Obstarávanie

Centrálne obstarávanie IT rolí pre potreby verejnej správy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
111 960,00
Konečná suma(Bez DPH):
111 960,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom čiastkovej zákazky Centrálne obstarávanie IT rolí pre potreby verejnej správy 02 je zabezpečenie 3 osôb na pozíciu IT Manager (Projektový Manažér) pre Ministerstvo informatizácie a regionálneho rozvoja SR pracuje na implementácii projektov životných situácií v spolupráci s dotknutými rezortami (najmä Ministerstvo vnútra SR, Ministerstvo spravodlivosti SR, Ministerstvo dopravy SR). Do projektového tímu hľadá IT pozíciu IT Manažér (Projektový Manažér), ktorý bude spolupracovať pri zadefinovaní aktuálneho stavu a budúceho stavu životnej situácie v zmysle uvedeného opisu predmetučinnosti Opis predmetu činnosti: Podpora programovej, architektonickej a projektovej kancelárie PMO Podpora pri nastavení a dodržiavaní "najlepších praktík" projektového a programového riadenia, napr. podľa PRINCE2 metodológie (IPMA, PMI) Podpora pri riadení výkonnosti projektu (Project performance management) a procese reportingu t. j. priebežná a pravidelná realizácia a aktualizácia nástrojov a dokumentov (Správa o stave projektu), termínov/míľnikov, obsahu čiastkových a úplných výstupov projektu vrátane eskalácií v rámci organizácie projektu, ako aj revízia a oponentúra závislostí s ostatnými plánovanými alebo realizovanými národnými projektmi z pohľadu času, výstupov a technických parametrov alebo ľudských kapacít; Podpora pri príprave technickej dokumentácie, t.j. priebežná, pravidelná alebo jednorazová kontrola a oponentúra Štúdie uskutočniteľnosti, Detailnej funkčnej špecifikácie, Plánu testovania a testovacích scenárov a iných dokumentov opisujúcich funkčnosť dodávaného riešenia v zmysle požiadaviek zadávateľa; Podpora manažmentu rizík projektu (Project risk management), t. j. priebežná a pravidelná realizácia nástrojov, procesu a aktualizácia dokumentov (Zoznam rizík projektu), používaných na identifikáciu, zaznamenanie, hodnotenie, monitorovanie a revíziu rizík; Podpora manažmentu problémov projektu (Project issue management), t. j. priebežná a pravidelná realizácia nástrojov, procesu a aktualizácia dokumentov (Zoznam problémov projektu), používaných na identifikáciu, zaznamenanie, hodnotenie, definovanie aktivít na odstránenie, plánovanie a reportovanie problémov, monitorovanie a revíziu problémov; Podpora riadenia zmien v projekte (Project change management) t. j. priebežná a pravidelná realizácia procesu, nástrojov a aktualizácia dokumentov (Zoznam zmien v projekte); Podpora finančného manažmentu projektu (Project financial management), t. j. priebežná a pravidelná realizácia nástrojov, procesu a aktualizácia dokumentov (Rozpočet projektu), používaných na vytvorenie, monitorovanie a kontrolu finančných zdrojov s cieľom zabezpečiť efektívne dodanie projektu v rámci rozpočtu a s očakávanými prínosmi; Podpora riadenia dodávateľov v projekte (Project supplier/vendor management), t. j. priebežná a pravidelná realizácia procesu a nástrojov, používaných na ich obstarávanie a zazmluvnenie, uvedenie dodávateľov do projektu, riadenie ich výkonnosti, riadenie vzťahu s kľúčovými osobami dodávateľov a realizáciu stratégie ukončenia vzťahu a vypovedania zmluvy; Podpora riadenia zdrojov v projekte (Project resource management), t. j. priebežná a pravidelná realizácia procesu a nástrojov, aktualizácia dokumentu (Plán zdrojov); Podpora riadenia kľúčových zainteresovaných osôb v projekte (Project stakeholder management) t. j. priebežná a pravidelná realizácia procesu a nástrojov (Project status meeting, Zasadnutia riadiaceho výboru) a aktualizácia dokumentov (RACI, Zoznam stakeholderov); Podpora riadenia kvality v projekte (Project quality assurance) pri pravidelnej príprave dokumentu Plán kvality, Aktuálny stav kvality projektu (Project quality status) pre projektového manažéra, pre riadiaci výbor projektu a sponzora projektu; Podpora pri príprave správ o stave programu/projektov (Program/Project status report) pre verejného obstarávateľa

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
TITANS freelancers, s.r.o. 4 111 960,00 Neuvedené EUR 4. August 2023 360264

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Správa o zákazke Správa o čiastkovej zákazke_04 24. August 2023 24. August 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3329536/1564584?cHash=fd92d83c97510feb45e70e066efabdcc","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_04.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 452142.pdf 25. November 2022 24. Február 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3262051/1451342?cHash=0aac6d53c68d3b2c1da82f69f50d70b8","filename":"Odpovede na otázky VO 452142.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 16. November 2022 16. November 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3260203/1407055?cHash=d8f37a8e8dc1f4e57ad9b1cae60fd2d8","filename":"Sutazne_podklady.docx"}]
Správa o zákazke Správa o čiastkovej zákazke_05 24. August 2023 24. August 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3329543/1564592?cHash=929eb42365f66bc1bd81a08dc3ee3111","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_05.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o čiastkovej zákazke_01 12. Júl 2023 12. Júl 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3317855/1536328?cHash=b7fa45bb4bbfe494f3accc2aab2aaadb","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_01.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o čiastkovej zákazke_03 24. August 2023 24. August 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3329531/1564578?cHash=baf55c2990d4c74086fd9bd5e6b67fb3","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_03.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia o zaradení do DNS 13. December 2022 13. December 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3265884/1418785?cHash=2871370f7404edb93858d35920984a54","filename":"Informacia o zaradeni do DNS.docx"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 1050283.pdf 20. Jún 2023 20. Jún 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3311641/1521801?cHash=c1ca09b20a69767c6349d5a650aa059d","filename":"Odpovede na otázky VO 1050283.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 1050310.pdf 26. Jún 2023 26. Jún 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3313244/1525500?cHash=1fe6f62dbba39452571e66129f2f8fb8","filename":"Odpovede na otázky VO 1050310.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zriadení DNS 2. Marec 2023 2. Marec 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3282079/1454364?cHash=ec7b390390c008e045972ab3b146a218","filename":"Správa o zriadení DNS.pdf"}]
Súťažné podklady Aktualizácia súťažných podkladov 1. December 2022 1. December 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3263391/1413615?cHash=6ef12cf7aa337dd8fce60e63ae93f306","filename":"Sutazne_podklady_opr_1_12_2022.docx"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 1050169.pdf 9. Jún 2023 9. Jún 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3308809/1515517?cHash=0a174a7d206e4a6cdb32caf9d0f0fa82","filename":"Odpovede na otázky VO 1050169.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o čiastkovej zákazke_02 24. August 2023 24. August 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3329526/1564571?cHash=76430cb2a630d1ca31b609deebe50cab","filename":"Správa o čiastkovej zákazke_02.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.