Obstarávanie

Zabezpečenie služieb stravovania prostredníctvom elektronických stravovacích kariet pre zamestnancov MIRRI SR


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
493 680,00
Konečná suma(Bez DPH):
483 806,40
Zaplatené:
98.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služby, spočívajúcej v sprostredkovaní stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa po dobu 24 mesiacov, prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet zároveň aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. Celkové maximálne množstvo stravných jednotiek počas účinnosti rámcovej dohody je 102 850 ks.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
GGFS s.r.o. 4 483 806,40 Neuvedené EUR 1. Jún 2022 369163 https://www.crz.gov.sk/zmluva/6528523/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je poskytnutie služby, spočívajúcej v sprostredkovaní stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa po dobu 24 mesiacov, prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania.\nSúčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet zároveň aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. Celkové maximálne množstvo stravných jednotiek počas účinnosti rámcovej dohody je 102 850 ks.", "title"=>"Zabezpečenie služieb stravovania prostredníctvom elektronických stravovacích kariet pre zamestnancov MIRRI SR", "con_name"=>"Rámcová dohoda o poskytnutí služieb hromadného stravovania zamestnancov formou elektronických stravovacích kariet", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"55520000", "addon_cpv"=>["30237131"], "con_crz_id"=>"667/2022", "final_value"=>483806.4, "con_win_date"=>"2022-04-28T00:00:00", "lowest_offer"=>483806.4, "highest_offer"=>494272.42}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Správa o zákazke Správa o zákazke 3. Jún 2022 3. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3224029/content/1328581/download","filename":"SPRÁVA o zákazke.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 437535.pdf 25. Marec 2022 25. Marec 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3208682/content/1295276/download","filename":"Odpovede na otázky VO 437535.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka_DOXX - Stravné lístky, spol. s.r.o. 2. Jún 2022 2. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3223749/content/1327917/download","filename":"Ponuka DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o..pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 6. Jún 2022 6. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3224216/content/1329183/download","filename":"Zapisnica z otvárania ponúk.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ 3. Jún 2022 3. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3224031/content/1328586/download","filename":"Rámcová dohoda.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady_oprava_25.03.2022 25. Marec 2022 25. Marec 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3208681/content/1295274/download","filename":"Súťažné podklady_oprava_25.03.2022.docx"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka_Up Déjeuner, s.r.o. 2. Jún 2022 2. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3223745/content/1327913/download","filename":"Ponuka Up Déjeuner, s.r.o..pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka_GGFS s.r.o. 2. Jún 2022 2. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3223740/content/1327909/download","filename":"Ponuka GGFS s.r.o..pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 28. Apríl 2022 28. Apríl 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3215863/content/1310407/download","filename":"Informácia o výsledku.docx.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka_Ticket Service, s.r.o. 2. Jún 2022 2. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3223748/content/1327916/download","filename":"Ponuka Ticket Service, s.r.o..pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 2. Jún 2022 2. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3223735/content/1327897/download","filename":"Informácia o výsledku.docx.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpoveď na všeobecnú žiadosť 16. Máj 2022 16. Máj 2022 []
Súťažné podklady Súťažné podklady 14. Marec 2022 14. Marec 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3206170/content/1290301/download","filename":"Súťažné podklady.docx"}]
Zápisnica o vyhodnotení ponúk Zápisnica o vyhodnotení ponúk 2. Jún 2022 2. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3223731/content/1327895/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.