Vyhlásené obstarávanie

Informačný systém Manažment výziev


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská agentúra životného prostredia
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
597 220,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
26. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
24. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
24. August 2021
Ponuka musí platiť do:
28. Február 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk komisiou bude v zmysle § 52 ods. 2 ZVO verejné. Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky - online. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 32

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je: (i) vytvorenie diela - nového informačného systému s názvom Manažment výziev (ďalej ako "IS MV") a (ii) poskytovanie služieb SLA podpory v štádiu prevádzky a drobného rozvoja počas doby prevádzky IS MV. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je: (i) vytvorenie diela - nového informačného systému s názvom Manažment výziev (ďalej ako "IS MV") a (ii) poskytovanie služieb SLA podpory v štádiu prevádzky a drobného rozvoja počas doby prevádzky IS MV. Vybudovaný IS MV bude slúžiť na: - prijímanie žiadosti, - vybavenie žiadostí a zazmluvnenie dotácie, - registrácia dodávateľov riešení, - spracovanie platieb, - zabezpečenie kontroly realizácie. IS MV je budovaný ako všeobecný nástroj, ktorý bude následne možné použiť aj na manažment iných výziev, ktoré budú predmetom koordinácie zo strany verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania. Komunikácia bude prebiehať v slovenskom jazyku. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Požiadavky ustanovujúce spôsob predloženia ponúk a ich obsah sú uvedené v Časti A. súťažných podkladov. 3. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 25.000,-EUR. Podrobnosti pre zloženie zábezpeky sú uvedené najmä v bodoch 8.6 a 16 Časti A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 4. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky nie je potrebná. 5. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 6. Verejný obstarávateľ na tomto mieste uvádza, že pre určenie predpokladanej hodnoty zákazky vykonal prieskum trhu, v rámci ktorého bezprostredne pred vyhlásením verejného obstarávania vyzval vybrané hospodárske subjekty na ocenenie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní stanovil lehotu na predkladanie ponúk primeranú tomu, aby bolo zabezpečené dodržanie princípov verejného obstarávania a riadnej hospodárskej súťaže. 7. Verejný obstarávateľ obmedzuje informácie požadované v JED na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie ( Globálny údaj pre všetky podmienky účasti). 8. K bodu II.2.7) Oznámenia verejný obstarávateľ upresňuje, že všetky termíny zákazky sú stanovené v trvaní od nadobudnutia účinnosti zmluvy s úspešným uchádzačom a sú uvedené v tabuľke v bode 4 časti B. súťažných podkladov. 9. Verejný obstarávateľ upresňuje, že verejný obstarávateľ ako výsledok verejného obstarávania uzatvorí zmluvu o dielo, na ktorú bude nadväzovať servisná zmluva SLA, ktorá bude mať pevný aj rámcový charakter (rámcový charakter zmluvy sa bude vzťahovať na drobný rozvoj diela). 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, a nie je ani zamerané na sociálne aspekty.