Vyhlásené obstarávanie

Vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie s náležitosťami pre stavebné povolenie a uskutočnenie inžinierskej činnosti pre stavbu s názvom: Cyklotrasa Zvolen – Hronská Breznica


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
250 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
28. December 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Február 2021
Dátum otvárania ponúk:
5. Február 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť len uchádzači, ktorí predložili ponuku. Uchádzač môže byť na otváraní zastúpený štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu uchádzača. Osoba oprávnená zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a kópiou dokladu o oprávnení podnikať
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 290

Výsledky

Vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie s náležitosťami pre stavebné povolenie a uskutočnenie inžinierskej činnosti pre stavbu s názvom: Cyklotrasa Zvolen – Hronská Breznica

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je vypracovanie projektovej dokumentácie na vydanie územného rozhodnutia (DUR s náležitosťami DSP) a inžinierska činnosť potrebná pre vydanie územného rozhodnutia pre projekt s názvom Cyklotrasa Zvolen Hronská Breznica. Zhotoviteľ žiadosť o územné rozhodnutie nepodáva, zabezpečí však všetky doklady a vyjadrenia potrebné pre vydanie územného rozhodnutia.. Predmetom verejného obstarávania je vypracovanie projektovej dokumentácie na vydanie územného rozhodnutia (DUR s náležitosťami DSP) a inžinierska činnosť potrebná pre vydanie územného rozhodnutia pre projekt s názvom Cyklotrasa Zvolen Hronská Breznica. Zhotoviteľ žiadosť o územné rozhodnutie nepodáva, zabezpečí však všetky doklady a vyjadrenia potrebné pre vydanie územného rozhodnutia. Navrhovaná cyklotrasa sa nachádza v okresoch Zvolen a Žiar nad Hronom, priamo prechádza mestom Zvolen, obcou Hronská Dúbrava, prechádza popri železničnej trati Zvolen č. 150, neprechádza žiadnym chráneným územím, križuje rieku Hron alebo prechádza popri nej, je vedená vo väčšine v rovinatom území a vedie dopravu k turisticky zaujímavým miestam. V zmysle projektovej prípravy bola pre daný zámer vypracovaná Štúdia realizovateľnosti cyklotrasy. Jednotlivé etapy boli označené A-I. Predmetom riešenia budú etapy C-I, podľa označenia v štúdii realizovateľnosti, viď súťažné podklady. Projektovú dokumentáciu požaduje verejný obstarávateľ spracovať v zmysle zákona č.50/1976 Z. z. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov. Pri spracovaní projektovej dokumentácie je nutné postupovať v zmysle Technických podmienok MDPaT SR 019 (03/2006) a Technických podmienok MDaV SR Navrhovanie cyklistickej infraštruktúry č. 085 účinných od 10.06.2019. Zároveň je pri spracovávaní projektovej dokumentácie nutné postupovať v zmysle všetkých zákonných predpisov a noriem platných v čase zhotovovanie projektovej dokumentácie. Projektovú dokumentáciu DUR s náležitosťami DSP požaduje verejný obstarávateľ vypracovať v počte 10 paré výkresovou formou a 1-krát v digitálnej forme (USB vo formáte PDF a DGN/DXF/DWG). Do projektovej dokumentácie je potrebné zakresliť všetky zmeny, ktoré vzniknú počas výkonu inžinierskej činnosti (všetky zmeny vyplývajúce z vyjadrení dotknutých orgánov počas vybavovania územného rozhodnutia). Zhotoviteľ vykoná inžiniersku činnosť pre územné rozhodnutie do bodu skompletizovania dokumentácie pre územné rozhodnutie a získania súhlasných vyjadrení dotknutých orgánov, vrátane prípravy žiadosti o vydanie územného rozhodnutia ktoré odsúhlasí objednávateľ. Zhotoviteľ žiadosť o územné rozhodnutie nepodáva. Ďalšie informácie o predmete zákazky sú v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Verejný obstarávateľ použije ustanovenia týkajúce sa reverznej verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 druhá veta a § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Verejný obstarávateľ pristúpi k vyhodnoteniu ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk a následne pristúpi k vyhodnoteniu splnenia podmienok účasti a vyhodnoteniu ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí alebo u uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí. 3. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiely IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifik. uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod., - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod., - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 - 16.00 hod., - počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 6. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému VO bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.