Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
Uchádzač v ponuke predloží podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZVO: a) Platný súhlas alebo iný ekvivalentný doklad na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch alebo podľa zákona č. 39/2013 Z. z. o IPKZ, v ktorom sa bude odpad v zmysle špecifikácie uvedenej v opise predmetu zákazky zhodnocovať alebo zneškodňovať. V prípade, že uchádzač je iba registrovaný podľa §98 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a nie je prevádzkovateľom zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu, uchádzač predloží aj zmluvu uzavretú s oprávnenou osobou - prevádzkovateľom zariadenia, do ktorého bude odpad odovzdávať. Originál zmluvy (alebo overenú kópiu) predloží úspešných uchádzač verejnému obstarávateľovi k nahliadnutiu najneskôr pri podpise zmluvy na predmet zákazky. b) Platnú zmluvu s Hlavným mestom Slovenskej republiky Bratislava podľa § 81 ods.13 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch na nakladanie s odpadom pre druh odpadu v zmysle špecifikácie uvedenej v opise predmetu zákazky.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených s jarným a jesenným upratovaním odpadu z domácností obyvateľov mestskej časti Bratislava-Vrakuňa (ďalej aj ako „služba“). Služba zahŕňa: • pristavenie (prenájom) veľkokapacitných kontajnerov s objemom 7 m³ (ďalej len „kontajner“), • naloženie a odvoz kontajnerov (manipulácia s kontajnerom a doprava), • vyčistenie a upratanie stanovišťa po odvoze každého kontajnera, • zhodnotenie alebo zneškodnenie (likvidácia) odpadu. Technické podmienky: • druh odpadu: objemný odpad katalógové číslo 200307, • počet stanovíšť/ kontajnerov počas zmeny: 39, • počet dní/ výkonov počas zmeny: 13, • predpokladaný objem odpadu počas trvania zmluvy: 100 t, • poskytovateľ zabezpečí výkon služby v dvoch zmenách: - jarná zmena v termíne od 11.03.2024 do 10.04.2024 - jesenná zmena v termíne od 07.10.2024 do 06.11.2024, • kontajner je umiestnený na stanovišti 24 hod., • kontajner musí byť označený logom „MČ BA-Vrakuňa“, • poskytovateľ sa zaväzuje dodržať vzájomne odsúhlasený časový harmonogram s rozpisom umiestnenia kontajnerov počas jarnej a jesennej zmeny, • zoznam stanovíšť pre umiestnenie kontajnerov je uvedený v Prílohe č. 5 výzvy (súťažných podkladov). Ostatné podmienky: • Predmet zákazky musí byť realizovaný v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. zákon o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon č. 79/2015 Z. z o odpadoch“) alebo podľa zákona č. 39/2013 Z. z. o o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon č. 39/2013 Z. z. o IPKZ“) a súvisiacimi právnymi predpismi Slovenskej republiky. • Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu na funkčnom, riadne povolenom zariadení, ktoré má vydaný súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie objemného odpadu podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch alebo zákona č. 39/2013 Z. z. o IPKZ. • Verejný obstarávateľ požaduje, aby poskytovateľ mal uzavretú zmluvu s Hlavným mestom Slovenskej republiky Bratislava podľa § 81 ods.13 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch na nakladanie s objemným odpadom a odpadom počas celej doby poskytovania služby. • V cene za poskytovanie služby budú zahrnuté všetky zákonné poplatky podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky súvisiacich s poskytovaním predmetu zákazky. • Súčasťou vystavenej faktúry za poskytovanie služby bude aj potvrdenie o zhodnotení a/alebo zneškodnení (likvidácii) odpadu s kódom nakladania.
Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.