Vyhlásené obstarávanie

Nábytok kancelársky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
95 300,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39130000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
11. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
11. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie dodania kancelárskeho nábytku, kancelárskych kresiel, kancelárskych manažérskych kresiel skríň, kontajnerov, stojanových vešiakov a vešiakových stien vrátane zabezpečenia súvisiacich služieb .. Predmetom zákazky je zabezpečenie dodania kancelárskeho nábytku, kancelárskych kresiel, kancelárskych manažérskych kresiel skríň, kontajnerov, stojanových vešiakov a vešiakových stien . S dodávkou tovaru sa požaduje zabezpečiť aj súvisiace služby dodanie tovaru do miesta dodania, vyloženie tovaru, montáž v mieste dodania a likvidácia obalov. Tovar musí byť nový, nepoužívaný, zabalený v neporušených obaloch, nepoškodený.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.