Vyhlásené obstarávanie

Stolnotenisová hala – rekonštrukcia strechy nad ubytovacou časťou


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Topoľčany
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
28 490,16
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
1. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
15. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
ePVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť

Názov podmienky účasti:

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

Popis podmienky účasti:

Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch bod Podmienky účasti a dokumenty požadované verejným obstarávateľom

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 34 písm. ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení

Popis podmienky účasti:

Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch bod Podmienky účasti a dokumenty požadované verejným obstarávateľom

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritériom na vyhodnotenie ponúk v rámci tohto postupu verejného obstarávania je najnižšia celková cena v eur s DPH za predmet zákazky. Celková cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s požadovaným predmetom zákazky, t. j. cenu za uskutočnenie stavebných prác a všetkých s realizáciou stavby súvisiacich služieb a dodávok.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia strechy nad ubytovacou časťou stolnotenisovej haly v Topoľčanoch, ktorá spočíva z : - Demontáže bleskozvodu - Demontáže oplechovania atiky - Vyčistenia jestvujúcej krytiny - Dodanie a montáž parozábrany - Dodanie a montáž dosiek EPS 2 x hr. 100 mm na zateplenie strechy a EPS hr. 50 mm na zateplenie atiky - Dodanie a montáž spádových dosiek EPS hr. 50 – 250 mm - Dodanie a montáž geotextílie - Dodanie a montáž hydroizolačnej fólie FATRAFOL 810 - Dodanie a montáž oplechovania, žľabov, kotlíkov a zvodových rúr - Montáž bleskozvodu Rozsah predmetu zákazky je potrebné zrealizovať v rozsahu projektovej dokumentácie ,,Stolnotenisová hala – rekonštrukcia strechy nad ubytovacou časťou“, ktorú vypracovala spoločnosť Projekt design s.r.o., Brezová 89/1B, 955 01 Tovarníky, IČO: 52 009 262, zodpovedný projektant – Ing. arch. Mirko Janček. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch, projektovej dokumentácii a výkaze výmer.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja ePVO na portáli https://evo.isepvo.sk/. 2. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 117 ZVO. 3. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme ePVO. 4. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému ePVO. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu ePVO. Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie obstarávateľ nebude brať zreteľ ak obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. 5.Uchádzač vo svojej ponuke predloží dokumenty potrebné pre splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, dokumenty potrebné pre splnenie požiadaviek na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladov a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. 6. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 8. Elektronickými platbami sa rozumie bankový prevod cez internetbanking.