Predmetom realizácie projektu je vybudovanie kanalizácie vrátane ČOV v obci Dvory nad Žitavou.
1.Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať doručením písomnej žiadosti o ich poskytnutie doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby na adrese dzuppa@ekoauris.sk, alebo doručením v listinnej forme na adresu kontaktnej osoby EkoAuris, s.r.o., Kúpeľná 3, 080 01 Prešov. Žiadosť musí obsahovať identifikáciu verejného obstarávateľa, vyhláseného verejného obstarávania v rámci ktorého žiada poskytnutie súťažných podkladov, identifikáciu záujemcu a jeho kontaktné údaje. Doplnenie žiadosti doručením v listinnej forme sa nevyžaduje. Súťažné podklady sú zároveň uverejnené v profile verejného obstarávateľa. 2. Verejný obstarávateľ bude v profile zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov, ktoré zároveň doručí všetkým známym záujemcom a v prípade doplnenia súťažných podkladov zverejní v profile aj znenie rozsahu ich doplnenia. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania 4. V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov a predložené ako originál alebo overená kópia. 5. V prípade osobného doručovania akýchkoľvek dokumentov, dokladov, listín a ponuky sa odporúča vopred oznámiť zámer doručenia dokumentov, dokladov, listín a ponuky osobne a to formou danej informácie telefonicky kontaktnej osobe určenej v časti I.1 tohto Oznámenia, všetko pre účel zabezpečenia prítomnosti oprávnenej kontaktnej osoby na preberanie doručovaných dokumentov. 6. Pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu. 7. Ďalšie osobitné podmienky. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: 7.1 Úspešný uchádzač po uzavretí zmluvy, v priebehu plnenia a nevyhnutný čas po ukončení zmluvy je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to príslušnými oprávnenými osobami na výkon takej kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 7.2 Platnosť a účinnosť zmluvy - Zmluva nadobúda platnosť dňom podpisu obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni zverejnenia podpísanej zmluvy v CRZ a po úspešnom overení a schválení procesu verejného obstarávania poskytovateľom finančných prostriedkov, uzavretím zmluvy o NFFP alebo získaním finančných prostriedku z iných zdrojov, za predpokladu splnenia podmienok stanovených platnými právnymi predpismi. Pokiaľ nebude proces verejného obstarávania schválený, nebudú verejnému obstarávateľovi poskytnuté finančné prostriedky na predmet zákazky a verejný obstarávateľ nebude mať k dispozícií finančné prostriedky na predmet zákazky z iných zdrojov, účinnosť zmluvy nikdy nenastane, iba ak sa na tom zmluvné strany dohodnú.. 7.4 Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže podpísať zmluvu s úspešným uchádzačom. 8. Ak súťažné podklady, projektová dokumentácie, alebo iné dokumenty poskytnuté v rámci tohto verejného obstarávania obsahujú odvolávku na konkrétnu značku, konkrétneho výrobcu alebo konkrétny výrobok, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu, za podmienky, že ekvivalent spĺňa požadované technické parametre a špecifikáciu v rovnakom, alebo vyššom rozsahu. 9. V súlade s §34 ods. 10 verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám, ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a čestné prehlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa, alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky, podľa §26 ods. 1; tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača alebo uchádzačov za plnenie zmluvy.