Obstarávanie

Obstarávanie kancelárskeho nábytku


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 815 258,72
Konečná suma(Bez DPH):
10 281,60
Zaplatené:
0.56%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39130000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Kvalita

Opis obstarávania

Predmetom čiastkovej zákazky č. 23 bolo nákup 78 ks regálových zostáv podľa požiadaviek uvedených v rámci prílohy č. 1 k tejto výzve na predkladanie ponúk a ich dodanie do miesta plnenia v zmysle bodu 5 tejto výzvy na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky max. do 10 kalendárnych týždňov od doručenia záväznej objednávky úspešnému uchádzačovi. V mieste dodania verejný obstarávateľ požadoval zabezpečiť vykládku, vybalenie a montáž, čím sa rozumie inštalácia predmetu zákazky na určené miesta plnenia v rámci objektu. Verejný obstarávateľ zároveň požaduje zabezpečiť likvidáciu obalových a transportných materiálov z miesta plnenia. Navážanie nábytku, v tomto prípade regálových zostáv do objektu bude možné zo strany úspešného uchádzača realizovať počas pracovných dní, iba medzi 16.00 až 7.00 hod. a cez víkendy neobmedzene. To sa týka vyloženie tovaru do medzi priestoru za nakladaciu rampu a následného vyvezenia priamo na miesto montáže. V mieste plnenia nie je možné vytvárať skládky kdekoľvek po trase. Konkrétny termín a čas trvania vykládky je potrebné vopred dohodnúť, t. j. min. 4 pracovné dni pred začiatkom požadovaných termínov dodania jednotlivých etáp. Samotná montáž regálových zostáv v mieste plnenia bude možná, za dodržania podmienok pre nerušenú prácu ostatných užívateľov objektu, aj v pracovné dni počas dňa. Za účelom určenia kvalifikovanej ceny za predmet zákazky verejný obstarávateľ umožňuje a odporúča vykonať obhliadku priestorov na adrese Pribinova 4195/25, Bratislava 811 09. Individuálny termín obhliadky si možno dohodnúť prostredníctvom systému IS ePVO cez podané všeobecné žiadosti v lehote na predkladanie ponúk, ktorá je stanovená do 06.11.2023 do 10:00 hod. V rámci predmetnej čiastkovej zákazky č. 23 neboli aplikované prvky zeleného VO.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
STOW SR s.r.o. 3 10 281,60 Neuvedené EUR 20. December 2023 374048 https://mirri.gov.sk/wp-content/uploads/2018/10/vystavene-objednavky-2023-1.pdf {"desc"=>"\nPredmetom čiastkovej zákazky č. 23 bolo nákup 78 ks regálových zostáv podľa požiadaviek uvedených v rámci prílohy č. 1 k tejto výzve na predkladanie ponúk a ich dodanie do miesta plnenia v zmysle bodu 5 tejto výzvy na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky max. do 10 kalendárnych týždňov od doručenia záväznej objednávky úspešnému uchádzačovi. V mieste dodania verejný obstarávateľ požadoval zabezpečiť vykládku, vybalenie a montáž, čím sa rozumie inštalácia predmetu zákazky na určené miesta plnenia v rámci objektu. Verejný obstarávateľ zároveň požaduje zabezpečiť likvidáciu obalových a transportných materiálov z miesta plnenia. Navážanie nábytku, v tomto prípade regálových zostáv do objektu bude možné zo strany úspešného uchádzača realizovať počas pracovných dní, iba medzi 16.00 až 7.00 hod. a cez víkendy neobmedzene. To sa týka vyloženie tovaru do medzi priestoru za nakladaciu rampu a následného vyvezenia priamo na miesto montáže. V mieste plnenia nie je možné vytvárať skládky kdekoľvek po trase. Konkrétny termín a čas trvania vykládky je potrebné vopred dohodnúť, t. j. min. 4 pracovné dni pred začiatkom požadovaných termínov dodania jednotlivých etáp. Samotná montáž regálových zostáv v mieste plnenia bude možná, za dodržania podmienok pre nerušenú prácu ostatných užívateľov objektu, aj v pracovné dni počas dňa.\nZa účelom určenia kvalifikovanej ceny za predmet zákazky verejný obstarávateľ umožňuje a odporúča vykonať obhliadku priestorov na adrese Pribinova 4195/25, Bratislava 811 09. Individuálny termín obhliadky si možno dohodnúť prostredníctvom systému IS ePVO cez podané všeobecné žiadosti v lehote na predkladanie ponúk, ktorá je stanovená do 06.11.2023 do 10:00 hod.\n\nV rámci predmetnej čiastkovej zákazky č. 23 neboli aplikované prvky zeleného VO.\n\n", "title"=>"Obstarávanie kancelárskeho nábytku", "con_name"=>"Objednávka č. 1000033010", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"39130000", "addon_cpv"=>["39100000", "39110000", "39111000", "39111100", "39112000", "39112100", "39113000", "39113100", "39113500", "39120000", "39121000", "39121100", "39121200", "39122000", "39122200", "39131000", "39131100", "39132000", "39132100", "39132200", "39132300", "39134000", "39134100", "39135000", "39136000", "39141000", "39141100", "39141200", "39141300", "39142000", "39143122", "39143210", "39143310", "39150000", "39151000", "39151100", "39153000", "39156000", "39157000", "39171000", "39172000", "39172100", "39200000", "60000000", "90510000"], "con_crz_id"=>"Objednávka č. 1000033010", "final_value"=>10281.6, "con_win_date"=>"2023-11-20T00:00:00", "lowest_offer"=>10281.6, "highest_offer"=>19975.44}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Dokumentácia „Nákup a dodanie nábytku do zasadačiek s prvkami zeleného verejného obstarávania – 09" 31. August 2022 31. August 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3244766/content/1372306/download","filename":"SPRÁVA O zákazke_výzva č. 09.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3244766/content/1372307/download","filename":"Kúpna zmluva č. 898-2022.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3244766/content/1372308/download","filename":"Link na zverejnenú kúpnu zmluvu.docx"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 1049094.pdf 21. Júl 2022 28. Júl 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3236182/content/1357543/download","filename":"Odpovede na otázky VO 1049094.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Dokumentácia „Nákup a dodanie dizajnového nábytku - 11“ 31. August 2022 31. August 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3244769/content/1372311/download","filename":"SPRÁVA O zákazke_výzva č. 11.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3244769/content/1372312/download","filename":"Kúpna zmluva č. 2142-2022.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3244769/content/1372313/download","filename":"Link na zverejnenú kúpnu zmluvu.docx"}]
Súťažné podklady AKTUALIZÁCIA - Súťažných podkladov 17. Máj 2022 17. Máj 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3219131/content/1317520/download","filename":"sp_dns_kancelarsky_nabytok_12052022.docx"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 1049009.pdf 20. Apríl 2022 20. Apríl 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3213939/content/1307190/download","filename":"Odpovede na otázky VO 1049009.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Dokumentácia „Nákup a dodanie kancelárskych stolov, rokovacích stolov, skríň a kontajnerov“ – 02 18. Júl 2022 18. Júl 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3234086/content/1348991/download","filename":"Dodatok č. 1 ku Kúpnej zmluve.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3234086/content/1348992/download","filename":"Kúpna zmluva č. 843-2022.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3234086/content/1348993/download","filename":"Link na zverejnenie_Zmluva+Dodatok.docx"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3234086/content/1351740/download","filename":"SPRÁVA O zákazke_výzva č. 02.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zriadení dynamického nákupného systému 3. Január 2022 3. Január 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3184019/content/1252556/download","filename":"Správa o zriadení DNS.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 1049030.pdf 19. Máj 2022 1. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3220344/content/1327623/download","filename":"Odpovede na otázky VO 1049030.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 1049029.pdf 12. Máj 2022 3. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3218671/content/1329007/download","filename":"Odpovede na otázky VO 1049029.pdf"}]
Súťažné podklady AKTUALIZÁCIA - Súťažných podkladov 17. August 2022 17. August 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3241216/content/1364413/download","filename":"sp_dns_kancelarsky_nabytok_12082022.docx"}]
Iný dokument k zákazke Dokumentácia "Recepčné pulty pre regionálne centrá - 17" 12. Október 2022 12. Október 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3252753/content/1390617/download","filename":"SPRÁVA O zákazke_výzva č. 17.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3252753/content/1390620/download","filename":"Link na zverejnenú kúpnu zmluvu.docx"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3252753/content/1390621/download","filename":"Zmluva č. 3073-2022.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Dokumentácia „Nákup a dodanie kancelárskeho nábytku pre regionálne centrá“ – 06 10. August 2022 10. August 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3240217/content/1362504/download","filename":"Link na zverejnenú zmluvu+dodatok č. 1.docx"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3240217/content/1362505/download","filename":"Dodatok č. 1_KNpreRC_n.č. 1933-2022.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3240217/content/1362506/download","filename":"Kúpna zmluva_KNpre RC_n.č. 1760-2022.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3240217/content/1363034/download","filename":"SPRÁVA O zákazke_výzva č. 06.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Dokumentácia „Nákup a dodanie jedálenského nábytku pre regionálne centrá“ – 08 10. August 2022 10. August 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3240220/content/1362511/download","filename":"Dodatok č. 1 ku KúpnejZmluve_JNpreRC_n.č. 1934-2022.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3240220/content/1362512/download","filename":"Kúpna zmluva_JNpreRC_1831-2022.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3240220/content/1362513/download","filename":"Link na zverejnenú kúpnu zmluvu+dodatok č. 1.docx"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3240220/content/1363036/download","filename":"SPRÁVA O zákazke_výzva č. 08.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Dokumentácia „Nákup a dodanie jedálenského nábytku“ – 04 23. August 2022 23. August 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3242213/content/1366510/download","filename":"SPRÁVA O zákazke_výzva č. 04.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3242213/content/1366511/download","filename":"Dodatok č. 1 ku Kúpnej zmluve č. 1961-2022.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3242213/content/1366512/download","filename":"Kúpna zmluva č. 845-2022.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3242213/content/1366513/download","filename":"Link na zverejnenú kúpnu zmluvu+dodatok č. 1.docx"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 1049056.pdf 3. Jún 2022 14. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3223995/content/1334291/download","filename":"Odpovede na otázky VO 1049056.pdf"}]
Súťažné podklady Súžažné podklady - DNS - Obstarávanie kancelárskeho nábytku 8. Október 2021 3. November 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3168581/content/1219685/download","filename":"SP_DNS_kancelársky nábytok – 07_10.docx"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3168581/content/1229774/download","filename":"SP_DNS_kancelársky nábytok – 03_11.docx"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 1049057.pdf 7. Jún 2022 7. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3224575/content/1329838/download","filename":"Odpovede na otázky VO 1049057.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Dokumentácia „Nákup a dodanie kovového nábytku - opätovný“ – 12 23. August 2022 23. August 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3242233/content/1366552/download","filename":"SPRÁVA O zákazke_výzva č. 12.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3242233/content/1366553/download","filename":"Kúpna zmluva č. 2116-2022.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3242233/content/1366554/download","filename":"Link na zverejnenú kúpnu zmluvu.docx"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 1048977.pdf 24. Marec 2022 6. Apríl 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3208537/content/1302518/download","filename":"Odpovede na otázky VO 1048977.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Dokumentácia „Nákup a dodanie rokovacieho nábytku pre regionálne centrá“ – 07 10. August 2022 10. August 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3240218/content/1362507/download","filename":"Dodatok č. 1 ku Kúpnej zmluve_RNpreRC_n.č. 1932-2022.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3240218/content/1362508/download","filename":"Kúpna zmluva_RNpreRC_n.č. 1737-2022.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3240218/content/1362509/download","filename":"Link na zverejnenú kúpnu zmluvu+dodatok č.1.docx"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3240218/content/1363035/download","filename":"SPRÁVA O zákazke_výzva č. 07.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Dokumentácia „Nákup a dodanie vešiakov - opätovný - 14“ 7. Október 2022 7. Október 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3251647/content/1388126/download","filename":"SPRÁVA O zákazke_výzva č. 14.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3251647/content/1388127/download","filename":"Kúpna zmluva č. 2117-2022.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3251647/content/1388905/download","filename":"Link na zverejnenú kúpnu zmluvu.docx"}]
Iný dokument k zákazke Oznámenie o úprave súťažných podkladov 12. Máj 2022 12. Máj 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3218740/content/1316509/download","filename":"oznamenie_o_uprava_sp_k_dns.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 1049171.pdf 25. August 2022 25. August 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3244010/content/1370546/download","filename":"Odpovede na otázky VO 1049171.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 434225.pdf 5. November 2021 16. September 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3174022/content/1377717/download","filename":"Odpovede na otázky VO 434225.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Oznámenie o úprave súťažných podkladov 12. August 2022 12. August 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3241086/content/1364106/download","filename":"oznamenie_o_uprava_sp_k_dns.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.