ. 103-126. Termín dodania dokumentácie pre realizáciu stavby je 30 týždňov od účinnosti zmluvy o dielo. Požadovaný počet pare: 6 x v tlačenej forme, 1 x elektronicky editovateľnej forme (PDF,DWG), cenová hladina rozpočtu bude k termínu odovzdania PD pre realizovanie stavby prehodnotená a predložený bude aktuálny rozpočet k termínu 14.01.2022, 2 x rozpočet a 2 x výkaz výmer v listinnej forme a 1 x v elektronickej editovateľnej forme (PDF,xlsx).

Doplňujúce informácie

a) Pre zrušenie verejného obstarávania si vyhradzujeme právo použiť primerane ustanovenia podľa § 57 ZVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postup obstarávania zrušiť aj v prípade zmeny okolností za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie. b) Verejný obstarávateľ poskytuje k výzve Súťažné podklady v profile VO ako aj v EPVO - IS EVO v časti Dokumenty zákazky-Súťažné podklady (SP), ktoré obsahujú dokumenty potrebné na spracovanie ponuky a požadovaný obsah ponuky. Potrebné linky s odkazmi sú uvedené v tejto výzve. Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa a budú aj dostupné cez IS EVO v deň zverejnenia výzvy vo vestníku. c) Obhliadka sa neorganizuje - je nepovinná, ulica Sasinková je verejne dostupná. d) Postup zadávania zákazky a komunikácia sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom el. platformy EPVO - IS EVO. Informácie o el.platforme IS EVO viď na https://www.isepvo.sk/ , príručky a súvisiaca dokumentácia na https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ . Podrobné informácie Záujemca/Uchádzač viď zverejnená Príručka používateľa informačného systému Elektronického verejného obstarávania – IS EVO, Časť Záujemca/Uchádzač – Pracovné postupy, link : https://www.isepvo.sk/wp-content/uploads/2022/03/manual_uchadzac.pdf Ak chce uchádzač predložiť ponuku musí mať aktívny a overený hospodársky subjekt v el. platforme EPVO - IS EVO. Videonávod je zverejnený na https://www.isepvo.sk/videonavody/ 1.krok: Treba vytvorenia a aktivácia účtu . Uvedený 1.krok stačí len na kladenie otázok a notifikácie. Následne 2.krok: vytvoriť a validovať hospodársky subjekt (musí byť Overený HS!), na webovom sídle EPVO https://www.isepvo.sk. Pre hospodársky subjekt odporúčame vykonať registráciu nového HS aspoň 2 pracovné dni pred zámerom predložiť ponuku. Po vykonaní kroku 2 je možné predložiť ponuku. Uvedený proces pridelenia autentif. údajov môže trvať aj pár dní preto odporúčame si registráciu v EPVO - IS EVO vykonať v dostatočnom predstihu. Odporúčame sa registrovať alebo "vstúpiť do zákazky" napr. pre ďalšie automatické notifikácie, aj keď budú súvisiace dokumenty zverejňované v profile VO. Záujemca môže položiť aj otázku v menu "Položiť otázku". Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Prípadné vysvetľovanie a doplnenie súťaž. podkladov bude zverejnené cez IS EVO a záujemca dostane aj notifikáciu. Ponuku odporúčame nahrávať do systému EPVO -IS EVO v dostatočnom predstihu ako aj mať dostatočne rýchly internet, nakoľko nahrávanie ponuky v posledných minútach nie je garantované, že ponuka bude predložená v lehote. e) Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy v IS EVO. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do infor. systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. f) Záujemca môže položiť aj otázku v menu "Položiť otázku". Zodpovedané budú bezodkladne, najneskôr min. 2 prac. dni pred lehotou na predloženie ponúk ak sa požiadalo včas. g) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu, resp. doplnenie informácií v dokumentoch najneskôr 2 dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade podstatnej zmeny zadania sa primerane predĺži lehota na predkladanie ponúk. h) Verejný obstarávateľ v prípade nejasností alebo chýbajúcich dokladoch v ponukách môže požiadať o vysvetlenie cez IS EVO, resp. doplnenie ponúk. Uchádzač musí doručiť vysvetlenie, resp. doplnenie v IS EVO do 2 prac. dní odo dňa doručenia požiadavky ak ver. obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Vysvetlením ponuky nemôže prísť k jej zmene. Za zmenu ponuky sa nepovažuje odstránenie zrejmých chýb v písaní a počítaní. i) Všetky doklady v ponuke sa predkladajú ako skeny originálov alebo ich úradne overených kópií ak nie je uvedené inak. j) Uchádzači budú oboznámení s výsledkom verejného obstarávania do 5 prac. dní odo dňa ukončenia vyhodnotenia ponúk. k) Všetky náklady s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. l) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že doručená ponuka môže byť zahrnutá do vyhodnotenia len za predpokladu, že predložená v zmysle podmienok výzvy a zadávacích podkladov, obsahuje všetky náležitosti definované vo výzve a v zadávacích podkladoch a bola predložená v lehote určenej na predkladanie ponúk. m) Ukončenie vyhodnotenia predložených ponúk bude do 20 prac. dní odo dňa, kedy uplynula lehota na predloženie ponúk. V odôvodnených prípadoch (napr. pri vysvetľovaní ponuky a pod.) bude uvedená lehota primerane predĺžená. n) Úspešný uchádzač doručí do 5 prac. dní odo dňa doručenia oznámenia o výsledku VO a výzvy na súčinnosť uchádzačom podpísaný návrh zmluvy na adresu MÚ Malacky v počte 4ks v origináli vrátane príloh. V prípade ak úspešný uchádzač nedoručí zmluvu bude sa to považovať za neposkytnutie súčinnosti a vyzvaný na podpis zmluvy bude druhý uchádzač v poradí atď. o) Dôvernosť a ochrana osobných údajov: Verejný obstarávateľ počas priebehu VO nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk. Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,