Vyhlásené obstarávanie

Dodávka potravín do 27 školských jedální pri MŠ Mesta Banská Bystrica a do Sociálneho zariadenia Mestské detské jasle v Banskej Bystrici


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
415 142,64
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15000000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
29. Október 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
23. November 2020
Dátum otvárania ponúk:
23. November 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude uskutočnené podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s právnym poriadkom platným v Slovenskej republike. Otváranie ponúk vykoná komisia, ktorá je zároveň komisiou k vyhodnoteniu. Otváranie ponúk je verejné. Pojem verejné otváranie ponúk znamená, že verejný obstarávateľ zverejní všetkým uchádzačom návrhy na plnenie kritérií prostredníctvom portálu www.ezakazky.sk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

V intervale:
1. Január 2021 až 31. December 2021

Výsledky

Dodávka potravín do 27 školských jedální pri MŠ Mesta Banská Bystrica a do Sociálneho zariadenia Mestské detské jasle v Banskej Bystrici

Opis obstarávania

Dodávka potravín pre 27 školských jedální pri materských školách a pri mestských detských jasliach v Banskej Bystrici. Predmetom je dodávka potravín-čerstvého ovocia, zeleniny a zemiakov do 27 školských jedální pri materských školách a Mestských detských jasliach v Banskej BystriciPredmetom je dodávka potravín-mlieka a mliečnych výrobkov, syrov, jogurtov, masla do 27 školských jedální pri materských školách a mestských detských jasliach v Banskej Bystrici.Predmetom je dodávka potravín-čerstvého kuchynsky opracovaného mäsa a mäsových výrobkov do 27 školských jedální pri materských školách a mestských detských jasliach v Banskej Bystrici.Predmetom je dodávka ostatných potravín-tzv. sterilka, mlynské a škrobové výrobky, vajcia, cukor atď. do 27 školských jedální pri materských školách a mestských detských jasliach v Banskej Bystrici.Predmetom je dodávka mrazených potravín-ryby, hydina, zelenina aostatné polotovary do 27 školských jedální pri materských školách a mestských detských jasliach v Banskej Bystrici.

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk . V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Nadlimitná zákazka sa zadáva v súlade s 66 ods.7, druhá veta zákona o verejnom obstarávaní. Predmetné VO sa netýka zeleného VO, obstarávania inovácií, nie je zamerané na sociálne aspekty. Zábezpeka sa nevyžaduje.