Predmetom čiastkovej zákazky Centrálne obstarávanie IT rolí pre potreby verejnej správy 02 je zabezpečenie 3 osôb na pozíciu IT Manager (Projektový Manažér) pre Ministerstvo informatizácie a regionálneho rozvoja SR pracuje na implementácii projektov životných situácií v spolupráci s dotknutými rezortami (najmä Ministerstvo vnútra SR, Ministerstvo spravodlivosti SR, Ministerstvo dopravy SR). Do projektového tímu hľadá IT pozíciu IT Manažér (Projektový Manažér), ktorý bude spolupracovať pri zadefinovaní aktuálneho stavu a budúceho stavu životnej situácie v zmysle uvedeného opisu predmetučinnosti Opis predmetu činnosti: Podpora programovej, architektonickej a projektovej kancelárie PMO Podpora pri nastavení a dodržiavaní "najlepších praktík" projektového a programového riadenia, napr. podľa PRINCE2 metodológie (IPMA, PMI) Podpora pri riadení výkonnosti projektu (Project performance management) a procese reportingu t. j. priebežná a pravidelná realizácia a aktualizácia nástrojov a dokumentov (Správa o stave projektu), termínov/míľnikov, obsahu čiastkových a úplných výstupov projektu vrátane eskalácií v rámci organizácie projektu, ako aj revízia a oponentúra závislostí s ostatnými plánovanými alebo realizovanými národnými projektmi z pohľadu času, výstupov a technických parametrov alebo ľudských kapacít; Podpora pri príprave technickej dokumentácie, t.j. priebežná, pravidelná alebo jednorazová kontrola a oponentúra Štúdie uskutočniteľnosti, Detailnej funkčnej špecifikácie, Plánu testovania a testovacích scenárov a iných dokumentov opisujúcich funkčnosť dodávaného riešenia v zmysle požiadaviek zadávateľa; Podpora manažmentu rizík projektu (Project risk management), t. j. priebežná a pravidelná realizácia nástrojov, procesu a aktualizácia dokumentov (Zoznam rizík projektu), používaných na identifikáciu, zaznamenanie, hodnotenie, monitorovanie a revíziu rizík; Podpora manažmentu problémov projektu (Project issue management), t. j. priebežná a pravidelná realizácia nástrojov, procesu a aktualizácia dokumentov (Zoznam problémov projektu), používaných na identifikáciu, zaznamenanie, hodnotenie, definovanie aktivít na odstránenie, plánovanie a reportovanie problémov, monitorovanie a revíziu problémov; Podpora riadenia zmien v projekte (Project change management) t. j. priebežná a pravidelná realizácia procesu, nástrojov a aktualizácia dokumentov (Zoznam zmien v projekte); Podpora finančného manažmentu projektu (Project financial management), t. j. priebežná a pravidelná realizácia nástrojov, procesu a aktualizácia dokumentov (Rozpočet projektu), používaných na vytvorenie, monitorovanie a kontrolu finančných zdrojov s cieľom zabezpečiť efektívne dodanie projektu v rámci rozpočtu a s očakávanými prínosmi; Podpora riadenia dodávateľov v projekte (Project supplier/vendor management), t. j. priebežná a pravidelná realizácia procesu a nástrojov, používaných na ich obstarávanie a zazmluvnenie, uvedenie dodávateľov do projektu, riadenie ich výkonnosti, riadenie vzťahu s kľúčovými osobami dodávateľov a realizáciu stratégie ukončenia vzťahu a vypovedania zmluvy; Podpora riadenia zdrojov v projekte (Project resource management), t. j. priebežná a pravidelná realizácia procesu a nástrojov, aktualizácia dokumentu (Plán zdrojov); Podpora riadenia kľúčových zainteresovaných osôb v projekte (Project stakeholder management) t. j. priebežná a pravidelná realizácia procesu a nástrojov (Project status meeting, Zasadnutia riadiaceho výboru) a aktualizácia dokumentov (RACI, Zoznam stakeholderov); Podpora riadenia kvality v projekte (Project quality assurance) pri pravidelnej príprave dokumentu Plán kvality, Aktuálny stav kvality projektu (Project quality status) pre projektového manažéra, pre riadiaci výbor projektu a sponzora projektu; Podpora pri príprave správ o stave programu/projektov (Program/Project status report) pre verejného obstarávateľa
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
TITANS freelancers, s.r.o. | 4 | 111 960,00 | Neuvedené | EUR | 4. August 2023 |
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Správa o zákazke | Správa o čiastkovej zákazke_04 | 24. August 2023 | 24. August 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3329536/1564584?cHash=fd92d83c97510feb45e70e066efabdcc","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_04.pdf"}] | |
Iný dokument k zákazke | Odpovede na otázky VO 452142.pdf | 25. November 2022 | 24. Február 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3262051/1451342?cHash=0aac6d53c68d3b2c1da82f69f50d70b8","filename":"Odpovede na otázky VO 452142.pdf"}] | |
Súťažné podklady | Súťažné podklady | 16. November 2022 | 16. November 2022 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3260203/1407055?cHash=d8f37a8e8dc1f4e57ad9b1cae60fd2d8","filename":"Sutazne_podklady.docx"}] | |
Správa o zákazke | Správa o čiastkovej zákazke_05 | 24. August 2023 | 24. August 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3329543/1564592?cHash=929eb42365f66bc1bd81a08dc3ee3111","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_05.pdf"}] | |
Správa o zákazke | Správa o čiastkovej zákazke_01 | 12. Júl 2023 | 12. Júl 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3317855/1536328?cHash=b7fa45bb4bbfe494f3accc2aab2aaadb","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_01.pdf"}] | |
Správa o zákazke | Správa o čiastkovej zákazke_03 | 24. August 2023 | 24. August 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3329531/1564578?cHash=baf55c2990d4c74086fd9bd5e6b67fb3","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_03.pdf"}] | |
Iný dokument k zákazke | Informácia o zaradení do DNS | 13. December 2022 | 13. December 2022 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3265884/1418785?cHash=2871370f7404edb93858d35920984a54","filename":"Informacia o zaradeni do DNS.docx"}] | |
Iný dokument k zákazke | Odpovede na otázky VO 1050283.pdf | 20. Jún 2023 | 20. Jún 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3311641/1521801?cHash=c1ca09b20a69767c6349d5a650aa059d","filename":"Odpovede na otázky VO 1050283.pdf"}] | |
Iný dokument k zákazke | Odpovede na otázky VO 1050310.pdf | 26. Jún 2023 | 26. Jún 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3313244/1525500?cHash=1fe6f62dbba39452571e66129f2f8fb8","filename":"Odpovede na otázky VO 1050310.pdf"}] | |
Správa o zákazke | Správa o zriadení DNS | 2. Marec 2023 | 2. Marec 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3282079/1454364?cHash=ec7b390390c008e045972ab3b146a218","filename":"Správa o zriadení DNS.pdf"}] | |
Súťažné podklady | Aktualizácia súťažných podkladov | 1. December 2022 | 1. December 2022 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3263391/1413615?cHash=6ef12cf7aa337dd8fce60e63ae93f306","filename":"Sutazne_podklady_opr_1_12_2022.docx"}] | |
Iný dokument k zákazke | Odpovede na otázky VO 1050169.pdf | 9. Jún 2023 | 9. Jún 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3308809/1515517?cHash=0a174a7d206e4a6cdb32caf9d0f0fa82","filename":"Odpovede na otázky VO 1050169.pdf"}] | |
Správa o zákazke | Správa o čiastkovej zákazke_02 | 24. August 2023 | 24. August 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3329526/1564571?cHash=76430cb2a630d1ca31b609deebe50cab","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_02.pdf"}] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.