Vyhlásené obstarávanie

Obnova detského ihriska, Park Pekníkova Bratislava-Dúbravka


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Dúbravka
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
96 956,11
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Máj 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
16. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je: Obnova hracích prvkov detského ihriska v Parku Pekníkova, Bratislava-Dúbravka. Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy je zhotovený podľa noriem vzťahujúcich sa na predmet plnenia vlehote, kvalite arozsahu podľa dohodnutých zmluvných podmienok. Všetky prvky detského ihriska musia spĺňať podmienky certifikácie STN EN 1176 aSTN EN 1177. Dodávateľ je povinný doložiť k fakturácii predmetný certifikát alebo vyhlásenie o zhode. Záručné doby na komponenty herných prvkov začnú plynúť odo dňa prevzatia už osadeného tovaru a to nasledovne: - Kovové časti: 5 rokov - Laná: 3 roky - HDPE komponenty: 4 roky - Ostatné časti herných prvkov: 24 mesiacov Požaduje sa predložiť harmonogram dodávky a montáže resp. osadenia do 7 dní od oznámenia výsledku výberového konania úspešnému uchádzačovi. Po realizácii osadenia herných prvkov je dodávateľ povinný uviesť priľahlé chodníky a zeleň do pôvodného stavu. Prevzatie už osadených prvkov bude zaznamenané preberacím protokolom potvrdeným oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Súčasťou dodávky je aj odstránenie a likvidácia 9 kusov pôvodných hracích prvkov.. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí prílohu tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky". Ak niektorý zpoužitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona overejnom obstarávaní č. 343/2015 umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky vrovnakej alebo vyššej kvalite.

Doplňujúce informácie

Prílohy tejto výzvy na predkladanie ponúk sú zverejnené v profile zákazky (viď "Dokumenty zákazky"). Ponuka predložená uchádzačom v lehote na predkladanie ponúk v elektronickej forme prostredníctvom systému EVO musí obsahovať: 1) list s identifikačnými údajmi uchádzača, 2) doklady požadované verejným obstarávateľom (bod 15 Výzvy na predkladanie cenových ponúk zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky"), 3) Návrh na plnenie kritéria vypracovaný podľa Prílohy č.1 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky", 4) Vyhlásenie uchádzača vypracované podľa Prílohy č. 2 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky", 5) vyplnený Opis predmetu zákazky podľa Prílohy č. 3 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky", 6) vyplnený Výkaz výmer podľa Prílohy č. 4 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky", 7) vyplnený, podpísaný a schválený Návrh Zmluvy o dielo podľa Prílohy č. 5 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky", 8) podpísané a schválené Všeobecné zmluvné podmienky podľa Prílohy č. 6 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky". V prípade potreby verejný obstarávateľ môže vysvetliť a ak to bude nevyhnutné aj doplniť informácie uvedené vzadávaní zákazky. Ponuky predložené po lehote na predkladanie ponúk nebudú zaradené do vyhodnotenia. Všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote predkladania ponúk bude zaslané oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk. V prípade, ak úspešný uchádzač odstúpi od svojej ponuky, verejný obstarávateľ opätovne vyhodnotí ponuky ostatných uchádzačov a môže uzavrieť objednávku s uchádzačom, ktorý skončil druhý alebo tretí v poradí. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku aj v prípade, keď sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa výzva na predloženie cenovej ponuky vyhlásila, ak cenová ponuka uchádzača bude vyššia ako predpokladaná cena predmetu zákazky alebo ak všetky ponuky prekročia výšku finančných prostriedkov, ktoré má verejný obstarávateľ na tento účel vyčlenené. Úspešnou ponukou sa stane ponuka uchádzača, ktorého ponuka nebola vylúčená, a ktorého ponuka bude cenovo najnižšia. Uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky. Variantné riešenie sa nepripúšťa. Ponuky sa predkladajú v slovenskom alebo českom jazyku. Ponuky sa predkladajú v mene euro. V tejto výzve na predkladanie ponúk a jej prílohách sú uvedené všetky podklady na predloženie cenovej ponuky. Ďalšie súťažné podklady sa preto neposkytujú. Cenové ponuky uchádzačov musia spĺňať všetky náležitosti uvedené v tejto výzve na predkladanie ponúk.