Vyhlásené obstarávanie

Stavebné práce a opravy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Jaslovské Bohunice
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
180 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. Máj 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
26. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie stavebných, inštalatérskych, maliarskych, podlahárskych, obkladačských a búracích prác a opráv v rozsahu technickej špecifikácie predmetu zákazky v objektoch a na nehnuteľnom majetku v správe alebo vo vlastníctve verejného obstarávateľa v obci Jaslovské Bohunice.. 1.Funkčná špecifikácia predmetu zákazky: Predmetom zákazky je zabezpečenie stavebných, inštalatérskych, maliarskych, podlahárskych, obkladačských a búracích prác a opráv v rozsahu technickej špecifikácie predmetu zákazky v objektoch a na nehnuteľnom majetku v správe alebo vo vlastníctve verejného obstarávateľa v obci Jaslovské Bohunice na základe čiastkových objednávok verejného obstarávateľa počas trvania rámcovej dohody. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodávka súvisiaceho stavebného, inštalačného materiálu a všetky náklady súvisiace s riadnym plnením predmetu zákazky v mieste určenia verejným obstarávateľom. 2.Technická špecifikácia predmetu zákazky: 1)Opravy bytov a budov v majetku obce. Odstraňovanie nedostatkov a závad zistených pri obhliadke bytových a nebytových priestorov v správe alebo vo vlastníctve verejného obstarávateľa. 2)Neodkladné odstraňovanie havarijných stavov a porúch v nebytových a bytových priestoroch v objektoch v správe alebo vo vlastníctve verejného obstarávateľa. 3)Zabezpečenie ostatných stavebných, inštalatérskych, maliarskych a búracích prác podľa pokynov verejného obstarávateľa (napr.: oprava, výmena a údržba zdravotechniky a vnútorných rozvodov, vody, UK, konštrukcii, výmena obkladov, dlažieb a podláh, nátery, maľby, odstránenie tapiet a starých náterov, drobné elektromontážne práce a pod.) 4)Dodávka súvisiaceho stavebného, inštalačného materiálu v rámci plnenia predmetu zákazky počas trvania dohody v požadovanej technickej kvalite. 5)Telefonická podpora: 24 hodín/deň. 6)Poskytovanie zmluvných služieb podľa potrieb verejného obstarávateľa počas platnosti dohody minimálne v čase: Pondelok - Piatok: 08:00 - 16:00 hod. 7)Množstvo a rozsah objednaných prác a dodávok bude závisieť od skutočných potrieb verejného obstarávateľa počas trvania dohody špecifikovaných v čiastkových objednávkach verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.