Vyhlásené obstarávanie

Projektová dokumentácia pre zmenu účelu využitia troch výmenníkových staníc


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Pezinok
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
30. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
9. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
9. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Radničné námestie 7, Pezinok
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie troch samostatných projektových dokumentácií pre zmenu účelu využitia troch existujúcich výmenníkových staníc na zariadenia občianskej vybavenosti (sociálne služby, komunitné centrum, denné centrum, príp. iné) v rozsahu projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby: 1. časť - projektová dokumentácia pre zmenu využitia výmenníkovej stanice so súp. č. 6184 na parc. reg. C-KN č. 880/81, k.ú. Pezinok na zariadenie občianskej vybavenosti, 2. časť - projektová dokumentácia pre zmenu využitia výmenníkovej stanice so súp. č. 4047 na parc. reg. C-KN č. 880/73, k.ú. Pezinok na zariadenie občianskej vybavenosti, 3. časť - projektová dokumentácia pre zmenu využitia výmenníkovej stanice so súp. č. 6185 na parc. reg. C-KN č. 880/19, k.ú. Pezinok na zariadenie občianskej vybavenosti. V priestoroch všetkých výmenníkových staníc budú navrhnuté zariadenia občianskej vybavenosti podľa platných vyhlášok a noriem vrátane splnenia tepelnotechnických kritérií pre rekonštruované budovy. Ku každému zariadeniu budú prislúchať priestory: kancelária s umývadlom, malá spoločenská miestnosť, veľká miestnosť na voľnočasové aktivity a sociálne zariadenia pre klientov a zamestnancov vrátane bezbariérového WC. Pre splnenie potreby bezbariérovosti sú nevyhnutné úpravy interiéru a exteriéru budov. Zariadenia budú navrhnuté univerzálne a bezbariérovo, s jednoduchou adaptáciou pre konkrétny účel využitia. Projektová dokumentácia pre každú časť bude obsahovať minimálne nasledovné časti s ich ďalším členením: Zariadenie občianskej vybavenosti bude navrhnuté z existujúcej výmenníkovej stanice, ktorá je v pôvodnom stave bez technológie, rozmerov 18,94x11,98 m je zhotovená z betónového prefabrikovaného skeletu doplnená pórobetónovým murivom. Komunikácie a spevnené plochy budú navrhnuté v okolí prestavovaného objektu v nadväznosti na existujúce spevnené plochy podľa potreby zariadenia. Sadové úpravy budú navrhnuté v okolí prestavovaného objektu. Ide o trávnaté plochy, v ktorých budú vysadené stromy. Súčasťou každej z troch dokumentácii pre zmenu účelu využitia bude: • projekt pre zmenu účelu využitia • geodetické zameranie dotknutého územia so zákresom a overením inžinierskych sietí u správcov sietí • statické posúdenie nosných konštrukcií • položkový rozpočet a výkaz výmer Dokumentácia pre zmenu účelu využitia bude vypracovaná v podrobnosti realizačnej projektovej dokumentácie a v zmysle Prílohy č. 2. a 3. sadzobníku UNIKA. Projektant sa zaväzuje zapracovať do projektovej dokumentácie pre zmenu účelu využitia všetky stanoviská a podmienky dotknutých orgánov a odborných oddelení v stavebnom konaní. Projektová dokumentácia pre zmenu účelu využitia bude protokolárne odovzdaná v 12-tich vyhotoveniach v tlačenej forme a 1x na DVD nosiči v editovateľnom formáte (.doc, .xls, .dwg) aj needitovateľnom formáte (formáte .pdf). Zhotoviteľ je povinný na vyžiadanie objednávateľa odovzdať dokumentáciu aj v elektronickej forme s podpismi podľa požiadaviek schváleného Zákona o výstavbe č.201/2022 Z. z., ktorý nadobudne účinnosť 1.4.2024. Geodetické zameranie územia, statické posúdenie, rozpočet a výkaz výmer budú odovzdané v 6-tich vyhotoveniach v tlačenej forme a 1x na DVD nosiči v editovateľnom formáte (.doc, .xls, .dwg) aj needitovateľnom formáte (formáte .pdf). Zhotoviteľ je povinný na vyžiadanie objednávateľa odovzdať dokumentáciu aj v elektronickej forme s podpismi podľa požiadaviek schváleného Zákona o výstavbe č.201/2022 Z. z., ktorý nadobudne účinnosť 1.4.2024. Projektová dokumentácia musí byť spracovaná v súlade so zákonom č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov (stavebný zákon), č. 448/2008 Zb. o sociálnych službách, vyhláškami MŽP SR č. 453/2000 Z. z. a č. 532/2002 Z. z., príslušnými STN, všeobecno-technickými požiadavkami na výstavbu, zákonom č. 543/2002 Z.z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov, príslušných vyhlášok, STN, platného územného plánu mesta Pezinok a podkladov objednávateľa. Objednávateľ poskytne zhotoviteľovi pasport existujúcej budovy v .dwg formáte. Návrh dokumentácie je nevyhnutné v štádiu spracovania pravidelne prerokovávať s objednávateľom za účasti zodpovedných zástupcov Mestského úradu v Pezinku a zástupcov dotknutých orgánov a organizácií, ktorých určí objednávateľ zákazky. Zhotoviteľ dokumentácie vypracuje zápis z každého rokovania, ktorý objednávateľovi predloží na schválenie. Predložená cenová ponuka musí obsahovať všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s prípravou, predložením ponuky a súvisiacou komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcom znáša v plnej miere záujemca.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.