Vyhlásené obstarávanie

Informačný systém obchodného registra a súvisiace služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
11 466 850,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
27. Jún 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
26. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2023
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE sa online sprístupnia návrhy na plnenia kritérií všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 132

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vytvorenie Informačného systému obchodného registra, ktorý plne nahradí existujúce riešenie a zároveň pokryje všetky očakávané legislatívne a procesné zmeny súvisiace so službami obchodného registra a aktuálnymi potrebami modernizácie týchto služieb. Výsledkom implementácie nového Informačného systému obchodného registra sa zabezpečí vytvorenie jednotného metodického a procesného biznis modelu zabezpečenia výkonu všetkých registrových, integračných a podporných agend, predovšetkým súčasných agend obchodného registra (s integráciou na Systém prepojenia centrálnych registrov, obchodných registrov a registrov spoločností (ďalej aj BRIS), ako aj s integráciou na iné registre ako napríklad centrálny register zmlúv, register partnerov verejného sektora) a registra diskvalifikácii. Cieľom vytvorenia Informačného systému obchodného registra bude aj zvýšenie kvality, štandardu a dostupnosti e-Government služieb pre podnikateľov, zlepšenie celkovej dostupnosti dát verejnej správy vo forme otvorených dát. Projekt - Informačný systém obchodného registra zahŕňa najmä: analýzu, vývoj, testovanie, nasadenie, školenie, konzultáciu, systémové integrácie, bezpečnosť a prevádzkovú podporu a ďalší rozvoj. Súčasťou dodávky je prevádzková podpora počas 5 rokov od odovzdania systému do produkčnej prevádzky.. Predmetom zákazky je vytvorenie Informačného systému obchodného registra, ktorý plne nahradí existujúce riešenie a zároveň pokryje všetky očakávané legislatívne a procesné zmeny súvisiace so službami obchodného registra a aktuálnymi potrebami modernizácie týchto služieb. Výsledkom implementácie nového Informačného systému obchodného registra sa zabezpečí vytvorenie jednotného metodického a procesného biznis modelu zabezpečenia výkonu všetkých registrových, integračných a podporných agend, predovšetkým súčasných agend obchodného registra (s integráciou na Systém prepojenia centrálnych registrov, obchodných registrov a registrov spoločností (ďalej aj BRIS), ako aj s integráciou na iné registre ako napríklad centrálny register zmlúv, register partnerov verejného sektora) a registra diskvalifikácii. Cieľom vytvorenia Informačného systému obchodného registra bude aj zvýšenie kvality, štandardu a dostupnosti e-Government služieb pre podnikateľov, zlepšenie celkovej dostupnosti dát verejnej správy vo forme otvorených dát. Projekt - Informačný systém obchodného registra zahŕňa najmä: analýzu, vývoj, testovanie, nasadenie, školenie, konzultáciu, systémové integrácie, bezpečnosť a prevádzkovú podporu a ďalší rozvoj. Súčasťou dodávky je prevádzková podpora počas 5 rokov od odovzdania systému do produkčnej prevádzky.

Doplňujúce informácie

1. Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE /ďalej len JOSEPHINE/, ktorý je dostupný na adrese https://josephine.proebiz.com. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. 4. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 6. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Podrobné informácie o autentifikácii uchádzača sú podrobne vymedzené v súťažných podkladov. 7.Verejný obstarávateľ v zmysle § 66 ods. 7 písm. b) ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk (model super reverznej súťaže). 8.Celkové trvanie zákazky je 132 mesiacov, pričom lehota na vykonanie diela je 12 mesiacov od účinnosti Zmluvy o dielo a trvanie Zmluvy o poskytovaní systémovej a aplikačnej podpory Informačného systému OR je 5 rokov odo dňa účinnosti zmluvy s možnosťou jej maximálneho predĺženia až o 5 rokov