Vyhlásené obstarávanie

ZŠ Hollého – vybudovanie oplotenia od Ul. 17. novembra


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Topoľčany
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
23 493,10
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Jún 2023
Dátum otvárania ponúk:
16. Jún 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je : -Vytýčenie sietí -Rozobratie zámkovej dlažby a palisád -Odstránenie podkladu -Vybúranie otvoru -Výkop rýh pre základové konštrukcie -Zhotovenie základových, zvislých a vodorovných konštrukcií -Zhotovenie omietok, dlažby -Dodanie a zhotovenie podkladu z kameniva, dodanie a položenie umelej trávy -Dodanie a montáž oplotenia a bránky Presnejšie rozdelenie prác viď Príloha č. 2 Výkaz výmer_ zadanie. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácií.. Predmetom zákazky je : -Vytýčenie sietí -Rozobratie zámkovej dlažby a palisád -Odstránenie podkladu -Vybúranie otvoru -Výkop rýh pre základové konštrukcie -Zhotovenie základových, zvislých a vodorovných konštrukcií -Zhotovenie omietok, dlažby -Dodanie a zhotovenie podkladu z kameniva, dodanie a položenie umelej trávy -Dodanie a montáž oplotenia a bránky Presnejšie rozdelenie prác viď Príloha č. 2 Výkaz výmer_ zadanie. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácií.

Doplňujúce informácie

1. Ponuku je potrebné predložiť v elektronickej podobe prostredníctvom informačného systému Elektronického verejného obstarávania IS EVO na vykonávanie verejného obstarávania https://eplatforma.vlada.gov.sk 2.Pre technickú podporu ohľadom systému IS EVO využite kontakt v sekcii HELPDESK IS EVO na uvedenom odkaze: https://eplatforma.vlada.gov.sk/ 3. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi ohľadom vysvetľovania podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk sa bude uskutočňovať iba v štátnom (slovenskom) jazyku. 4.Prípadné nejasnosti je možné konzultovať s kontaktnou osobou uvedenou v bode 1.Pracovný čas verejného obstarávateľa je v pracovných dňoch od 7.30 do 15.00 hod. 5.Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku u verejného obstarávateľa.