Vyhlásené obstarávanie

Nákup originálnych tonerov a spotrebného materiálu do tlačiarní


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
99 035,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30125100-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
18. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Nákup originálnych tonerov a spotrebného materiálu za účelom zabezpečenia kontinuálneho chodu tlačiarenských zariadení. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v Prílohe č. 1 Podrobný opis predmetu zákazky.. Predmetom obstarávania je dodanie spotrebného materiálu do multifunkčných tlačiarenských zariadení spôsobom, v rozsahu a lehotách podľa Rámcovej dohody (ďalej len "zmluva") a jej príloh. Poskytovateľ za podmienok podľa zmluvy dodá Objednávateľovi originálne tonery a spotrebný materiál do multifunkčných tlačiarenských zariadení a tlačiarenských zariadení. Predmetom zmluvy nie je nákup repasovaných náplní a materiálu. Podrobná špecifikácia predmetu zmluvy sa nachádza v Prílohe č. 1 zmluvy. Poskytovateľ sa zaväzuje dodať originálne tonery a spotrebný materiál zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. Tonerové náplne musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja. Dodávku originálnych tonerov a príslušenstva sa Poskytovateľ zaväzuje dodať s vyťaženosťou podľa normy ISO/IEC 19752,19798, alebo 24711 (v závislosti od typu náplne), IDO/IEC 1179 a zabezpečením likvidácie spotrebovaného materiálu. Predmetom zmluvy nie je nákup repasovaných náplní. Predávajúci sa zaväzuje dodať originálne tonery a doplňujúci materiál do tlačiarní, kopírovacích strojov a multifunkčných zariadení podľa špecifikácie uvedenej v Prílohe č.1 s ochrannými známkami výrobcu príslušnej značky. Predávajúci sa zaväzuje dodať originálne tonery a doplňujúci materiál do tlačiarní, kopírovacích strojov a multifunkčných zariadení podľa špecifikácie uvedenej v Prílohe č. 1 a jednotlivé komponenty musia byť odporučené alebo schválené výrobcom zariadenia, aby ich použitím nedošlo k porušeniu záručných podmienok výrobcu a prevádzkových podmienok konkrétneho zariadenia. Dodané originálne tonery a doplňujúci materiál do tlačiarní, kopírovacích strojov a multifunkčných zariadení podľa špecifikácie uvedenej v Prílohe č. 1 po vložení do zariadení nesmú vyvolať chybové hlásenie alebo upozornenie diagnostických systémov zariadenia. V prípade poškodenia tlačiarne neoriginálnym spotrebným materiálom, preberá Predávajúci náklady spojené s opravou a diagnostikou tlačiarne.

Doplňujúce informácie

Komunikácia v rámci zákazky sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy. Záujemca môže požiadať verejného obstarávateľa o vysvetlenie tejto Výzvy prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: štátny jazyk, t. j. slovenský jazyk alebo český jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. Ponuku žiadame predložiť prostredníctvom dokladov, ktorými uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti v zmysle III.1.1) ak je to relevantné, doplnenej prílohy Podrobný opis predmetu zákazky a doplnenej a oprávnenou osobou podpísanej prílohy Návrh na plnenie kritéria. Súčasťou ponukovej ceny za poskytnutie služby musia byť všetky náklady na predmet zákazky, ako aj náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy. Navrhovaná cena bude určená ako cena maximálna. Všetky navrhované ceny uvádza uchádzač zaokrúhlene na maximálne dve desatinné miesta. V prípade, že uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk. Výsledkom verejného obstarávania je Rámcová zmluva na nákup originálnych tonerov a spotrebného materiálu do tlačiarní uzavretá podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len Obchodný zákonník) a podľa § 2 ods. 5 písm. g) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní uzavretá na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Poskytovateľ berie na vedomie, že Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celú sumu maximálneho finančného objemu. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky, ak cena uvedená úspešným uchádzačom presiahne sumu 99 035,00 EUR bez DPH. Rámcová dohoda je zverejnená v profile verejného obstarávateľa. Predložením ponuky uchádzač vyjadruje súhlas so znením Rámcovej dohody, ktorá tvorí prílohu č.2 tejto Výzvy a deklaruje, že voči jej obsahu nemá žiadne pripomienky.