Vyhlásené obstarávanie

Revitalizácia medziblokových priestorov sídliska na Železničnej ulici v meste Krupina


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Krupina
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
196 347,90
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
18. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom revitalizácie medziblokových priestorov je zveľadenie spoločného priestoru, zvýšenie jeho estetických a kultúrno-spoločenských hodnôt obnovou priestoru pre odpočinok a relax, obnovou verejnej zelene, obnovou mestského a parkového mobiliáru, rekonštrukciou a obnovou chodníkov a trás pre peších, obnovou detských ihrísk spĺňajúcich súčasné bezpečnostné štandardy v zmysle platných legislatívnych predpisov a noriem. Cieľom je tiež integrácia moderných technológií a rozšírenie možností konektivity pri vonkajších voľnočasových aktivitách. V riešenom území bude zabezpečená obnova zelene formou rekultivácie pôvodných zatrávnených plôch, zakladaním nových trávnikov výsevom alebo hydroosevom a to plôch dotknutých výstavbou navrhovaných prvkov v prostredí prípadne v mieste odstránených pôvodných spevnených plôch, výsadbou novej stromovej zelene, okrasných živých plotov, trvaliek a tráv. Obnova detského ihriska je situovaná na pôvodných plochách detského ihriska, bude funkčne rozdelená na dve časti a to pre deti od 2 do 5 rokov a staršie deti od 5 do 12 rokov. Dôvodom obnovy detského ihriska je tiež stále rastúci dopyt po zariadeniach pre rozvoj pohybových schopností detí a vytvorení miest pre ich hru, ktoré v meste často absentujú a tiež dopyt po plochách pre relax a oddych. Zároveň je cieľom zvýšenie bezpečnosti detských ihrísk použitím súčasne certifikovaných herných prvkov a zostáv vrátane príslušných bezpečnostných dopadových plôch v súlade súčasných bezpečnostných štandardov a platných legislatívnych predpisov a noriem.. Stavba je v tomto stupni projektovej dokumentácie členená na nasledovné stavebné objekty: SO.01 - Chodníky a spevnené plochy SO.02 Detské ihriská, mobiliár, smart prvky a cyklostojany SO.03 Verejná zeleň SO.04 Verejné osvetlenie Predpokladaný rozsah požadovaných prác počas trvania zmluvného vzťahu ako výsledku tohto postupu zadávania zákazky je špecifikovaný v prílohe č.3 výzvy na predkladanie ponúk s názvom Opis predmetu zákazky, v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy a vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 tejto výzvy. Rozsah zákazky je daný aj hodnotou zmluvného vzťahu, ktorá sa rovná predpokladanej hodnote zákazky určenej verejným obstarávateľom na základe aktualizácie rozpočtu vypracovaného projektantom Ing. Andrejom Marcíkom, spoločnosť M PRO s.r.o., Kadnárova 23, 831 52 Bratislava zdokumentovaného v dokumentácii z tohto postupu zadávania zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Všetky informácie potrebné na vypracovanie ponúk sú dostupné aj v profile verejného obstarávateľa. 2. Výzva vrátane jej redakčných opráv a vysvetlení informácií v nej uvedených vrátane ich všetkých príloh, vysvetlení a doplnení predstavujú zadávaciu dokumentáciu v tomto verejnom obstarávaní, ktorá obsahuje nevyhnutné informácie potrebné pre prípravu regulárnej a prijateľnej ponuky pre verejného obstarávateľa. 3.Verejný obstarávateľ odporúča obhliadku miesta plnenia. 4. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 6 písm.g) ZVO, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 5. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými predpismi SR a právnymi aktmi EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického prostriedku (ďalej len EP EVO) na portáli www.uvo.gov.sk. 7. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom EP EVO ver. 18.0 (ďalej ako EP EVO), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je uvedené inak. 8. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do EP EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 9. Verejné obstarávanie nie je zelené, zamerané na sociálne aspekty ani na obstaranie inovácií.