Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie internetových a hlasových služieb pre vybrané pobočky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Pezinok
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
35 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
64200000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
22. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zriadenie virtuálnej IP ústredne v cloude u dodávateľa a pripojenie do verejnej telekomunikačnej siete (ďalej ako VTS) a poskytovanie hlasových komunikačných služieb v období 2 rokov. Zároveň požadujeme zriadenie internetového pripojenia pre vybrané pobočky. Parametre novej hlasovej služby: napojenie na verejnú telefónnu sieť SIP trunk pre pripojenie k poskytovateľovi hlasových služieb (operátorovi) manažment systém na lokálnu aj vzdialenú správu HKI (hlasovej komunikačnej infraštruktúry) centrálna konfigurácia koncových zariadení umožňovať akúkoľvek kombináciu IP pevných tak aj bezdrôtových telefónov napájanie IP telefónnych prístrojov bude riešené variantne s možnosťou adaptéra, alebo PoE (Power over Ethernet) musí mať možnosť používať SIP telefóny ako pobočkové linky a SIP linky pre prepojenie HKI s inými IP komunikačnými systémami. Musí byť dostatočne flexibilný pokiaľ ide o kapacitu, aktualizácie systému a jeho schopnosť podporovať IP (predpoklad je maximálne 150 klapiek, ktoré môžu byť geograficky vzdialené) Integrovaný systém hlasovej pošty (hlasový záznamník) pre všetkých účastníkov (klapky) s kapacitou min. 120 min. softvér pre sledovanie a vyhodnocovanie nákladov na prevádzku (môže byť web aplikácia) s možnosťou vyhotovenia ako detailných, tak aj sumárnych zostáv uskutočnených odchádzajúcich volaní zo všetkých koncových zariadení. Informácie o uskutočnených volaniach budú obsahovať minimálne nasledujúce údaje: klapku, dátum volania, čas volania, volané číslo, dĺžku volania, cenu za odchádzajúce volanie. Možnosť exportu údajov do štandardného tabuľkového procesora.. Predmetom zákazky je zriadenie virtuálnej IP ústredne v cloude u dodávateľa a pripojenie do verejnej telekomunikačnej siete (ďalej ako VTS) a poskytovanie hlasových komunikačných služieb v období 2 rokov. Zároveň požadujeme zriadenie internetového pripojenia pre vybrané pobočky. Parametre novej hlasovej služby: napojenie na verejnú telefónnu sieť SIP trunk pre pripojenie k poskytovateľovi hlasových služieb (operátorovi) manažment systém na lokálnu aj vzdialenú správu HKI (hlasovej komunikačnej infraštruktúry) centrálna konfigurácia koncových zariadení umožňovať akúkoľvek kombináciu IP pevných tak aj bezdrôtových telefónov napájanie IP telefónnych prístrojov bude riešené variantne s možnosťou adaptéra, alebo PoE (Power over Ethernet) musí mať možnosť používať SIP telefóny ako pobočkové linky a SIP linky pre prepojenie HKI s inými IP komunikačnými systémami. Musí byť dostatočne flexibilný pokiaľ ide o kapacitu, aktualizácie systému a jeho schopnosť podporovať IP (predpoklad je maximálne 150 klapiek, ktoré môžu byť geograficky vzdialené) Integrovaný systém hlasovej pošty (hlasový záznamník) pre všetkých účastníkov (klapky) s kapacitou min. 120 min. softvér pre sledovanie a vyhodnocovanie nákladov na prevádzku (môže byť web aplikácia) s možnosťou vyhotovenia ako detailných, tak aj sumárnych zostáv uskutočnených odchádzajúcich volaní zo všetkých koncových zariadení. Informácie o uskutočnených volaniach budú obsahovať minimálne nasledujúce údaje: klapku, dátum volania, čas volania, volané číslo, dĺžku volania, cenu za odchádzajúce volanie. Možnosť exportu údajov do štandardného tabuľkového procesora. Budú použité zariadenia, ktoré má verejný obstarávateľ v súčasnosti v prevádzke: Cisco SPA514G Cisco SPA512G Cisco SPA502G Cisco SPA303-G2 Cisco IP Phone 7841 Yealink W73P Gigaset A510 IP Prídavné slúchadlá Gigaset A510H 2x prídavný panel SPA500S Zoznam pobočiek v PK, pri ktorých požadujeme zabezpečiť pripojenie: 1.Radničné nám. 7 (MsÚ Pezinok, ústredňa) 2.Komenského 23 (ZOS Zariadenie opatrovateľskej služby) 3.Bratislavská 22 (Nocľaháreň) 4.Kollárova 1 (Denné centrum) 5.Orešie 34 (Denné centrum) 6.Hrnčiarska 44 (Denné centrum, výdajňa stravy) 7.Cajlanská 95 (Denné centrum) 8.Fajgalská cesta (Mestská polícia karanténna stanica) 9.Radničné nám. 9 kanc. č. 216 (vysunuté pracovisko ZOS) 10.Zberný dvor (areál Beta CAR) 11.Trnavská 10 (Mestský podnik služieb) 12.Komenského 43 (Mestský podnik služieb - plaváreň) 13.Novomeského 7 (Mestský podnik služieb letné kúpalisko) 14.Bystrická 1 (MŠ materská škola) 15.Holubyho 42 (TV Pezinok) 16.Radničné nám. 9 (Mestské informačné centrum) 17.Holubyho 42 (Pezinské kultúrne centrum) 18.M. R. Štefánika 1 (Mestské múzeum) 19.Mladoboleslavská (Centrum voľného času) všetky koncové HW zariadenia (routre) na pobočkách zabezpečí dodávateľ a zostávajú jeho majetkom aj po skončení zmluvy obstarávateľ požaduje prístup na routre na všetkých pobočkách v režime READ ONLY. Parametre internetového pripojenia: -káblové/WIFI -dostupnosť služby 99% -maximálna doba odstránenia poruchy: 8 hodín (do doby opravy poruchy sa počíta denná doba od 8:00 do 17:00 počas pracovných dní) -výmena chybného routra, alebo iného zariadenia dodávateľa NBD (next business day) od nahlásenia poruchy Ďalšie požiadavky sú uvedené v bode 5 výzvy na predloženie ponuky.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.