Predmetom zákazky je vypracovanie troch samostatných projektových dokumentácií pre zmenu účelu využitia troch existujúcich výmenníkových staníc na zariadenia občianskej vybavenosti (sociálne služby, komunitné centrum, denné centrum, príp. iné) v rozsahu projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby: 1. časť - projektová dokumentácia pre zmenu využitia výmenníkovej stanice so súp. č. 6184 na parc. reg. C-KN č. 880/81, k.ú. Pezinok na zariadenie občianskej vybavenosti, 2. časť - projektová dokumentácia pre zmenu využitia výmenníkovej stanice so súp. č. 4047 na parc. reg. C-KN č. 880/73, k.ú. Pezinok na zariadenie občianskej vybavenosti, 3. časť - projektová dokumentácia pre zmenu využitia výmenníkovej stanice so súp. č. 6185 na parc. reg. C-KN č. 880/19, k.ú. Pezinok na zariadenie občianskej vybavenosti. V priestoroch všetkých výmenníkových staníc budú navrhnuté zariadenia občianskej vybavenosti podľa platných vyhlášok a noriem vrátane splnenia tepelnotechnických kritérií pre rekonštruované budovy. Ku každému zariadeniu budú prislúchať priestory: kancelária s umývadlom, malá spoločenská miestnosť, veľká miestnosť na voľnočasové aktivity a sociálne zariadenia pre klientov a zamestnancov vrátane bezbariérového WC. Pre splnenie potreby bezbariérovosti sú nevyhnutné úpravy interiéru a exteriéru budov. Zariadenia budú navrhnuté univerzálne a bezbariérovo, s jednoduchou adaptáciou pre konkrétny účel využitia. Projektová dokumentácia pre každú časť bude obsahovať minimálne nasledovné časti s ich ďalším členením: Zariadenie občianskej vybavenosti bude navrhnuté z existujúcej výmenníkovej stanice, ktorá je v pôvodnom stave bez technológie, rozmerov 18,94x11,98 m je zhotovená z betónového prefabrikovaného skeletu doplnená pórobetónovým murivom. Komunikácie a spevnené plochy budú navrhnuté v okolí prestavovaného objektu v nadväznosti na existujúce spevnené plochy podľa potreby zariadenia. Sadové úpravy budú navrhnuté v okolí prestavovaného objektu. Ide o trávnaté plochy, v ktorých budú vysadené stromy. Súčasťou každej z troch dokumentácii pre zmenu účelu využitia bude: • projekt pre zmenu účelu využitia • geodetické zameranie dotknutého územia so zákresom a overením inžinierskych sietí u správcov sietí • statické posúdenie nosných konštrukcií • položkový rozpočet a výkaz výmer Dokumentácia pre zmenu účelu využitia bude vypracovaná v podrobnosti realizačnej projektovej dokumentácie a v zmysle Prílohy č. 2. a 3. sadzobníku UNIKA. Projektant sa zaväzuje zapracovať do projektovej dokumentácie pre zmenu účelu využitia všetky stanoviská a podmienky dotknutých orgánov a odborných oddelení v stavebnom konaní. Projektová dokumentácia pre zmenu účelu využitia bude protokolárne odovzdaná v 12-tich vyhotoveniach v tlačenej forme a 1x na DVD nosiči v editovateľnom formáte (.doc, .xls, .dwg) aj needitovateľnom formáte (formáte .pdf). Zhotoviteľ je povinný na vyžiadanie objednávateľa odovzdať dokumentáciu aj v elektronickej forme s podpismi podľa požiadaviek schváleného Zákona o výstavbe č.201/2022 Z. z., ktorý nadobudne účinnosť 1.4.2024. Geodetické zameranie územia, statické posúdenie, rozpočet a výkaz výmer budú odovzdané v 6-tich vyhotoveniach v tlačenej forme a 1x na DVD nosiči v editovateľnom formáte (.doc, .xls, .dwg) aj needitovateľnom formáte (formáte .pdf). Zhotoviteľ je povinný na vyžiadanie objednávateľa odovzdať dokumentáciu aj v elektronickej forme s podpismi podľa požiadaviek schváleného Zákona o výstavbe č.201/2022 Z. z., ktorý nadobudne účinnosť 1.4.2024. Projektová dokumentácia musí byť spracovaná v súlade so zákonom č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov (stavebný zákon), č. 448/2008 Zb. o sociálnych službách, vyhláškami MŽP SR č. 453/2000 Z. z. a č. 532/2002 Z. z., príslušnými STN, všeobecno-technickými požiadavkami na výstavbu, zákonom č. 543/2002 Z.z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov, príslušných vyhlášok, STN, platného územného plánu mesta Pezinok a podkladov objednávateľa. Objednávateľ poskytne zhotoviteľovi pasport existujúcej budovy v .dwg formáte. Návrh dokumentácie je nevyhnutné v štádiu spracovania pravidelne prerokovávať s objednávateľom za účasti zodpovedných zástupcov Mestského úradu v Pezinku a zástupcov dotknutých orgánov a organizácií, ktorých určí objednávateľ zákazky. Zhotoviteľ dokumentácie vypracuje zápis z každého rokovania, ktorý objednávateľovi predloží na schválenie. Predložená cenová ponuka musí obsahovať všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s prípravou, predložením ponuky a súvisiacou komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcom znáša v plnej miere záujemca.
Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.