Vyhlásené obstarávanie

Technické práce zamerané na overenie hrúbky a kvality uložených gudrónov na skládkách PO Predajná I a PO Predajná I


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
69 098,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71351000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
15. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
15. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia technických prác v samotných telesách skládok s cieľom identifikácie priebehu dna skládok, identifikácie hrúbky a horizontálneho rozloženia jednotlivých vrstiev a s cieľom odberu vzoriek z identifikovaných vrstiev uloženého materiálu na skládkach priemyselného odpadu Predajná I a Predajná II (kyslé dechtové lagúny). Výsledky analýz budú slúžiť pre potreby vypracovania analýzy rizika, pre výpočet materiálovej bilancie uloženého odpadu na skládkach a pre potreby vypracovanie štúdie uskutočniteľnosti sanácie. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v Prílohe č.1 (Opis predmetu zákazky).. V zmysle prílohy č. 1 k súťažným podkladom.

Doplňujúce informácie

1.Verejné obstarávanie sa zadáva ako zákazka s nízkou hodnotou vyššieho rozsahu (s uverejnením vo vestníku VO) podľa §117 ZVO a je realizovaná prostredníctvom elektronickej platformy. 2.Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do elektronickej platformy a nie kedy si ju uchádzač prečítal. Príručky pre používateľov IS EVO sú dostupné na adrese: https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=1591565471194296958. Video návody pre IS EVO sú dostupné na adrese: https://eplatforma.vlada.gov.sk/videonavody/?csrt=1591565471194296958 3. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou s elektronickou platformou časť IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo na tel. čísle +421 2 209 25 100, +421 2 209 25 323, +421 2 209 25 324, +421 2 209 25 325, +421 2 209 25 326, +421 2 209 25 327 4.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ rovnako neuzatvorí zmluvu s uchádzačom, ktorého konečný užívateľ výhod je verejný funkcionár podľa §11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. 5.Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku. 6.Verejné obstarávanie bude vyhodnocované ako superreverz. 8. V prípade nedostatku finančných prostriedkov v rozpočte verejného obstarávateľa si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie resp. odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom / uchádzačmi.