Vyhlásené obstarávanie

Oprava a údržba miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch pre mesto Hlohovec do 30.04.2022


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Hlohovec
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
267 519,62
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233142-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. November 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
25. November 2020
Dátum otvárania ponúk:
25. November 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Január 2021
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Hlohovec, M. R. Štefánika č.1, 920 01 Hlohovec, v zasadacej miestnosti MsÚ.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Oprava a údržba miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch pre mesto Hlohovec do 30.04.2022

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú práce na oprave a údržbe miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plochách na území mesta Hlohovec a m. č. Šulekovo za obdobie od účinnosti zmluvy do 30.04.2022. V súlade s ustanoveniami zák. č.135/1961 Zb. v platnom znení o pozemných komunikáciách (cestný zákon), mesto Hlohovec vykonáva správu miestnych komunikácií na území mesta Hlohovec a m. č. Šulekovo, ktoré sú vo vlastníctve mesta Hlohovec. Mesto Hlohovec ako vlastník a správca miestnych komunikácií je povinné miestne komunikácie udržiavať v stave zodpovedajúcom účelu, na ktorý sú určené. Verejný obstarávateľ bude požadovať od uchádzača/zhotoviteľa stavebne udržiavať miestne komunikácie, chodníky a spevnené plochy v takom stavebno-technickom stave, ktorý na nich zabezpečí bezpečnú a plynulú premávku. Predmet zákazky pozostáva z prác na celoročnej oprave a údržbe povrchov komunikácií, chodníkov a spevnených plôch v nasledovnom rozsahu: A. Hlavné činnosti predmetu zákazky: A.1 Oprava asfaltových povrchov A.2 Oprava povrchov z dlažieb A.3 Ostatné zemné a búracie práce B. Doplnkové činnosti predmetu zákazky: B.1 Oprava kanalizačných vstupov B.2 Rúrové vedenia B.3 Dopravné zábrany a ostatné doplnkové dopravné zariadenia B.4 Terénne úpravy a iné zemné práce B.5 Dočasné dopravné značenie Podrobný opis zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky sú práce na oprave a údržbe miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plochách na území mesta Hlohovec a m. č. Šulekovo za obdobie od účinnosti zmluvy do 30.04.2022. V súlade s ustanoveniami zák. č.135/1961 Zb. v platnom znení o pozemných komunikáciách (cestný zákon), mesto Hlohovec vykonáva správu miestnych komunikácií na území mesta Hlohovec a m. č. Šulekovo, ktoré sú vo vlastníctve mesta Hlohovec. Mesto Hlohovec ako vlastník a správca miestnych komunikácií je povinné miestne komunikácie udržiavať v stave zodpovedajúcom účelu, na ktorý sú určené. Verejný obstarávateľ bude požadovať od uchádzača/zhotoviteľa stavebne udržiavať miestne komunikácie, chodníky a spevnené plochy v takom stavebno-technickom stave, ktorý na nich zabezpečí bezpečnú a plynulú premávku. Predmet zákazky pozostáva z prác na celoročnej oprave a údržbe povrchov komunikácií, chodníkov a spevnených plôch v nasledovnom rozsahu: A. Hlavné činnosti predmetu zákazky: A.1 Oprava asfaltových povrchov A.2 Oprava povrchov z dlažieb A.3 Ostatné zemné a búracie práce B. Doplnkové činnosti predmetu zákazky: B.1 Oprava kanalizačných vstupov B.2 Rúrové vedenia B.3 Dopravné zábrany a ostatné doplnkové dopravné zariadenia B.4 Terénne úpravy a iné zemné práce B.5 Dočasné dopravné značenie Podrobný opis zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 2. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. 4. Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/428765. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 5. Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 6. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO. 7. Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Obsah ponuky uchádzača je podrobne uvedený v dobe 17 súťažných podkladov: Ponuka predložená uchádzačom sa predkladá tak, že bude obsahovať: 8.1 Krycí list ponuky, 8.2 Formulár plnenie kritéria na hodnotenie ponúk, 8.3 Vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami určenými verejným obstarávateľom, 8.4 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky podľa bodu B.3.1 časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov - návrh zmluvy, 8.5 Kalkulácia ponúknutej ceny(ocenený položkový rozpočet) v zmysle predmetu zákazky spracovaná v súlade s bodom B.2.2. časti B.2 SPÔSOB URČENIA CENY súťažných podkladov, 8.6 V prípade skupiny dodávateľov čestné vyhlásenie skupiny dodávateľov, podpísané oprávnenými osobami všetkých členov skupiny, v ktorom vyhlásia, že v prípade prijatia ich ponuky verejným obstarávateľom vytvoria všetci členovia skupiny dodávateľov požadovanú právnu formu súťažných podkladov. 8.7 V prípade skupiny dodávateľov vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, 8.8 Všetky doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa časti A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov, 8.9 Čestné vyhlásenie uchádzača, že na zabezpečenie prác na oprave a údržbe miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch na území mesta Hlohovec a m. č. Šulekovo použije certifikované materiály (živičné zmesi a betón) o čom predloží príslušné doklady pri realizácii predmetnej zákazky. 8.10 V prípade, ak uchádzač nevypracoval ponuku sám, uvedie v ponuke osobu, ktorej služby alebo podklady pri jej vypracovaní využil. 8.11 Súbor s kópiou kompletnej ponuky s neprekrytými údajmi, podpismi a pečiatkami a súbor s kópiou kompletnej ponuky s prekrytými osobnými údajmi fyzických osôb. Uchádzač je povinný prekryť tie časti dokumentov, v ktorých sa nachádzajú osobné údaje nad tento rozsah: meno a priezvisko, emailová adresa a telefónne číslo. Uvedené je nevyhnutné pre dodržanie ochrany spracovávaných osobných údajov, Verejný obstarávateľ odporúča, aby doklady a dokumenty v ponuke uchádzač zoradil v poradí podľa Krycieho listu ponuky a aby jednotlivé súbory a dokumenty boli vzostupne očíslované. Ostatné informácie k zákazke sú uvedené v súťažných podkladoch. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.