Obstarávanie

Nákup nábytku a zariadení interiéru


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
216 244,00
Konečná suma(Bez DPH):
20 786,00
Zaplatené:
9.61%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom dynamickom nákupnom systéme (ďalej len "DNS") bude dodanie nábytku a zariadení interiéru ako sú napr. písacie, pracovné a počítačové stoly; skrine; stoličky; kartotékové skrine; interiérové doplnky; kreslá; taburetky; nábytok do konferenčných miestností, kancelárií, recepcií, jedálenských priestorov atď. Súčasne s dodaním požadovaného tovaru budú poskytované služby ako sú: vyloženie a poskytnutie záruky na dodaný tovar v trvaní podľa konkrétnej špecifikácie zákazky. Využitie ostatných služieb (montáž, odvoz a likvidácia odpadu) bude závisieť od opisu predmetu zákazky konkrétnej čiastkovej výzvy.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Marián Hucík - Kika Wood 5 20 786,00 Neuvedené EUR 24. August 2023 360340

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 461103.pdf 2. Máj 2023 2. Máj 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3297568/1489562?cHash=203f3e407e4521c9bda64adca0e54261","filename":"Odpovede na otázky VO 461103.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zriadení DNS 18. Máj 2023 18. Máj 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3302493/1500769?cHash=5b22c4f8878a3ad9018b748262e46e86","filename":"Sprava o zriadeni DNS.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Nákup kancelárskych stoličiek na doplnenie v súčasnosti používaných stoličiek - 2 17. August 2023 17. August 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3327625/1559976?cHash=7f9c9afa36c2bf3b865fabdaf7792fbe","filename":"vysledok_profil_anon.pdf"}]
Správa o zákazke Nákup kancelárskych stoličiek na doplnenie v súčasnosti používaných stoličiek - 2 22. August 2023 22. August 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3328514/1562352?cHash=d79cd2f57fbb315a6ab034bb1db5054b","filename":"Sprava_o_zakazke.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 15. Marec 2023 15. Marec 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3285125/1461167?cHash=d6f7f8d461a51371bbb329e9195c303c","filename":"SP_Nakup_nabytku_a_zariadeni_interieru.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3285125/1461168?cHash=355bc5ffc2f31260f811e322118a1756","filename":"Priloha_c_1_Zoznam_dovernych_informacii.docx"},{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3285125/1461169?cHash=ffd5fed2f484d7ba9db6feed222a4bbf","filename":"Priloha_c_2_Cast_1_JED.docx"},{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3285125/1461170?cHash=cd0c3bed0bc93445306a3fa688856dc8","filename":"Priloha_c_3_Vzorovy_aukcny_poriadok.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3285125/1461171?cHash=9de33a6792c9c70bee1ef8fb233e607a","filename":"Priloha_c_4_Navrh_kupnej_zmluvy.docx"},{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3285125/1461172?cHash=b408fe9b882bdb47cbe2130b3ad2e9d7","filename":"Priloha_c_5_Suhlas_so_skratenim_lehoty_na_predkladanie_ponuk.docx"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Nákup kancelárskeho nábytku na doplnenie v súčasnosti používaného nábytku - 1 17. August 2023 17. August 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3327674/1560104?cHash=0d3011d4515b660fb7ecfe5eecb11642","filename":"vysledok_profil_anon.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Nákup kancelárskeho nábytku na doplnenie v súčasnosti používaného nábytku - 1 28. August 2023 28. August 2023 []
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 10000116.pdf 7. August 2023 11. August 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3324435/1555217?cHash=d07effb22a8b8f2458fbd3d6cdefc41f","filename":"Odpovede na otázky VO 10000116.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3324435/1556364?cHash=c7665b3ac7f01fb630afca9ebdd8fe48","filename":"Odpovede na otázky VO 10000116.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Nákup kancelárskych stoličiek na doplnenie v súčasnosti používaných stoličiek - 2 11. September 2023 11. September 2023 []
Správa o zákazke Nákup kancelárskeho nábytku na doplnenie v súčasnosti používaného nábytku - 1 22. August 2023 22. August 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3328549/1562428?cHash=4b379aed954b0ad39b4096a0d3e94597","filename":"Sprava_o_zakazke.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.