Obstarávanie

Nábytok


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Konečná suma(Bez DPH):
9 903,59
Zaplatené:
0%
Mena:
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
2

Opis obstarávania

Časť č.: A: Nábytok na vybavenie kancelárií a kuchyniek PF UPJŠ Objednávky na základe Rámcovej dohody č. 38/2022 - 4.Q 2023 Predmetom zákazky je dodanie nábytku, vrátane súvisiacich služieb v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Prílohou č. 1 rámcovej dohody Špecifikácia a cena predmetu zmluvy - Časť A - Nábytok na vybavenie kancelárií a kuchyniek PF UPJŠ.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
NABIMEX, s.r.o. 1 7 701,10 Neuvedené EUR 31. December 2023 372413 {"desc"=>"Časť č.: D: Kancelárske stoličky\nObjednávky na základe Rámcovej dohody č. 39/2022 - 4.Q 2023\nPredmetom zákazky je dodanie nábytku, vrátane súvisiacich služieb v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky\nsúťažných podkladov a Prílohou č. 1 rámcovej dohody Špecifikácia a cena predmetu zmluvy - Časť D - Kancelárske stoličky.", "title"=>"Kancelárske stoličky", "con_name"=>"Kancelárske stoličky", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"39100000", "addon_cpv"=>["60000000", "39141000", "39112000", "39130000", "39100000"], "con_crz_id"=>"RD 39/2022", "final_value"=>7701.1, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>nil, "highest_offer"=>nil}
DREVONA INTERIORS s.r.o. 1 2 202,49 Neuvedené EUR 31. December 2023 372412 {"desc"=>"Časť č.: A: Nábytok na vybavenie kancelárií a kuchyniek PF UPJŠ\nObjednávky na základe Rámcovej dohody č. 38/2022 - 4.Q 2023\nPredmetom zákazky je dodanie nábytku, vrátane súvisiacich služieb v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky\nsúťažných podkladov a Prílohou č. 1 rámcovej dohody Špecifikácia a cena predmetu zmluvy - Časť A - Nábytok na\nvybavenie kancelárií a kuchyniek PF UPJŠ.", "title"=>"Nábytok na vybavenie kancelárií a kuchyniek PF UPJŠ", "con_name"=>"Nábytok na vybavenie kancelárií a kuchyniek PF UPJŠ", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"39100000", "addon_cpv"=>["60000000", "39141000", "39112000", "39130000", "39100000"], "con_crz_id"=>"RD 38/022", "final_value"=>2202.49, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>nil, "highest_offer"=>nil}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Dodatok č. 1 k RD 35/2022 6. Máj 2022 6. Máj 2022 []
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Dodatok č. 1 k RD 37/2022 10. Máj 2022 10. Máj 2022 []
Súťažné podklady odkaz na súťažné podklady a ostatné podklady 25. August 2021 25. August 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3161614/content/1204724/download","filename":"Zverejnenie v Profile ÚVO.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.