Vyhlásené obstarávanie

Výmena podlahových krytín z PVC


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
87 832,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
14. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
14. September 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je pokládka podlahových krytín z PVC (dodávka a montáž) v objektoch SC KSK; v prípade potreby aj odstránenie pôvodnej podlahovej krytiny a príprava podkladu podľa zadania/požiadaviek jednotlivých stredísk. Predmet zákazky bude realizovaný postupne/priebežne počas lehoty plnenia na základe objednávok stredísk. V objednávkach bude upresnený druh, množstvo, miesto plnenia, termíny začatia a ukončenia prác, rozsah v zmysle položiek technickej a cenovej špecifikácie predmetu zákazky , a oprávnená osoba objednávateľa.. Predmetom zákazky je pokládka podlahových krytín z PVC (dodávka a montáž) v objektoch SC KSK; v prípade potreby aj odstránenie pôvodnej podlahovej krytiny a príprava podkladu podľa zadania/požiadaviek jednotlivých stredísk. Predmet zákazky bude realizovaný postupne/priebežne počas lehoty plnenia na základe objednávok stredísk. V objednávkach bude upresnený druh, množstvo, miesto plnenia, termíny začatia a ukončenia prác, rozsah v zmysle položiek technickej a cenovej špecifikácie predmetu zákazky , a oprávnená osoba objednávateľa.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ERANET. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami počas celého procesu verejného obstarávania. 2. Návod na používanie systému je dostupný na adrese https://scksk.eranet.sk/data/innovis/manual_dodavatela.pdf. 3.Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti a ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení na základe kritéria umiestnil na prvom mieste v poradí. 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať fyzickú obhliadku skutočného stavu za účasti zodpovedného zamestnanca verejného obstarávateľa, za účelom zistenia a posúdenia jeho aktuálneho stavu, čo má zásadný vplyv na vypracovanie ponuky. 5. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 2000,- EUR (slovom: dvetisíc eur). Zábezpeku je možné zložiť formou zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa, predložením bankovej záruky alebo predložením poistenia záruky. Podrobnosti o podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v bode 16. Zábezpeka Výzvy na predloženie ponuky. 6. Verejný obstarávateľ bude uplatňovať opatrenia upravené v § 10 ods. 4 ZVO a súvisiacich ustanoveniach ZVO voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády.