Vyhlásené obstarávanie

„Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov Mesta Kolárovo formou stravných poukážok a stravovacích kariet “


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Kolárovo
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
38 700,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. August 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
23. August 2022
Dátum otvárania ponúk:
23. August 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov Mesta Kolárovo formou stravných poukážok a stravovacích kariet Logický celok č. 1 Stravné poukážky - papierové Logický celok č. 2 Stravovacie karty. Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov Mesta Dunajská Streda formou stravných poukážok a stravovacích kariet Logický celok č. 1 Stravné poukážky - papierové 1.Verejný obstarávateľ požaduje v súlade s ustanovením § 152 Zákonník práce a v súlade s ustanovením § 75 zákona NR SR č. 312/2001 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov zabezpečenie poskytovania stravovania pre svojich zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok. 2.Stravná poukážka je určená výlučne na úhradu stravy v určených stravovacích zariadeniach, alebo na úhradu v obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny slúžiace na prípravu teplého jedla. Stravná poukážka musí byť riadne čitateľne označená a obsahuje najmä: onázov a logo predávajúceho onominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky v EUR ominimálne štyri ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov (napr. číselný resp. čiarový kód, termoaktívny bod a vodotlač atď.) orok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné, pričom stravná poukážka musí byť platná pre rok, v ktorom sa uzatvorila rámcová dohoda, opoučenie pre spotrebiteľa, Stálosť papiera musí zodpovedať technickým požiadavkám platných noriem. Ochranné prvky stravnej poukážky tvorí súbor prvkov, ktoré chránia stravnú poukážku pred zneužitím. Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov Mesta Dunajská Streda formou stravných poukážok a stravovacích kariet Logický celok č. 2 Stravovacie karty 1.Verejný obstarávateľ požaduje v súlade s ustanovením § 152 Zákonník práce a v súlade s ustanovením § 75 zákona NR SR č. 312/2001 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov zabezpečenie poskytovania stravovania pre svojich zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok. 2.Stravná poukážka je určená výlučne na úhradu stravy v určených stravovacích zariadeniach, alebo na úhradu v obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny slúžiace na prípravu teplého jedla. 3.Predpokladané množstvo odobrania stravovacích jednotiek počas doby od 01.01.2023 do 31.12.2023 je 26 ks elektronických kariet x 6 500 stravovacích jednotiek) Minimálne požiadavky na stravovacie karty a spôsob zabezpečenia služby: Nominálna hodnota stravnej jednotky je 4,50 EUR. Každá karta musí byť vystavená vždy na meno a osobné číslo zamestnanca. Každá karta musí obsahovať názov a logo dodávateľa s ochrannými prvkami proti falšovaniu a poučenie pre držiteľa karty. Doba platnosti každej vystavenej karty nesmie byť kratšia ako 12 mesiacov. Karta musí byť bezkontaktná, s možnosťou overenia zostatku hodnoty stravných jednotiek v eurách prostredníctvom internetu alebo iným spôsobom. Použitie karty musí byť viazané na znalosť osobného identifikačného kódu PIN kódu, s možnosťou bezkontaktného použitia do hodnoty 20 Eur. V prípade straty karty, zničenia alebo krádeže možnosť blokovania stravovacej karty a bezodplatne vystavenie a dodanie náhradnej karty spĺňajúcej požiadavky. K príslušným stravovacím kartám sa každý mesiac priradí príslušné množstvo stravných jednotiek objednaných podľa potrieb verejného obstarávateľa. Priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám musí byť zabezpečené do 2 pracovných dní t.j. 24 hodín od prijatia elektronickej objednávky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravnej jednotky v závislosti od ekonomických možností odberateľa a v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách. Trvanie zmluvy na dodanie predmetu zákazky je stanovená na obdobie od 01.05,2020 na 24 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu v závislosti od skutočnosti, ktorá nastane skôr. Množstvá v tabuľke uvedené v Návrhu na plnenie kritérií sú predpokladané za obdobie platnosti rámcovej dohody a môžu byť znížené.

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a)hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b)klikne na názov zákazky, c)klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d)prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. .