Vyhlásené obstarávanie

Revitalizácia medziblokových priestorov sídliska na Železničnej ulici v meste Krupina - opakovane VO


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Krupina
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
236 636,23
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
25. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom revitalizácie medziblokových priestorov je zveľadenie spoločného priestoru, zvýšenie jeho estetických a kultúrno-spoločenských hodnôt obnovou priestoru pre odpočinok a relax, obnovou verejnej zelene, obnovou mestského a parkového mobiliáru, rekonštrukciou a obnovou chodníkov a trás pre peších, obnovou detských ihrísk spĺňajúcich súčasné bezpečnostné štandardy v zmysle platných legislatívnych predpisov a noriem. Cieľom je tiež integrácia moderných technológií a rozšírenie možností konektivity pri vonkajších voľnočasových aktivitách. V riešenom území bude zabezpečená obnova zelene formou rekultivácie pôvodných zatrávnených plôch, zakladaním nových trávnikov výsevom alebo hydroosevom a to plôch dotknutých výstavbou navrhovaných prvkov v prostredí prípadne v mieste odstránených pôvodných spevnených plôch, výsadbou novej stromovej zelene, okrasných živých plotov, trvaliek a tráv. Obnova detského ihriska je situovaná na pôvodných plochách detského ihriska, bude funkčne rozdelená na dve časti a to pre deti od 2 do 5 rokov a staršie deti od 5 do 12 rokov. Dôvodom obnovy detského ihriska je tiež stále rastúci dopyt po zariadeniach pre rozvoj pohybových schopností detí a vytvorení miest pre ich hru, ktoré v meste často absentujú a tiež dopyt po plochách pre relax a oddych. Zároveň je cieľom zvýšenie bezpečnosti detských ihrísk použitím súčasne certifikovaných herných prvkov a zostáv vrátane príslušných bezpečnostných dopadových plôch v súlade súčasných bezpečnostných štandardov a platných legislatívnych predpisov a noriem.. Stavba je v tomto stupni projektovej dokumentácie členená na nasledovné stavebné objekty: SO.01 - Chodníky a spevnené plochy SO.02 Detské ihriská, mobiliár, smart prvky a cyklostojany SO.03 Verejná zeleň SO.04 Verejné osvetlenie Predpokladaný rozsah požadovaných prác počas trvania zmluvného vzťahu ako výsledku tohto postupu zadávania zákazky je špecifikovaný v prílohe č.3 výzvy na predkladanie ponúk s názvom Opis predmetu zákazky, v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy a vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 tejto výzvy. Rozsah zákazky je daný aj hodnotou zmluvného vzťahu, ktorá sa rovná predpokladanej hodnote zákazky určenej verejným obstarávateľom na základe aktualizácie rozpočtu vypracovaného projektantom Ing. Andrejom Marcíkom, spoločnosť M PRO s.r.o., Kadnárova 23, 831 52 Bratislava zdokumentovaného v dokumentácii z tohto postupu zadávania zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Ver. obstarávateľ zadáva zákazku podľa § 117 ZVO a podľa podmienok určených v zadávacej dokumentácii, pričom: a) pre zabezpečenie plnenia povinností určených v § 117 ods. 1 ZVO bude postupovať podľa príslušných ustanovení ZVO uvedených v zadávacej dokumentácii, b) v relevantnom prípade postupovať podľa § 81 písm. b), d) až h), § 115 ods. 3 a 4 v nadväznosti na § 117 ods. 4 ZVO a podľa § 117 ods. 5 ZVO vrátane využitia fakultatívnej možnosti odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO. 2.Všetky informácie potrebné na vypracovanie ponúk sú dostupné aj v profile ver. obstarávateľa. 3. Výzva vrátane jej redakčných opráv a vysvetlení informácií v nej uvedených vrátane ich všetkých príloh, vysvetlení a doplnení predstavujú zadávaciu dokumentáciu v tomto ver. obstarávaní, ktorá obsahuje nevyhnutné informácie potrebné pre prípravu regulárnej a prijateľnej ponuky pre verejného obstarávateľa. 4.Verejný obstarávateľ odporúča obhliadku miesta plnenia. 5. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 6 písm.g) ZVO, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 6. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými predpismi SR a právnymi aktmi EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 7. Komunikácia a výmena informácií v tomto ver. obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja (ďalej len EP EVO) na portáli www.uvo.gov.sk, pre prístup do ktorého musí mať záujemca vytvorený účet. Aktuálnu príručku si môže záujemca stiahnuť na adrese https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=11502704753508321625. 8. Komunikácia medzi ver. obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom EP EVO ver. 18.0 (ďalej ako EP EVO), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené podľa § 20 ZVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je uvedené inak. 9. Plynutie lehôt určených v ZVO v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa rozumie moment, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do EP EVO, t. j. nie moment jej prečítania príjemcom. 10. Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Krupina, Železničná ulica. 11. Ver. obstarávateľ uzavrie zmluvu podľa § 56 ods. 1. ZVO s dohodnutou podmienkou nadobudnutia jej účinnosti podľa § 47a ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. v deň po dni doručenia pozitívneho výsledku administratívnej kontroly súladu postupu zadávania zákazky so zákonom o ver. obstarávaní, uskutočnenej poskytovateľom nenávratného finančného príspevku ver. obstarávateľovi. 12. Ver. obstarávateľ bude pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti postupovať podľa § 40 ZVO, pri vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. 13. Ver. obstarávateľ v relevantnom prípade zruší toto verejné obstarávanie podľa § 57 ZVO.