Vyhlásené obstarávanie

Inovácia systému SEOD pre SE-EBO


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenské elektrárne, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 090 981,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30210000-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Rokovacie konanie so zverejnením výzvy na súťaž/súťažné obstarávanie s rokovacím konaním
Dátum vyhlásenia:
20. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
Dátum neuvedený
Dátum otvárania ponúk:
Dátum neuvedený
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť

Názov podmienky účasti:

§ 32 ods. 1 písm. e) ZoVO

Popis podmienky účasti:

Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO. 1. Záujemca musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a preukázať ich splnenie predložením nižšie uvedených dokladov (môžu byť nahradené aj jednotným európskym dokumentom): - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorý predkladá ponuku / žiadosť o účasť; - doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu: i) živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (napríklad podnikateľ - fyzická osoba, podnikateľ - príspevková organizácia), ii) výpis z obchodného registra (napríklad podnikateľ - právnická osoba, podnikateľ - fyzická osoba zapísaná v obchodnom registri), iii)iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov 2. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, - doklad: čestné vyhlásenie 3. Záujemca zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZoVO môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, pričom ak zápis uchádzača/záujemcu v zozname hospodárskych subjektov neobsahuje všetky doklady potrebné na preukázanie splnenia podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 2 ZoVO platného v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania, predloží tieto doklady v žiadosti o účasť. 4. Záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZoVO, preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZoVO. 5. Ak záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZoVO, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 6. Ak právo štátu záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača/záujemcu. 7. Záujemca, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, za každého člena skupiny osobitne. 8. Obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, a teda záujemca (ak nie je zapísaný v ZHS, alebo ak doklady dočasne nenahrádza predložením JED) predloží za účelom preukázania splnenia podmienok účasti osobného postavenia obstarávateľovi v ponuke všetky doklady podľa bodu 2 tejto časti súťažných podkladov. 9. Obstarávateľ nevyžaduje ani predloženie dokladu alebo dokladov, ktoré má k dispozícii z iného verejného obstarávania a ktoré sú aktuálne a platné. Záujemca alebo uchádzač na účely identifikácie dokladu podľa prvej vety uvedie v žiadosti o účasť alebo v ponuke identifikáciu verejného obstarávania v ktorom predložil doklad podľa prvej vety spolu s presnou identifikáciou časti ponuky alebo žiadosti o účasť v ktorej sa tento doklad nachádza.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) ZoVO

Popis podmienky účasti:

Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nižšie stanovené požiadavky na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, a preukáže ich splnenie predložením uvedených dokladov (môžu byť nahradené aj jednotným európskym dokumentom): Zoznam dodávok tovaru/poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Zo zoznamu dodávok tovaru/poskytnutých služieb musí vyplývať, že záujemca v relevantnom období dodal tovar/poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 400 000,- EUR bez DPH (slovom: štyristotisíc eur bez DPH). Za dodanie tovaru/poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. g) ZoVO

Popis podmienky účasti:

Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nižšie stanovené požiadavky na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, a preukáže ich splnenie predložením uvedených dokladov (môžu byť nahradené aj jednotným európskym dokumentom): Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (expertov) v minimálnom počte 4 osoby, zodpovedných za riadenie realizácie služieb. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Záujemca musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť na poskytovanie požadovaného plnenia potvrdením, že má k dispozícii osoby určené na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (nižšie špecifikovaných expertov) spĺňajúcich stanovené požiadavky, v príslušnom počte. Záujemca predloží zoznam osôb, ktorými preukazuje svoju odbornú spôsobilosť, formou vyplneného formulára „Zoznam pracovníkov“, ktorý tvorí prílohu týchto súťažných podkladov. Zoznam musí obsahovať aj informáciu o type zmluvného vzťahu týchto pracovníkov voči uchádzačovi (zamestnanec, zamestnanec subdodávateľa, živnostník). Ak má záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt na území iného členského štátu Európskej únie, obstarávateľ uzná pre účely zaradenia do procesu verejného obstarávania aj ekvivalentné doklady o odbornej spôsobilosti v súlade s platným právom daného štátu záujemcu. Pred podpisom zmluvy, má úspešný uchádzač povinnosť predložiť obstarávateľovi ekvivalentné doklady vydané podľa platnej legislatívy iného členského štátu Európskej únie, ktoré budú autorizované príslušnými úradnými orgánmi alebo inštitúciami Slovenskej republiky. Záujemca preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na expertov: Expert č. 1: Samostatný elektrotechnik (v počte min. 1osoby), ktorý musí predložiť: a) originál / overenú kópiu dokladu o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti samostatný elektrotechnik podľa § 22 vyhlášky č. 508/2009 Z. z. pre vyhradené technické zariadenia elektrické, alebo ekvivalent; b) v prípade, ak záujemca nie je súčasným zamestnávateľom príslušného experta, predložením písomnej zmluvy uzavretej medzi záujemcom a expertom o využití odborných kapacít experta pri plnení zmluvy záujemcom, ak sa záujemca stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní. Expert č. 2: Elektrotechnik na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky (v počte min. 1 osoba), ktorý musí predložiť: a) originál / overenú kópiu dokladu o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti elektrotechnik na riadenie činnosti alebo riadenie prevádzky podľa § 23 vyhlášky č. 508/2009 Z. z. pre vyhradené technické zariadenia elektrické, alebo ekvivalent; b) v prípade, ak záujemca nie je súčasným zamestnávateľom príslušného experta, predložením písomnej zmluvy uzavretej medzi záujemcom a expertom o využití odborných kapacít experta pri plnení zmluvy záujemcom, ak sa záujemca stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní. Expert č. 3 SW pracovník (v počte min. 2 osoby), ktorý musí predložiť: a) predložením profesijného životopisu s minimálnym obsahom: * meno a priezvisko experta, * dosiahnuté vzdelanie, * súčasná pracovná pozícia, *prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania –minimálne 5 rokov, * vlastnoručný podpis experta. b) v prípade, ak záujemca nie je súčasným zamestnávateľom príslušného experta, predložením písomnej zmluvy uzavretej medzi záujemcom a expertom o využití odborných kapacít experta pri plnení zmluvy záujemcom, ak sa záujemca stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní. Osoby, ktorými záujemca preukazuje splnenie tejto podmienky, sa musia podieľať na realizácii zákazky. Títo pracovníci musia byť zároveň uvedení v zmluve.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 35 ZoVO

Popis podmienky účasti:

Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nižšie stanovené požiadavky na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, a preukáže ich splnenie predložením uvedených dokladov (môžu byť nahradené aj jednotným európskym dokumentom): 1.V súlade s ustanovením § 35 ZoVO musí mať zavedené opatrenia na systém manažérstva kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Záujemca predloží platný certifikát systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality záujemcom podľa normy STN EN ISO 9001. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality 2.V súlade s § 35 ZoVO musí mať na zabezpečenie kvality plnenia zdokumentovaný a funkčný systém riadenia bezpečnosti podľa štandardov ISO 45001. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Záujemca predloží platný certifikát systému riadenia bezpečnosti, ktorým záujemca potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém riadenia bezpečnosti podľa štandardov ISO 45001. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný doklad na zabezpečenie systému riadenia bezpečnosti vyplnený dotazník Kontrolný list BOZP, ktorý je súčasťou týchto podmienok účasti, a na základe ktorého obstarávateľ posúdi funkčnosť riadenia BOZP. Pre splnenie požiadaviek musí záujemca dosiahnuť pri hodnotení Kontrolného listu BOZP 14 bodov z celkového počtu 28 bodov. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov EU. Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za dodanie predmetu obstarávania, vyjadrená v EUR bez DPH

Opis obstarávania

Vypracovanie projektovej dokumentácie, dodávka zariadení (schválených komponentov) a SW produktov pre rozšírenie systému elektronickej dozimetrie, modifikácia existujúcich zariadení, realizácia prác demontážnych a montážnych podľa realizačného projektu, výkon skúšok v rámci plnenia, spracovanie DSV PZ a zapracovanie DSS a STD (ďalej len „predmet zákazky“). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií tvorí Prílohu Súťažných podkladov - Technická špecifikácia

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.