Vyhlásené obstarávanie

Športová hala Malina v Malackách – projektová dokumentácia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Malacky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
125 580,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
7. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
15. December 2023
Dátum otvárania ponúk:
15. December 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom elektronickej platformy v systéme IS EVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie“), ktorým preukáže, že realizoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom zároveň preukáže, že v rozhodnom období: realizoval minimálne 1 zákazku, z ktorej bude jasne a určito preukázané, že predmetom bolo vypracovanie projektovej dokumentácie v úrovni DSP, DRS alebo DSZ pre výstavbu alebo rekonštrukciu porovnateľných stavieb, v minimálnom objeme 90 000 EUR bez DPH /zákazka, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za službu rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, sa považuje služba, ktorou je: vypracovanie projektovej dokumentácie pre pozemné stavby – budovy uvedené v § 43b a 43c zákona č. 50/1976 Zb. zákon o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v úrovni: DSP, DRS alebo DSZ. Pre účely vyhodnotenia podmienky účasti v zmysle tohto bodu bude posudzovaná a akceptovaná 1 realizovaná zákazka ako 1 uzatvorený zmluvný vzťah. Uchádzač predkladá zoznam poskytnutých služieb na predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Verejný obstarávateľ však odporúča, aby referencia / potvrdenie odberateľa obsahovali minimálne tieto údaje: a) Obchodné meno a sídlo zhotoviteľa; b) Obchodné meno a sídlo odberateľa; c) Zmluvný a skutočný termín poskytovania služieb, d) Vyjadrenie odberateľa o uspokojivom uskutočnení poskytovaných služieb a zhodnotení uskutočnených prác/služieb podľa obchodných podmienok; e) Zmluvnú celkovú cenu a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu za predmet zákazky, ktorou sa rozumie celková cena za poskytnutie služieb v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH. Mena pre cenu: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu odoslania výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka. f) Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje obsiahnuté v predloženej referencii /potvrdení.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena v EUR bez DPH. Uchádzač musí cenu zákazky predložiť v mene EUR. Ceny uvedené v návrhu budú záväzné pri uzatváraní a podpise zmluvy s úspešným uchádzačom.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dopracovanie návrhu na rekonštrukciu objektu športovej haly Malina v Malackách podľa textového zadania a priloženej dokumentácie. Objekt športovej haly je samostatne stojaca podlažná budova s čiastočným podpivničeným. Objekt športovej haly sa skladá z viacerých funkčne rozdielnych častí a má vlastnú plynovú kotolňu, ktorá sa nachádza mimo objektu. Predmetom zákazky je aj výkon autorského dohľadu v zmysle príslušných ustanovení Zmluvy o dielo, ktorá tvorí prílohu č. 4 Výzvy na predkladanie ponúk. Podrobný opis predmetu zákazky je súčasťou Výzvy na predkladanie ponúk a jej príloh.

Doplňujúce informácie

1.Konflikt záujmov bude overený aj prostredníctvom služby KONFLIKT CHECK - automatizovaných funkcií informačného systému TRANSPAREX, dostupný na https://www.transparex.sk/conflicts 2. Konečný užívateľ výhod podľa § 11 ods. 1 písm. c) bude overený prostredníctvom informačného systému TRANSPAREX dostupný na https://www.transparex.sk/zoznam-osob-11-zvo 3. Kartel a kolúzia budú overené prostredníctvom služby KONFLIKT CHECK - - automatizovaných funkcií informačného systému TRANSPAREX, dostupný na https://www.transparex.sk/conflicts 4. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy, dostupnej na https://eplatforma.vlada.gov.sk/ (ďalej len elektronická platforma), ktorou je informačný systém elektronického verejného obstarávania IS EVO. 5. Ponuka sa predkladá prostredníctvom informačného systému IS EVO. Ponuku je umožnené predložiť len registrovaným používateľom IS EVO. 6. Otváranie ponúk sa uskutoční v online prostrední IS EVO, zúčastniť sa na otváraní môžu všetci uchádzači, ktorí predložia ponuku. 7. Nejedná sa o zelené VO, obstarávanie inovácií a VO nie je zamerané na sociálne aspekty. 8. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.