Vyhlásené obstarávanie

Komplexné služby prania bielizne


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
431 430,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
98310000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
16. December 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Január 2021
Dátum otvárania ponúk:
15. Január 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude neverejné avšak za možnej elektronickej účasti uchádzačov, pretože v postupe verejného obstarávania nebude použitá elektronická aukcia. Uvedené súvisí s epidemiologickou situáciou a obmedzením zdravotných rizík v súvislosti s epidémiou COVID-19 (Metodické usmernenie Úradu pre verejné obstarávanie č. 5956-5000/2020 zo dňa 15.04.2020).
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Áno
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Komplexné služby prania bielizne

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie komplexných služieb prania, dezinfekcie, bielenia, žehlenia, triedenia, drobných opráv bielizne, preberanie znečistenej bielizne a odovzdávanie čistej bielizne. Podrobná špecifikácia rozsahu predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 3 súťažných podkladov, požadované množstvo stravných jednotiek je uvedené v prílohe č. 2 súťažných podkladov.. 1.Predmet zákazky: pranie, dezinfekcia, bielenie, žehlenie, triedenie, oprava pozostáva z: a) pranie s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami, b) čistenie, dezinfekciu a bielenie bielizne posteľnej, bielizne pre zdravotnícky a nezdravotnícky personál, ochranných pracovných prostriedkov a ostatnej bielizne (ďalej len bielizeň) s tým, že bude dosiahnuté optimálne pH (nealergizujúce pokožku) vypranej bielizne, c) žehlenie, d) kompletnú manipuláciu s bielizňou, t. j. fyzické prevzatie použitej bielizne z miesta dodania a fyzické odovzdanie vypranej bielizne zodpovedným pracovníkom na mieste dodania, e) triedenie, viazanie a balenie vyčistenej bielizne podľa potrieb a požiadaviek Objednávateľa do obalov, f) automatické opravy bielizne (pozostávajúcej najmä z našitia chýbajúcich gombíkov, opravy gombíkových dierok, našitie krepovej šnúrky, výmeny poškodenej gumy v nohaviciach, obšitie poškodenej bielizne, oprava osobných ochranných pracovných prostriedkov, obšitie paplónov, vankúšov a ostatné bežné opravy), g) dezinfekcia matracov najmenej dvakrát ročne, h) Neopraviteľná bielizeň bude zabalená do samostatného balíka a označená príslušným oddelením. Predpokladané množstvo bielizne: denne cca 270 kg

Doplňujúce informácie

1) K súťažným podkladom je umožnený prístup elektronickými prostriedkami v systéme ELENA na adrese https://www.e-lena.sk v lehote podľa bodu IV.2.2. 2) Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti (ďalej len žiadosť o vysvetlenie): Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne prostredníctvom systému ELENA vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. Za dostatočne vopred z hľadiska vybavenia vysvetlenia je možné zo strany verejného obstarávateľa považovať do 05.01.2021 do 14.30 hod., na základe čoho verejný obstarávateľ odporúča záujemcom v prípade potreby doručiť svoje žiadosti o vysvetlenie v tejto dostatočne vopred považovanej lehote. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená elektronickými prostriedkami v systéme ELENA. Vysvetlenie bude poskytnuté elektronickými prostriedkami v systéme ELENA a v profile verejného obstarávateľa. 3) Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodu 1,2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme. 4) Systém ELENA automaticky umožňuje sledovanie otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5) Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške: 5 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 6) V súlade s § 38 ods. 1 písm. d) ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 7) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve, najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. Úspešný uchádzač bude postupovať podľa pokynov v kapitole E. Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky, súťažných podkladov. 8) V súlade s § 56 ods. 12 ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že lehota podľa § 56 ods.8 ZVO je 60 pracovných dní. 9) Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, ani obstarávaním so zameraním na sociálne aspekty. 10) Táto nadlimitná zákazka sa zadáva postupom podľa § 66 ods. 7 ZVO, bez použitia elektronickej aukcie.