Vyhlásené obstarávanie

Zvýšenie kapacít infraštruktúry MŠ Gogoľova v Topoľčanoch


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Topoľčany
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
315 853,06
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Máj 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Jún 2023
Dátum otvárania ponúk:
16. Jún 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Účasť na otváraní ponúk je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii MŠ Gogoľova v Topoľčanoch. Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii MŠ Gogoľova v Topoľčanoch. Projekt zahrňuje: Sanáciu, povrchovej a tepelnej ochrany obvodového plášťa - príprava podkladu obvodového plášťa (umytie a mechanické očistenie podkladu) - fasádny obklad podlaží ETICS systémom s izolantom v hr. 150 mm - sanácia ostenia a nadpražia (ETICS 30 mm) - sanácia soklovej časti (ETICS 150 mm) - sanácia strešných ríms (ETICS 80 mm) - sanácia strešnej konštrukcie (Polystyrén) - čiastočná výmena výplní otvorových konštrukcií Opravu nadväzujúcich a doplnkových konštrukcií - Prevedenie nových klampiarskych prvkov - Prevedenie nových zámočníckych prvkov - Výmena bleskozvodov Sanácia technologickej časti objektu - Komplexná výmena svietidiel za LED svietidlá - Vyhotovenie novej elektroinštalácie objektu Podrobný popis predmetu zákazky je v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu týchto súťažných podkladov. V prípade, ak v projektovej dokumentácii alebo výkaze výmer bude uvedený odkaz na konkrétne výrobky alebo výrobcov, môže uchádzač použiť ekvivalentné výrobky, ktoré majú rovnaké alebo lepšie technické parametre ako je požadované. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v prípade, ak použije ekvivalenty vyznačil farebne tieto ekvivalenty vo svojej ponuke.

Doplňujúce informácie

1. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky, ktorou je schválenie procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP. 2. Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou, ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES,a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 3. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 4. V prípade, ak v projektovej dokumentácii alebo výkaze výmer bude uvedený odkaz na konkrétne výrobky alebo výrobcov, môže uchádzač použiť ekvivalentné výrobky, ktoré majú rovnaké alebo lepšie technické parametre ako je požadované. 5. V súlade s výkladovým stanoviskom UVO č.4/2018 o elektronickej komunikácii a výmene informácií komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi/záujemcami sa bude uskutočňovať formou elektronickej komunikácie v systéme IS EVO ver.18.0. Obsahom komunikácie bude predkladanie ponúk, vysvetľovanie súťažných podkladov a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, prípadné doplnenie súťažných podkladov, vysvetľovanie predložených ponúk, oznámenie o otváraní ponúk ako aj komunikácia pri revíznych postupoch. Pravidlá pre doručovanie pri elektronickej komunikácii v systéme EVO sa považuje elektronická správa / informácia /oznámenie /písomnosť / žiadosť o vysvetlenie (ďalej len informácia) za doručenú v okamihu jej odoslania verejným obstarávateľom v systéme EVO. Odoslaním dochádza automaticky k doručeniu informácie záujemcovi / uchádzačovi na používateľské konto, ktoré si zriadil pre túto konkrétnu zákazku. Doručenie informácie systém EVO vykonáva automaticky v danom okamihu odoslania, pričom systém EVO automaticky zasiela / generuje príjemcovi notifikačný e-mail o doručení informácie, čo je zaznamenané aj v auditnom zázname systému EVO. Ak je odosielateľom zásielky záujemca, resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a predmetnej zákazky môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi okamihom jej odoslania v systému IS EVO ver.18.0 v súlade s funkcionalitou systému. 6.Poskytovanie vysvetlení a ďalších informácií (ďalej len informácie) bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo svojom profile. 7. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať predložením Jednotného európskeho dokumentu (JED). Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, technickej alebo odbornej spôsobilosti, stačí preukázať v príslušnej časti IV. Podmienky účasti, označením áno alebo nie pre globálny údaj . Formulár JED a manuál k vyplneniu je k dispozícii na stránke UVO: https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/jednotnyeuropskydokument-604.html.