Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie cateringových služieb pre potreby PU November – Január 2023-2024


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
80 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55300000-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
24. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
2. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
2. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Prešovská univerzita v Prešove, ul. 17. novembra č. 15, Rektorát, č. m. 429
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia

Popis podmienky účasti:

Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa: §32 ods. 1 písm. f): uchádzač nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (uchádzač predloží vyplnený, podpísaný vzor čestného vyhlásenia - príloha č.3). §32 ods. 1 písm. e): uchádzač, ak nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie alebo ak nie je zapísaný v verejne prístupných registroch ako je obchodný resp. živnostenský register, predloží doklad o oprávnení poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj kópie vyššie uvedených dokladov alebo doklady vytlačené z webovej stránky príslušného orgánu. Verejný obstarávateľ nemá oprávnenie získavať údaje z informačných systémov verejnej správy.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia celková cena (Jednotkových cien) s DPH v EUR za celý predmet zákazky zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať ponuky v zmysle §55 ods 1 (superreverzom) zákona o VO, tj. po zostavení poradia ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk sa splnenie podmienok účasti vyhodnotí iba u prvého uchádzača v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti.

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je zabezpečenie komplexných cateringových služieb vrátane tovaru-bufetu (podľa prílohy č.1 Návrh uchádzača na plnenie kritéria na hodnotenie ponúk), obslužného personálu, inventáru, stolov na státie a prípravy priestorov a všetkých ostatných služieb potrebných pri organizovaní všetkých druhov akcií a spoločenských podujatí (posedenia (aj Vianočné), porady a iné), ktoré organizuje objednávateľ. Pri poskytovaní služieb v zmysle tejto výzvy a zmluvy je poskytovateľ povinný používať environmentálne vhodné obaly, dodržiavať hygienické zásady počas prevozu stravy a dodržiavať teploty stravy pri výdaji stravy (min. 60°C pri hlavných jedlách teplom bufete, a 80°C pri polievkach). Požaduje sa zabezpečiť výzdoba/príprava miestnosti ak je požadovaná, minimálne 30 minút pred začatím akcie. Zvyšky jedál/porcií ostávajú v majetku verejného obstarávateľa. Po ukončení akcie poskytovateľ zabezpečí upratanie priestorov. Cena za prenájom priestorov nie je súčasťou tejto zmluvy, úspešný uchádzač zabezpečí miesto/priestor na vlastné náklady. Bližšie informácie sú vo výzve a jej prílohách.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.